Vind t zo stom ik kan geen twee foto's uploaden in 1 bericht op m'n iPhone...of miss doe ik iets verkeerd. Deze wilde ik nog even delen, trotse zus!
Acchh wat lief! JMay! Heb ook zo'n soort foto maar dan is de oudste het dochtertje van mn tweeling zus😄 Bekijk bijlage 445578
Bedankt voor de complimentjes dames! -Soeee: Ahh wat een mooi meisje! Ze kijkt zo onschuldig met dat mondje zo -Shaantje: Nog geen baby op komst? Lijkt me zo zenuwslopend om overtijd te lopen. Als je mannetje morgen geboren wordt scheelt hij precies evenveel met je dochter als mijn dochters -JMay: Lief zo samen, twee totaal verschillende kindjes! -Skyangel: Lieve foto, wat is je meisje veel veranderd vind ik! Heel ander koppie gekregen. -Oneofkind: Wat een mooie kindjes! Prachtige grote ogen zeg. En wat heeft je meisje al veel haartjes, ik ben jaloers Zal morgen eens kijken of ik mijn oudste een keer op de foto krijg. Elke keer als ik de camera tevoorschijn haal rent ze dramatisch weg terwijl ze 'Aaah no piccus'' (no pictures denk ik, geen flauw idee waar ze dat vandaan haalt) schreeuwt.
Bedankt kleine Fee! Ja je zou bijna zeggen dat het een heel ander kind is vergeleken met haar geboorte😄 Ze is echt een toverbal 😄
@skyangel Wauw super mooie foto! @oneofkind Wat een knappe kids zeg, mooie ogen idd @lovemy4kids Leuke outfit ! Ik hou van z8 m'n portomonee alleen niet Novan droeg vandaag een boxpakje van z8 wat tevens z'n geboorte pakje was hihi Ook t geboorte kaartje heb ik zelf ontworpen in Style van de ankers ..
Dankjewel meid. Iets anders dan wit idd. Ik vind hem ook heel erg leuk. Kijk hier lijkt die lichter. ik zou niet meer weten hoe hij heet Soort kleur van gedroogde rozen ?