Wat een mooie kindjes, allemaal! Ik kijk hier vooral vaak mee en hoop dat ik even iets mag vragen. Ik zie hier veel Next broekjes/legging-achtigen voorbij komen. Ik heb deze in 86/92 voor mijn dochter (spijker-Jegging met denim look): Kopen Jegging met denim look (3 mnd-6 jr) nu online op Next: Nederland Maar hij is (nog) veel te groot Zit er veel verschil tussen 86/92 en 80/86? Wie kan mij dat vertellen? Ze is wel aan de lange, smalle kant en als het qua lengte niet veel scheelt, bestel ik hem dus een maatje kleiner. Alvast bedankt!
Het ondeugende straalt eraf ja ! Wat een snoepie! Ben helemaal jaloers op haar haartjes!! Die van m'n meisje groeien nu wel goed, maar echte dunne haartjes zoals de mama. Dus echte staartjes etc. zit er nog niet in .
Kletskous, dat vraag ik me ook af. Wilde van de collectie Roar bestellen. Duper leuke kleding! Maar hij gaat nu van 68 naar 74. Maar moet ik dan de 68/74 nemen of 74/80... Hoe vallen ze? Iemand? Weet dat hier next verslaafden zitten Roar | Babyjongens en uniseks | Jongens | Next: Nederland Hoe gaaf is die!
Ik heb de ervaring dat next meestal valt als het laatste cijfer/maatje. Dus 68/74 is eerder maat 74. Dl zit van broeken in 80 en heb bij next 74/80 gekocht en deze valt perfect nu . Maar weet niet of er veel verschil is met een maatje groter, maar veronderstel dat 80/86 voor dl nog te groot zou zijn (zou dan vallen als een 86, voor zover ik heb gehoord ).
Ik vind de pasvorm van Next qua broeken bagger. Zelfs de skinny fit valt ruim op de benen, terwijl ik echt geen mager kippetje heb. Over de rest hoor je me niet klagen, i <3 Next!
Dan heb ik geluk gehad met de broek die ik daar gekocht heb. Is ook wel de enigste . Verder heb ik er enkel nog maar jurkjes en shirts gekocht voor dl.
Bedankt! Mijn vent is wel lang...dus twijfel nog wel maar misschien toch voor 68/74 gaan... Hij heeft nu al 74 voor de benen, 68 voor zijn romp en sokken/schoenen/sloffen voor voeten vanaf 6/7 maanden. Levi leeft op grote voet
Jurkjes vind ik ook vaak lastig, voor de breedte zou ze een grotere maat nodig hebben dan voor de lengte. (Heb echt een korte uk haha) Maar dit is tot nu toe bij alle merken hoor. Dus ik koop graag tuniekjes, een maatje te groot, met een legging of maillot eronder. Valt het net als een jurkje. En ze kan er erg lang mee doen, als het te kort wordt voor een jurkje noem ik het gewoon weer een tuniekje haha. En gelukkig heeft Next altijd erg leuke tuniekjes in hun collectie.
Patty, mooie outfit van Z8. En jouw meisje heeft ook al lang haar zeg! Jumphola, mooi mannetje heb je. Zara, leuk blousje!
Die sokjes heb ik ook, super leuke! Super leuk blousje. Hier ook de hondjesprint, alleen dan op een jurkje .
Thnx. Is een legging, van next was een setje samen met het spijkerbloesje. Weet niet of ze t apart verkopen
Bedankt Shaantje en Zara75! Ik denk dat ik het nog één keer ga proberen dan. 80/86 zou qua lengte nog moeten passen, als ik van 86 uit ga. De breedte en de 'los-heid' is dan even de vraag n.a.v Zara75's reactie (het is een vrij smal poppetje), maar goed: dat is dan een eenmalig gokje