Dankje dames . *trotse mama*. Andere foto is niet meer gelukt, morgen weer een dag . Wat een super mooie meid!
Fotos van me kleine dikkie haha. De kleding hier in koeweit gehaald bij een gekke arab winkel dus niet een merk ofzo en gewoon babypakje hihi wil gewoon me.mannetje ff showen
Hai! Jurkje is van Noppies. De kleur is heeeeeel gaaf inderdaad. Denk dat ie jouw mooie meid ook heel mooi gaat staan door d'r tintje Dit is hem https://m.noppies.com/nl-nl/detail-kinderkleding/jurken-/45191/b757g1c439o16800s6/
Dankjewel voor de link. Het is nieuwe collectie toch? Wellicht kan ik hem ook vinden bij prenatal. Ik vind het ook een hele mooie kleur!
sdonya, wat een schatje en wat heeft ze een onwijs leuke set aan... het jurkje is vast en zeker van quapi?
Haha wat een diva 😍 Leuk setje heeft ze aan. Ja klopt, het is van de zomercollectie. Ik had het jurkje online gekocht. Ik zag hem niet bij Prenatal hangen. Jammer dat ze zo weinig van Noppies hebben.
Ik zag gister op het cb een meisje van 11 maanden met haar tot bijna op d'r schoudertjes. Haha zo mooi! Mijn dochter dr haar groeit heel langzaam volgens mij.
Wauw!!! Dat is echt lang!! Bij mijn oudste groeide het ook niet heel snel, maar die heeft nu een flinke bos haar, heel dik!!
Ik heb zelf heel dik en veel haar. Het ziet er wel naar uit dat ze mijn haar krijgt gelukkig. M'n vriend heeft heel fijn dun haar haha. Mijn dochter was okk met een hele bos haar geboren. Tot ze kaal werd toen ze 6 maanden was... Haha heel lullig