Shaantje: thnx! Sienna is ook al weer zo groot En 24 weken zwanger alweer wat gaat het snel! Cally en YYZHU: thnx!! Blijf jullie dametjes prachtig vinden Jumphola: Wat een stoer binkie! Soeee: Dag liefjes tot straks! <3
Leuk Echt een superleuk broekje van Sara/Zara Jumphola, schattig weer. Mijn droppie vandaag Bekijk bijlage 427749
Leuk dat rood Cally! Hou ik wel van Wat staat er op het shirt? Ik krijg wel koude voeten als ik er naar kijk, houdt ze niet van sokken? Sara kijkt maar bloedserieus in die kinderstoel haha. Wat is Mara een lief babietje nog! En Jason ook een grote kleine kerel met mooi pakje. Ivy alweer een echt dametje, ze heeft altijd zulke leuke vestjes en truien aan. Ruben herinner ik ook nog wel. Met z'n mooie lange wimpers! Mijn dochter had vanmorgen een spijkerjurkje aan, past goed bij haar spijkerstofblauwe ogen Echter na een flinke spuitluier en daarom maar in bad, een lekker warme trui van de stapel gepakt. Hij is zowaar van Next hihi (zat in een tweedehands kledingpakket)
waauw wat een Beautys zie ik weer voorbij komen, hele leuke outfits ook! niet echt een foto van haar hele outfit,maar vandaag een super dag gehad we hebben haar verjaardag gevierd
Wat een geweldige foto! Ze heeft echt prachtige ogen. Hopelijk blijven ze deze kleur. Op shirt van mijn dochter staat: 'haar naam loves papa'. Met vaderdag was het een jurkje Ze houdt niet van sokken, ze probeerde net haar maillot ook al uit te trekken. Meestal heeft ze slofjes aan, dan duurt het iets langer voor ze blote voeten heeft
Vandaag heeft ze mijn favoriete rokje weer aan. Met shirtje van babygap en maillot van Zara. Bekijk bijlage 427836
Gefeliciteerd nog JMay! Ik vind de combinatie van een getatoeerde arm + een enorm juigende dochter op de foto erg grappig Ze is erg blij met haar mooie taart! S. ziet er ook weer mooi uit, en wat een ontzettend leuk vestje Annelie! Dochter vandaag in roze Dat komt niet zo vaak voor. Vest HEMA, shirt C&A, rokje Esprit, legging zeeman
Cally: Tnx! Rood staat haar mooi zeg! Net als donkerblauw! Dat grijze setje is ook schattig! Kiwi: Leuk weer, kleine beauty! JMay: Schattig, gefeliciteerd nog! Shaantje: Lief popje! Annelie: Ach kijk hem nou lachen, binkie! One of kind: Dag knappe Dilara, wat word je al groot! Sara gisteren
Soeee die jas!!!!!!!!!! Ik ben verliefd hahaha. Ja ze word groot hihihi , alweer zo'n 62 cm met haar 9 weken.