💋💋💋 Ik zie geen fotos meer van kaan.. Knapperd dat hij is en Atilla vooral om op te eten hihi.. 🙊 Trouwens ik zie dat ze op hetzelfde termijn zijn geboren wat toevallig
Hihihii dankje 💕😘. Jij zie toch dagelijks foto's van Atilla & Kaan op FB 😂🙈. Klopt ze zijn toevallig hetzelfde termijn geboren 😍. Foto van gisteren, mijn Atilla (lekker in z'n pyjamatje)👶;
Weer bedankt allemaal 😊 Nahla2013: Lief jurkje en een leuk fietsje ☺️ Roosje24: Wat ziet Eslina er weer vrolijk uit, heerlijk meisje! LiLaa: Knapperd!!
Eindelijk de nieuwe collectie van z8 binnen.. vestje is van de hema daar moet ik nog even wat anders op zoeken
Roosje24 Wat een mooie collage en wat een mijlpaal! Güzelim ziet er stralend uit! Jumphola Hallo lekker ding! Ik verdrink in jouw mooie oogjes
Haha wat een superstoer mannetje! Mijn dochtertje is ook uit december 2013. Op die hoeveelste is jouw knapperd geboren?
Pff heel verhaal getypt valt me telefoon uit haha. @LiLaa Wat een knapperd is het toch! @alyssa Wat een knap meisje en hele leuke outfit Love z8! Alleen m'n portomonee vind het niet zo leuk haha @jumphola Wat een mooie ogen idd! Novan heeft vandaag een shirt en broekje aan van Mexx!
Mijn jongste meisje een lange mouw romper en T-shirt en rokje en legging. Mijn oudste van net 3 jaar in Ninni Vi.
-Alyssa2014: Ahh een lief meisje! En mooie kleertjes -LA85: Leuk zo dat tentje, schattig! -Roosje24: Super schattig! Fijn dat ze het naar haar zin heeft gehad -Jumphola: Lekker koppie!! -JMay: Wat ziet Novan er weer lief uit -Lovemykids4: Mooie dames! Totaal het tegenovergestelde van elkaar qua haar en oogkleur leuk om te zien Lorena vandaag in het roze, jammer dat ze nooit lacht als ik een foto wil maken
Hihi zo was mijn oudste dochter die je op foto ziet dus ook. donker haar begonnen en donkerblauwe ogen en nu superblond en fel blauwe oogjes.
@kleineFee Dankjewel! Lorena is echt cute en dat Haarbandje hihi *smelt! @natasjee Wat een schatjes en wat zijn ze gegroeid! Super leuk die spijkerbroekjes.. Had er laatst 1tje bij Novan aan gedaan maar dat ziet er nog niet uit haha