Super mooie outfit!! And... I love the shoes ! De slofjes zijn echt zo schattig, krijg onmiddellijk de koopmicroben !
Vandaag in Next. Het is eigenlijk nog iets te groot allemaal, ze is ook kort voor haar leeftijd.( 79cm). Er hoort nog een legging bij, maar die is veel te groot nog. Let niet op de kwaliteit van de foto, het is hier vrij donker nog binnen. Bekijk bijlage 426689
Op facebook heb je ook veel verkopers van babykleding en haarbandjes. Zoek op haarbandjes dna kom je er een paar tegen.
Wat een tutje zo met haar tasje . Heel schattig! Prinsessa niet meer actief? Misschien dat Soeee weet waarom. Scooby, lief setje van Elif.
Haha ik werd geroepen zie ik! Sorry dames, veeel teveel om terug te lezen, vanaf nu doe ik weer braaf mee! Zie allemaal ontzettend mooie kindjes voorbij komen! Prinsessa is inderdaad niet meer actief. Niets ernstigs hoor, maar ze was er even klaar mee! Sara vandaag! ♡
Jammer dat Prinsessa niet meer post. Sara en Ivy zijn weer schatjes! Mijn docher in een vreemde kleurencombinatie (HEMA / Noppies)
Mooie Saartje! Nieuwe vestje staat haar leuk!! Vind haar schoentjes ook heel tof! Kiwi. Vind dat je dochter zo'n mooi koppie heeft! Leuke kleertjes weer!
Wauw wat een mooie fotos van leuke kinderen weer . Zelf alweer tijdje niets gepost! Mijn moppie vandaag; Bekijk bijlage 427248