Bekijk bijlage 430332 Ons ventje in zara blouse en broek en muts van z8 in een grotere maat zodat ik de beanie effect had kan ze namelijk nergens vinden..
Geweldig, die blik! Leuke laarsjes van je oudste. Koali, mooi! Mooie kleur vestje. Shaantje, ze ziet er weer schattig uit. Jacky, heel leuk! Schattige staartjes MamR, stoere bink! Scooby, Ivy van YYZHU heeft dat broekje. Ik vind hem ook zo mooi. Zag toevallig afgelopen weekend eentje op marktplaats. Helaas een maatje te klein voor mijn meisje Suprised, geweldig shirt. En die romper is inderdaad erg leuk
Leuk broekje inderdaad Scooby! En wat leuk om hier weer eens wat stoere mannen te zien Mijn dochter gister in vestje H&M, rokje HEMA, maillot zeeman, regenlaarsjes HEMA. En vandaag in zeeman (en romper + slofjes van de HEMA)
Ah, wat lief! Die muts is echt ontzettend stoer zo! Jackystory; wat een lief bekkie heeft je meisje! Shirtje vind ik ook heel leuk!
Vooruit.. ik doe ook een keertje mee (haal foto daarna wel weer weg). Zoontje draagt trui van Noppies, vestje heeft hij gekregen (weet niet welke winkel het vandaan komt), broek van Primark en schoentjes van Jochie. Vest is eigenlijk nog wat te groot... heb de mouwen twee keer omgeslagen
Haha, die coupe links herken ik. Zo kruipt hier ook een meisje rond, ze trekt momenteel weer alles uit haar haar En wat een hoge duplo-toren heeft ze gebouwd
Zie weer leuke outfits voorbij komen!!! Stond vorige week nog te kwijlen bij al die schattige jurkjes... Kwam bijna in de verleiding ze maar te kopen en aan te trekken bij Levi...bijna... Heb voor maatje 74 ( zal rond januari/februari worden) een gaaf pilotenjack gekocht van fr3ndz!!! En een pilotenmuts erbij! Super stoer!
Wat een mooie kindjes weer, zag ook weer een paar mooie jongens langs komen! Leuk om wat inspiratie op te doen Dit had Rowin vandaag aan, nog een kraamcadeautje
Haha ja klopt! Vind alleen het vestje erg klein vallen, hij zit in de meeste gevallen nog prima in 68, maar ik zag vandaag dit vestje, is maat 74 en die wordt al aan de korte kant Terwijl broek en shirt nog wat te ruim zijn, al die rare maten ook
olifantje1991: klopt dat vestje valt klein, ik had hem gekocht voor mijn mannetje dat ze er net waren in maat 68 en die zat al niet eens goed, hij zat toen in maat 62. Vandaag heb ik eens een shirtje van de hema gepakt maat 80 en die past hij gewoon al, terwijl hij in maat 68/74 zit, ook lag er een shirtje maat 86 en die kan hij dus ook gewoon al aan. Hema valt heel raar en ik vind het niet echt mooi vallen. Hier dus weinig meer van de hema.
Ja ik snap er soms ook weinig van, heb nog meer in 74 van Hema liggen en dat is nog veel te groot Maar ik koop zelf eigenlijk ook maar weinig bij de Hema