Ik heb hem nu een donkerblauw longsleeve aangedaan Ik dacht dat mijn vriend een hartverzakking zou krijgen als hij die broek zou zien maar hij vind die geweldig. We gaan dadelijk naar oma en opa. Benieuwd naar hun reacties haha
Cally: Tnx! Celika: Hihi een boevenpakje! YYZHU: Hoi schattige Ivy! Azucena: Ah oké, duidelijk! Is dat ook iets wat blijven is, het niet kunnen lopen? Gelukkig kan hij zich verplaatsen met zijn rolstoel. Hij ziet er weer top uit! M89: Hoi knappe Ruub! ♡ Tot zondag xxxx Sara Sydneys: Vind de combi prima kunnen hoor! Fijn dat papa hem ook mooi vindt!
Heel stoer setje!!! Is de broek van name it? Volgens mij heb ik die broek ook in mijn handen gehad, maar ik twijfelde
Ja van name it. Heb ook erg staan twijfelen. Een nacht over nagedacht ze hebben die ook in het licht blauw, die wil ik ook hebben maar vind het nu toch wel even goed zo. Broek was 25 euro, mijn maximum is eigenlijk 20 euro Misschien na de mooie zomer die in aantocht is dat ik nog zo een broek ga bijkopen
Leuke kleertjes allemaal. Vandaag heeft mijn dame een spijkerbroek met sterren van de Hema en Disney shirt van Zeeman aan.
Leuk meisje! Elvina, ik blijf het zeggen: wat lijkt ze toch groot! Mooi meisje. Soeee, het is toch wel een erg schattig broekje. Ik zie veel te veel leuke dingen hier YYZHU, foto is een beetje donker, maar ze ziet er vast weer tiptop uit, zoals altijd.
Scooby26: Mooie meid lekker vrolijk! Elvina: Mooi, heel leuk dat broekje  Soee: Dag ZaraSara, tot zondag liefje! YYZHU: ze ziet er weer super leuk uit zoals altijd Onje: Thnx!! Cally: Blijf haar zo prachtig vinden met die mooie lange haren, en leuke outfit heeft ze aan! Ruben vandaag lekker makkelijk, we hebben een chilldagje Dat is tevens mijn verklaring voor zijn warrige haartjes Bekijk bijlage 414714
Bedankt dames Cally, ze is groot haha. Vergeleken met mn oudste is ze enorm, kleertjes die ik bewaard had passen ook niet wat een prachtig meisje heb je, die haartjes ook zo mooi! Super leuke kleertjes heeft Sara weer aan, zoals altijd Ondanks het chilldagje is Ruben nog steeds een fotomodel, knappert! Nog meer leuke outfits en kindjes gezien!
Staat heel leuk ! Heb voor ons zoontje laatst ook een Bordeaux kleurige broek gekocht maar dat is eigenlijk ook niks voor mij haha maar vond het eens wat anders dan altijd spijker
Vanuit La France!!! Misslegend: wat een mooi en leuk kindje!! Mooie oogjes!! Elvina: wat een superleuk truitje!!!
Wat een lieve kindjes met leuke kleertjes hier! Ik volg al een tijdje, doe nu ook graag een keertje mee. Dit had mijn zoontje de afgelopen dagen aan
Wat een mooie kleertjes en kindjes komen er weer voorbij! Ik zal even kijken of ik zo een foto van Elif kan maken