Dankje . Wat ziet jouw meisje er ook weer erg leuk uit! En zo schattig met haar staartjes . Hier vandaag een foto van Siënna. En wou even deze foto delen. Siënna is gek op haar kleine broertje .
Kiwi dank je wel! En jouw meisje hoe schattig met die zonnebril! Onje wat een mooie meid en de kleur van je muur super hihi
Erg leuk shirt! Ik koop nog weleens iets van de jongensafdeling , dit zou ook echt leuk staan bij een meisje met fuchsia broekje ofzo
Ooh wat een grappig tshirt Brinta! Echt iets wat ik ook gekocht zou kunnen hebben DeVree wat een supervrolijk kereltje zeg! Ik wilde een foto maken.. en t was een hele leuke foto geweest ware het niet dat hij opeens zijn hand uitstrekte omdat hij de camera wou... maar z'n outfit is wel duidelijk te zien
Wat een lieve kindjes allemaal met leuke kleertjes. Mijn zoontje vandaag in een shirt van Z8, broekje H&M en sokjes van Noppies
Dit had dochterlief gisteren aan.. Jumpsuit van primark.. Kijk niet naar hoe ze heeft poseert haha had geen zin in foto dus maar gekke bekken trekken
Wat een heerlijke kleine ventjes en dametjes komen er weer voorbij. Ben jaloers op al die kleintjes met zo een prachtige volle bos haar! Lorena heeft nog steeds zo een donsje - Shaantje: Ik weet niet zeker of ik het al gezegd had: Gefeliciteerd met je zoontje!! Wat een mooi mannetje en een trotse grote zus. Leuke naam heeft hij ook! Drukke dagen in Huize D. nu ik weer aan het werk ben. En als je je dan moet omkleden met 2 kleine kindjes moet je toch iets geven om ze te vermaken. Dit is wat ik zag toen ik om het hoekje van de badkamerdeur keek
Hoewel ik zelf eigenlijk nooit meer wat post, kijk ik nog regelmatig in dit topic. En ik wil het toch even zeggen: wat een prachtige kindjes zie ik hier! En kleinefee: geweldige foto!
Kleine fee, haha geweldige foto! Roosje, wat gaaf! Is het stug of niet die jumpsuit? One of a kind, volle bos haar! Is het bij Dilara uitgevallen of niet? Hier vandaag in Z8 (jurk) en Hema (legging) Bekijk bijlage 448512
@MPS05 super leuk setje! ik wil van het shirtje het boxpakje gaan bestellen hihi @One of kind Wat een beauty is het toch, mooie oogjes @KleineFee hahaha geweldig, die is haar zusje mooi aan het versieren zo @Lola Wat een moppie zeg! Ze scheelt niet zoveel met mijn zoontje zie ik! Novan droeg vandaag een shirtje en broekje van z8, en Jaylin een spijkerblousje van de hema en ook een broek van de hema