Jaa klopt! Ze zeggen van wel maar word ook weer veel gezegd dat Novan op z'n papa lijkt en Jaylin echt op mij. Dit is Jaylin nu..
Ja super leuk! Hier doen ze zowat niks aan carnaval Maar we wonen ook niet echt niet in een carnavals deel zeg maar hihi
Wat jammer! Mijn zoontje vond het geweldig en ik stiekem ook. Wij wonen ook niet in een carnavalsgebied haha. Heb er zelf verder ook helemaal niks mee, maar dit was wel even leuk. Vandaag ziet hij er weer normaal uit. Shirt van Tumble and dry en broek van de h&m.
Mooie meid zeg !! Hoe vind ze het grote zus zijn ? Ben erg benieuwd hoe ze het vind , ze is even oud als m'n zoontje en heb echt geen flauw idee wat ik me erbij voor moet stellen hoe hij het straks vind als zijn zusje er is ! Sorry beetje pff topic
@lisanne Jaylin vind het helemaal geweldig. Het eerste wat ze riep was 'oh mama nu zit m'n broertje niet meer in je buik!!' De eerste twee dagen wilde ze niet zo heel veel van hem weten maar daarna wilde ze hem vast houden en kwam ze af en toe kusjes geven. Op school mocht ze trakteren en der broertje laten zien en dat vond ze helemaal geweldig! @nahla Wauw wat een mooi meisje en prachtige outfit ! Nog even Novan Spam.. Vandaag precies 2 weken oud Op de 2e foto een shirt van Mexx en een broekje van BabyFace. Het Shirt is alleen net een jurk nog haha 50/56... Het verschilt zo per merk allemaal!
Jmay gefeliciteerd nog. Wat lijkt Novan groot zeg. Knappe jongen.. @anderen, mooie kinderen allemaal.. Nahla wat een schattie zeg is Elanur.
Eslina vind het niet altijd leuk om te poseren haha Ze ligt/zit/staat bijna nooit stil. Ik wilde een mooie foto maken maar nee gelijk weglopen. Hier toch een foto waar ze ligt en lacht maar je ziet niet veel
Ahh wat een schattige kindjes weer allemaal! En wat groeien ze toch hard gaat zo snel. -JMay: Gefeliciteerd met Novan!! Wat een lief kereltje zeg. Hij kijkt al heel wijs -Nahla: Dat bontje wat geweldig! Waar heb je die vandaan? Zoek er nog steeds eentje voor mijn oudste. Lorena is al bijna 4 maanden, kan het bijna niet geloven hoe snel het gaat. Vandaag:
-JMay: ik had even een tijdje wat rust nodig, de eerste 3 maanden zijn me toch zwaarder gevallen dan ik dacht. Nu hebben we echt een goed ritme gevonden en is iedereen gewend aan elkaar. Lorena is een hele lieve, rustige en vooral vrolijke baby geworden. Echt genieten!
@JMay Dankje! Wat is jouw mannetje al groot geworden! De naam Novan past precies bij hem. Wat heeft ie lang haar zeg! 😍 @Roosje24 Wat een vrolijk meisje! Zij wordt model met haar lengte. Elina... Mooie naam! @KleineFee Hij is mooi he? Hij is van H&M. Ben er echt heel blij mee. Hij is alleen niet online verkrijgbaar. Alleen in de winkel. Moet wek zeggen dat ik hem een paar maanden geleden al kocht
@nahla2013, je bent de s vergeten hihi Eslina.. Het is ook niet een 100% turkse naam. Iedereen vond het en vind het nog steeds moeilijk om uit te spreken of ze vergeten wat haar naam is ja idd zeg. Op de foto lijkt ze langer maar is ze ook. Vorige maand was ze 95 cm. Ik ga woensdag weer laten meten. Ben benieuwd of ze verder is gegroeid. Ze is 14 kg dus niet super dun. Door haar lengte lijkt ze wel dunner