Hoe vindt ze haar nieuwe schoenen? Mijn dochter had dezelfde in een andere kleur en ze liep er super op.
Hai Evelien, Sorry, ik was helemaal vergeten op je reactie te reageren. Ik ben echt heel blij met die schoentjes. Ze loopt er heel goed op. Ze loopt nog niet los, maar ik merk dat ze het nu heel leuk vindt om aan m'n hand te lopen buiten. Ze heeft tot nu toe nooit schoenen gehad (vind ik onnodig voor een baby). Ik denk dat ze zelf niet eens merkt dat ze schoentjes aan heeft door die flexibele zooltjes. Ze staan ook heel stoer. Ik hou absoluut niet van schattige kleertjes haha
@Nahla: jij hebt een heel lief tijgertje zoontje had geen zin om een dutje te doen.. nog in pyjama/housewear tenue
Wauw, bouwt hij al zo netjes de blokjes op elkaar? Hier vindt ons dametje de blokjes juist erg leuk om in de mond te stoppen en om torens af te breken . Op elkaar stapelen zit er hier nog lang niet in denk ik .
Hahahah wishful thinking.. nee dames.. hij is snel maar toch ook weer niet zó snel Ik heb hem geholpen.. Hij probeert wel altijd blokjes erop te zetten maar dat lukt nog net niet. Hij doet een poging maar klikt ze niet vast zeg maar, dus ze vallen er even snel weer van af Ik vind/vond het al heel wat dat hij de blokken niet in zijn mond doet
Hier Rowin weer een keer, vergeet vaak gelijk foto's te maken en later op de dag zit er alweer fruit of brood aangesmeerd Hier in zijn nieuwe kleren van de Prenatal maat 74, maat 68 mogen we toch echt op gaan ruimen...
Leuke trui! Die kleur staat haar goed. Ik heb een dochter die het snel warm heeft, die doe ik helaas geen plezier met een trui Nahla, schattig tijgertje . Hoe is het nu met haar billetjes? LA85, wat een mooi ventje. Vrolijk koppie heeft hij. Isabella heeft een heel leuk setje aan! Shaantje, Sienna staat ook al goed los zie ik. Mijn meisje moet nog even oefenen
Is ineens snel gegaan hier. Op kerstmis kon ze nog maar enkele stappen los zetten en met nieuwjaar liep ze héél het huis door . Bereidt je maar voor. Kan ineens snel gaan . Siënna gisteren. Vandaag nog geen tijd gehad voor een foto .
Wow wat zien alle kindjes er weer leuk uit! Zal straks is een foto van Jason maken. Meneer ligt nog lekker te snurken
Ze loopt momenteel wel zo'n beetje de hele dag achter haar loopwagen. We wachten maar af Leuk vestje had ze gisteren aan!