Het thema was "sport" vanochtend bij het speelgroepje Edit: zie net dat door het verkleinen het misschien niet heel duidelijk te zien is.. op het oranje shirt staat een fluitje en voetbal afgebeeld
Hier vandaag ook weer in z8 Jurk maat 68 en legging maat 74. Kleurtjes staan haar mooi Jou mannetje ziet er ook leuk en stoer uit zeg
Zie weer leuke dingen voorbij komen! Heb het niet allemaal onthouden maar zag leuke setjes van Z8 van Lovemykids4 en Lola1982 Shaantje: Gefeliciteerd met je kleine man! Leuke naam ook! Nahla: Zag jouw kippie ook weer voorbij komen ♡ SDonya: Jouw foto's gemist maar zal absoluut beeldig zijn Jumphola: Jouw mannetje wordt ook steeds knapper YYZHU: Ahh lieve en knappe Ivy, wat word je toch groot Sorry dames, was ff uit mijn hoofd. Als ik je niet genoemd heb dan betekent het niet dat ik het niet mooi vond hoor, haha! Dit had Sara uiteraard niet aan, maar ff om te passen want was binnen gekomen gisteren. Ik wil zomerrrrr!
jumphola: hallo daar knapperd!! lovemykids: wauw, wat een grote (lange) meid al!! soeee: erg schattig! laat de zomer indd maar komen! lola: lieve glimlach heeft ze zeg! edit: mijn zoontje heeft vandaag even geen zin om op de foto te gaan, dus ik sla vandaag even over
Mijn kippetje vandaag in een spijkerjasje, roze Noppies jurkje en Shoesme gympjes. D'r tut met koordje is van Lief! trouwens. De enige die ze accepteert naast de Bibi speen
jumphola Dank je wel! En lekker hoor zo'n pyjama dagje! Maar zul je net zien.. met kleertjes aan en hij slaapt hahaha shaantje Zo schattig en nog zo klein Leuke kleertjes weer allemaal! Ik heb bij Zara in maat 92 en 98 zwembroekje besteld (en dat terwijl ze in maat 86 zit nu) ze lijken zo klein te vallen Moet hem echt gaan passen met zwemluier om maar ze lijken zo klein... hebben jullie dat ook? Mijn meisje gisteren in haar nieuwe Zara kleertjes: Bekijk bijlage 447823 Ik ben helemaal weg van die schoentjes!
@sugarblossom, wat ziet ze er mooi uit! Ik zag de jumpsuit ook bij zara, zitten er knoopjes bij de beentjes of moet je het helemaal uittrekken om de luier te verschonen?
@babebabe Super leuk setje, ik vind Tumble n dry erg leuk @ jumphola Wat een leuk setje en wat een schatje zeg Waar is het setje van? Lucky no 7 ? @sugarblossom Wat een schatje ! Ik kom Novan even showen in z'n stoere pakje van z8 , was tevens z'n geboorte pakje maar hij past het nog steeds haha
Kijk hier altijd even, zo'n leuk topic! Soee en sugarblossum, die jumpsuits van de Zara zijn superleuk, wil er ook een voor dl bestellen maar twijfel over de maat. Hoelang zijn jullie meiden en welke maat hebben jullie besteld? Vind namelijk dat bij Zara het nogal wisselt hoe iets valt.