Ik had oom van die hele leuke slabbetjes gezien idd! Wat een schatje is het toch kleineFee! Hier nog even Novan spam.. Hij draagt een shirt en broekje van z8 je ziet t alleen niet op deze foto maar vind hem zo leuk Valt dat bij jullie ook zo groot?
-Zara75: Werken die beter dan gewone slabbers? Ze wordt namelijk compleet hysterisch van slabbers dan blijft ze er aan trekken om het los te krijgen. -JMay: Die haartjes! Klein kuifje al zo lief. Mijn kleine heeft nog steeds van dat kuikentjeshaar haha. Z8 valt hier wel prima eigenlijk.
Mijn dochtertje is even oud en ook de hele dag door kleding nat door het kwijlen, en steeds overal op bijten, ik dacht al aan tandjes maar ik dacht hmm nu al?!? Vast niet. Maar dat kan dus..? En dan doel ik hier op: Hieronder volgt een globaal overzicht van wanneer welke babytandjes doorkomen: Tussen de 6 en 8 maanden: het doorkomen van twee snijtanden aan de onderzijde. Rond de 8 maanden: het doorkomen van twee snijtanden aan de bovenzijde. Tussen de 8 en 12 maanden: het doorkomen van twee hoeksnijtanden aan de bovenzijde.
-2mam2: Gemiddeld is volgens mij met een maand of 5 maar elke website zegt daar iets anders over. Sommige kleintjes zijn wat eerder, het kan best! Mijn oudste begon ook rond deze tijd al met tandjes krijgen. Bij het cb is me ook eens verteld dat het kwijlen kan betekenen dat ze toe zijn aan bijvoeding. Als het tandvlees ook wat rood en gezwollen raakt en ze meer huilen kan je ook merken dat het echt de tandjes zijn.
Oh nou hier valt t echt groot t slobbert alle kanten op Terwijl de kleding van z8 bij Jaylin eigenlijk altijd goed zit Miss is t alleen de newborn collectie of maat 56 is voor Novan gewoon nog te groot
Mijn meisje was 7 weken toen haar 2 ondertandjes Door kwamen. Nu inmiddels 10 weken en tand nummer 3 en 4 staan ook op doorkomen. Zie foto met 7 weken oud.
Mijn meisje in z8 jurk en legging aan. Het was binnen 24,5 graad ivm het badje dus koud had ze het niet. Hier heeft ze van z8 ook maat 68 net als de rest van haar kleertjes. ik vind het normaal vallen.
Van gek te worden man haha soms, mama kijk, mama dit mama dat hihi. e kwam net naar me toe en zegt: mama ik hou veel van je 😍 (in het turks) 🙊
Nog gefeleicteerd met je mooie mannetje. Z8 newborn valt vrij ruim hoor , ik weet dat ons mannetje in maat 50 begonnen is en was met 3620 gram toch een normale baby. Hij heeft het ook heel lang kunnen dragen en misschien nog wel, maar ik vond hem er op een gegeven moment te groot voor.
Even off-topic Heb jij je dochter vanaf het begin ook Turks geleerd? Als eerste taal zeg maar. Mijn dochter praat nu vooral Turks (hoever je het praten kunt noemen) Het Nederlands pakt ze niet zo makkelijk op waardoor m'n vriend noodgedwongen Turkse woordjes tegen haar zegt zoals 'hadi gel', 'geldim', gitti' en 'güle güle'. Nederlands pakt ze maar niet op. Soms ben ik ongerust of ze straks gebrekkig Nederlands praat op psz bijvoorbeeld. Het lijkt wel alsof Turks makkelijker is qua klanken