Vond deze foto van Seyhan trouwens echt mooi, al is hij geen baby of dreumes meer En we zijn hier Disney gek dus Dilara in een minnie pakje
Ik moet 16 januari weer naar de orthopeed, ze heeft wel weer een ander omdat het eerste al te klein was ( moeten ze normaal tot 5 mndn mee doen maar ze is zo groot) Haar nieuwe spreidbroekje gaat wel beter, het eerste was een soort harnas en daardoor speelde haar reflux enorm op.
Ohhh smelt! Als hij later nog zo knap is en alle harten laat smelten zoals nu, dan kun je elke vrouw opvegen hihi!
Hahahahah dank je wel. Het eerste wat iedereen zegt is, ooooooh die ogen en die wimpers. Maar Dilara is ze ook al aan het krijgen. Die hebben ze overigens niet van mij
Dank je wel * groeit de lucht in van trots* Hoe ziet jouw meisje er nu uit want ze is ook alweer 1.5 maand heh
aaaaaaah schatje en ze is veranderd!!!!!! Ook van die grote ogen net als die 2 van mij. Gaat veel te snel heh, helemaal niet leuk
Ja, ze verandert echt heel hard! Ik vond het vooral vreemd toen ze een maand oud was.. Een maand, dat kon toch helemaal niet? Maandag is ze alweer 7 weken.. Nu vind ik het ook wel heel leuk hoor, ik vind het contact maken echt geweldig en dan het lachen.. Ooooh ♥
On topic dan Op de eerste foto heeft ze een shirtje van Name It aan, op de tweede foto een jurkje van Caramell. Kleertjes van Caramell heb ik tijdens de zwangerschap bij Eleysa gekocht, maar die webshop is dicht.. Als er iemand is die weet waar er nog kleertjes van Caramell verkocht worden, hoor ik dat héél graag!
Whahaha ja Sara heeft nog maar 2 tanden Heb je goed gezien. Ze heeft ook allemaal harde pijnlijke bulten in d'r mondje, maar die zitten er al een poosje. Dus hopelijk breekt zo de hel niet los en komen ze allemaal in 1x.. Shaddi met 3 kusjes: (ghehe grapjeeee) Aaah haiii knap schatje!!! ♡
Jammer genoeg staat niet haar hele jurkje erop. Dat hadden mijn ouders uit Turkije meegenomen. Maar ze is zo groot dat ze het hierna niet meer aankan en het was voor 3 tot 6 maanden.
Bekijk bijlage 432476 Wat is mijn meisje alweer groooot als ik al die lieve babys hier zie! Vandaag in Bakkaboe.