- Lovemykids4: Leuk jurkje!! Jouw kleine meid gaat qua ontwikkeling nog sneller dan de mijne volgens mij Ze is ook groter dan mijn meisje. - LiLaa: Wat een schatje! Allebei ontzettend knappe jochies -Roosje24: Lief! Toch ook wel knap bedacht haha - Nahla2013: Wat een droppie! En die haartjes, zo mooi
Ja we hebben inderdaad eerst Turks met haar gepraat omdat moedertaal belangrijker is (bij ons iig wel omdat we 100% Turks zijn) heb ik gelezen ergens en hoor het vaak ook van cb. Maar ik heb haar ook wel nederlandse woordjes geleerd. Ze pikt het snel op. Kinderen zijn slim. Elanur is nog jong, het komt nog wel. Een keertje hoorde ik haar in het nederlands tellen. Ik dacht huh van wie heb je dat. Ze horen veel en nemen het over. Eslina kijkt soms naar engelse videos en opeens hoor ik haar zeggen black en orange terwijl ik het haar niet geleerd heb. Ze praat nu bijna (snel voor haar leeftijd) vloeiend Turks, 4woorden zinnen. Ik ga met haar naar een speelotheek waar ze veel nederlandse woordjes heeft geleerd en liedjes.nu zingt ze thuis en begrijpt gewoon nederlands. Volgende week begint ze met de psz. Dus komt goed lieverd maak je geen zorgen. Mooie kindjes allemaaal. 💕💕 ik kan even niet op iedeereen persoonlijk reageren ben op tel.
Ooh wat een mooie kindjes allemaal! Hier mijn meisje in een roze gestreepte boxpakje van de primark😄 Vind het hele fijne zachte pakjes.
Mooie kindjes en outfitjes zie ik voorbij komen Ik heb al hele lange tijd niks gepost Bekijk bijlage 445374
Hahaha zo te zien is jouw mooie prinses ook errug ondernemend. Ja ik ben helemaal into vrolijke felle kleurtjes. Vooral turquase, mint en geel zijn nu favoriet. Leuk icm een haarspeldje in dezelfde kleuren.
-Skyangel: Mooi pakje, ben ook primark verslaafd geworden -JMay: Gaat snel met die kleintjes he. Een schattig pakje heeft hij aan! -YYZHU: Schattig meisje met een heel leuk jurkje aan! -Nahla2013: Lief! -Shaantje: Weer zo een leuk jurkje staat haar goed Lorena vandaag, die vingertjes zitten constant in haar mond. Bijtring pakt ze nog niet.
Jmay op deze foto was mijn zoontje 6 weken en droeg daar z8 maat 56. En dat Zat nog ruim terwijl hij al 4160 gram bij de geboorte was😉 dochter houd hem wat onhandig vast waardoor alles omhoog schoof
Wat een prachtige kindjes weer met leuke en vrolijke kleertjes! Moet ook echt weer meer gaan posten hier! KleineFee: Beeldig meisje heb je! Niet zo duidelijk, maar dit heeft Saar vandaag aan. Shirt en vest van Next, jegging van de H&M. En die andere is van een paar dagen terug met een blouse van Next
Wat een schatje!! Waar is de tijd bij mijn kleine meid . @ons2ewonder; Wat een knapperd! Nu kan ik helemaal niet meer wachten op onze kleine man .
@ons2ewonder Aah wat een schatje en bij hem valt heb dus ook groter uit haha ik dacht dat het al aan ons lag Super leuke foto! @kleineFee Wat een beauty is het toch hihi @soee Next is zo leuk vind ik! Staat haar super leuk vooral die met de sterretjes hihi Novan droeg vandaag broekje van Prenatal en shirtje van z8