Lieve foto's weer (en leuke kleertjes, natuurlijk ) YYZHU: met welk programma zet jij elke keer de foto's bij elkaar die je hier post? Vind het er erg leuk uit zien en zou zelf ook zoiets willen doen met foto's van mijn zoontje (evt voor komend jaar voor foto album oid). Dankjewel alvast
Ik gebruik altijd instamag. Gebruik het alleen omdat het op mijn telefoon anders niet lukt om foto's recht te plaatsen
Wat een leuke outfits weer allemaal. Krijg zin om te shoppen Word wel online shoppen want lig met griep in bed
mamavaneen popje, mooie kleertjes zeg! Ze ziet er ook uit als een popje! Nichelle, leuke kleertjes, ik hou daar wel van! Deze foto is stiekem niet van vandaag, maar ik vind dat badpakje zo lief! Bekijk bijlage 433154
Heb gisteren een mailtje gekregen van next met daarin de exclusive new arrivals. Maar van een echte nieuwe collectie geen idee .
Haha, ik vond het eerlijk gezegd ook niet echt iets . Ben ook wel erg benieuwd, kijk regelmatig of de voorpagina al veranderd is .
Zo, ff bijlezen dames! Zara: Hahaha die oorwarmers, tout! Zo schattig! Dat badpakje is ook cute! Roosje: Schattig, vooral die foto waarop ze boos kijkt hahaha! one of kind: Lief, rood staat haar ook mooi! YYZHU: Erg leuk weer! Die grijs/bruintinten staan haar het mooist vind ik! Terwijl dat Sara weer erg grauw maakt. Grappig dat dat zo verschilt hè Die ene foto dat ze lacht is zooo schattig! En leuk om mama ook eens op de foto te zien Leuke app trouwens, heb hem ook gedownload! Je kunt je foto's recht krijgen, door ze bijvoorbeeld heeeeel ietsje bij te snijden of op een andere manier te bewerken. Zo pakt ie ze wel. Is bij mij ook zo Sunshine: Ah lekker lachebekje Nichelle: Dag lieve mooie roze Nova! jumphola: Beterschap! Voel je je al beter? mamavaneenpopje: Aaah erg mooi weer! Maar Z8 is sowieso mooi! Nahla: Ah cute weer. Die huilfoto whaha, zieliggg! Cooks: Ik koop heel veel bij ze, maar ik denk dat er pas weer een nieuwe collectie komt als de winter een beetje voorbij is. Ze voegen wel soms wat nieuwe dingetjes toe.
Soeee: Klopt! Ik vind roze zo leuk, maar het staat onze kleine niet mooi. De kleine van jou kan het goed hebben. Jammer want ik vind roze en andere pasteltinten zo leuk. Daarom kies ik zelf vaker voor fuchsia of rood. Gisteren een nieuwe sjaal gescoord voor de kleine en vandaag lekker een simpele outfit. Lekker de hele dag thuis. Bekijk bijlage 433585