Ah, staat haar weer schattig Wat een mooi meisje! Geniet van jullie vakantie meid! Blijft een plaatje! Staat super leuk dat tuinbroekje! Ah, wat schattig zeg! Nog zo lekker klein, heerlijk!
Wat een leuke foto's weer. En wat hebben die meisjes al veel haartjes. Ik wacht met smart tot ik staartje kan maken. Haha. Zit er voorlopig nog niet in. Hier een foto in haar pyjama vanavond, meer omdat de foto zo onwijs schattig is. Bekijk bijlage 415281
Wat een dotje, en een superschattige dekentje, mag ik vragen waar en voor hoeveel je hem gekocht hebt?
Dankjewel Het dekentje is van Elodie Details en ik heb hem bij babyplus besteld voor 35 euro https://www.babyplus.nl/nl/p-elodie+details+fluwelen+deken-4391 Kleertjes van vandaag
SDonya, wat een moppie!! Nog gefeliciteerd! Ik kon het niet laten en heb nav het topic in de lounge mn dochter een minnie/mickey mouse shirtje aangetrokken haha. Ze had vanmorgen een colbertje erover, maar dat werd al snel te warm. Bekijk bijlage 415379
Elif ziet er weer beeldig uit! Wat groeit ze hard!! Saartje ook. Heel leuk shirtje en wat staat ze goed, knappie! Me26. Aguss dag mondje, wat een dropje! Sdonya. Oh wat een klein, mooi poppetje. Leuke kleertjes ook. Zara. Leuke haarband heeft ze in.
Had laatst al eens gepost dat ik ook graag mee wilden doen. Heb een wat wazige foto gepakt omdat we hem niet kenbaar erop willen zetten. Hij draagt vandaag een spijkerblousje en broek van Levi's en schoentjes van converse.
Wat een mooie kinderen weer, hier onder 2 foto's van onze kleine meid (weliswaar zonder gezicht) 1e foto; truitje zara, broekje hema en schoenen prenatal. (van afgelopen zomer toen ik me had voorgenomen mee te doen aan dit topic ) en vandaag; vest h&m, broek mexx en schoenen converse.