Die had ik ook niet verwacht! Ze is (als ik even snel uitreken) met 24,5 week geboren, klopt dat? Dat is zeker een wondertje!! Fijn dat ze het zo goed doet zeg. En wat een mooi meisje inderdaad one of a kind, zo leuk jonge babietjes met veel haar en wijze gezichtjes Mijn dochter had vandaag voor het eerst 2 staartjes in, vind het wel geslaagd staan . Verder een lief! spijkerjurkje (gekregen, ik denk niet dat ik hem nog een keer aantrek), zeeman maillot en c&a coltruitje bijpassend bij de kleur op de muur haha.
Kiwi wat een schatje! Ben je ook alleenstaande mama omdat je handtekening samen met mijn dochter staat
Jep! En al loopt het allemaal best op rolletjes om alles te combineren met werk, mama zijn, sociaal leven etc, moet ik wel zeggen dat ik blij ben dat ik er maar 1 heb (ze was eigenlijk een tweeling, 1 een miskraam geworden). Op dagen als vandaag dat ze 0 minuten alleen wil spelen denk ik wel eens pffffffff Jij nu dus bewust een tweede, dan bevalt het vast goed! Zijn jij en de donor 100% Nederlands? Ze heeft wel iets exotisch met die mooie bruine ogen, prachtig!
Dat snap ik meid, nu een 2ling lijkt me sowieso al zwaar laat staan als alleenstaande Mijn zoon is 3,5 en heeft het ook nog vaker dat je overal bij moet zijn hahah. De donor is gematched aan het uiterlijk van mijn Turkse exman. Mijn zoon is tijdens het huwelijk verwekt, ex kon geen kinderen krijgen. Dilara heeft een mongolenvlek die mijn zoon niet heeft. Ik heb donkerbruine ogen, maar mijn zoon groene. Donor is mediterraans dat is het enige wat ik weet, ik weet niet van welk land. Zoon 10 weken En nu. Ze lijken best veel op elkaar
De gezichtsuitdrukkingen lijken zeker op elkaar. Je zoon is al net zo mooi! Mijn dochter is 25% mediterraans / Marokkaans, maar met haar helderblauwe ogen en donkerblonde haar is daar niet zoveel van terug te zien...
Wie weet ooit als zij kinderen krijgt dat je het terugziet dat kan heh. Donor zal een mooie man zijn vast haha.
ohhhhhh one of kind wat lijken ze op elkaar! mooie kindjes YYZHU had ik idd niet verwacht! nog gefeliciteerd! Soeee ik word altijd zo blij van je meisje haha Kiwi25 ik vind het juist wel een schattig jurkje! mooi meisje! Annelie556: Leuke kleertjes en vrolijk mannetje! Alyssa2014: ahw lieff! Bambi93: gaaf het okergele setje!
Ik heb ook deze pyjama voor mijn kleine man gekregen van mijn oma voor in zijn slaapzak haha. Ik vond alleen die pyjama te druk en zaten twee in het pakje dus ik heb dit broekje met het witte shirt met 1 beestje er op. En dat drukke shirt hier op de foto met het witte broekje... Waar kan je aan denken he hahahaha.... Lekker kereltje is het , groot alweer zeg !!
Wat bijzonder, ze lijken inderdaad veel op elkaar. Lijken ze op jou? En wat bijzonder dat jullie bij de 1e ook een donor gebruikt hebben, had altijd van een Turkse vriendin begrepen dat dat niet mocht. ( haar eicel aan mij afstaan, niet dat ik dat gedaan had, vond dat erg dichtbij komen) Hier btw een half Spaans kindje, maar hartstikke blond hoor! Terwijl de donor aan mij gematched is. ( ben zelf ook half Spaans, donkere ogen, donker haar). Zegt dus niet altijd iets haha. ( heb wel een blonde man, sterke genen denk ik )
Zara klopt idd het mag niet. Nu moet ik zeggen mijn ex ziet mijn zoon niet meer, het was toch niet als zijn zoon , dus we zijn gescheiden toen hij 1 was. Ik mocht wel gelukkig als BAM van dezelfde donor. Kinderen lijken ook op mij vooral als kind zijnde maar weet natuurlijk niet hoe die man eruit ziet. Wel grappig dat jullie dochter blond is hihi.
YYZHU, gefeliciteerd met je meisje! Annelie, wat een heerljjk vrolijk mannetje! 😍 Bekijk bijlage 423874 Carmen vandaag, heeft als een diva met haar zonnebril geparadeerd! Shirtje is van Bakkaboe, broekje van Zeeman.
Bekijk bijlage 423876 En deze vind ik gewoon lief, lekker tuttebellen met haar haartjes. Gisteren kwam ze me zelfs een elastiekje brengen om in haar haar te doen, zooooo diva!! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hahaha ja het is idd een druk geheel maar ik dacht ach moet kunnen. Wel een slim idee om ze te combineren Heb ik niet eens aan gedacht. Ja kleine mannen worden helaas snel groot. Hoe gaat het met jou kleintje?
Wat zijn ze allemaal weer mooi! Heeft Ivy nou een spijkerbloesje aan? Leuk! Ik vind zo'n doekje altijd zo schattig staan. One of kind, wat een prachtig meisje! En haar broer had ik al vaker voorbij zien komen, echt prachtige ogen heeft hij. Maar dat hoor je natuurlijk veel vaker Schattige staartjes bij Carmen. En super, die zonnebril. Annelie, ik vind dit zo'n leuk shirt van Z8. Soeee, lekker snoetje heeft Sara toch. En heb je al een staart opzij geprobeerd? Ik vind het wel makkelijk, ben lekker snel klaar zo Kiwi, staat haar erg leuk die staartjes! Schattig meisje. En ik vind het jurkje mooi. Alyssa, wat een lief koppie zeg! En zij heeft ook al zo'n mooi Z8-shirtje.