@novmama Wat een super leuke outfit ! Knap kereltje @olifantje Hihi hij kijkt lekker ondeugend cute De dames zien er ook weer super leuk uit Novan draagt vandaag z'n nieuwe z8 pakje
Wat een prachtige kindjes allemaal en wat wordt jouw stoere mannetje groot Jmay! M'n dochter gister. Ik vraag met iets af en dan vooral of m'n dochter de enige is. Mouwen zijn altijd te lang, en dan vooral van jassen. Hebben jullie dat ook of heeft m'n dochter gewoon te korte armpjes???
@Allemaal: Ik zie weer hele leuke foto's! Mijn Atilla vandaag met zijn Frendz outfit 😍😍😍. En hij is vandaag alweer negen héle maanden 😍😍😍.
Wat een knapperd ! Hierbij mijn 2 kapoentjes . Let niet op dl haar gezicht, maar ze was net een stukje appel aan het bijten .
Zo schattig die jumpsuits bij die hele mini's !! Leuke kleertjes allemaal ... Hier vandaag .. Broekje h&m .. Shirtje eronder tumble en dry ... Jasje die helaas te klein is nu ook van tumble en dry ... Colsjaal van zijn zussen van vingino
wat een super leuk topic! ik zal eens kijken of ik een foto'tje van mijn dochter kan bewerken zodat haar gezichtje niet zichtbaar is (wil haar liever niet op een openbaar forum)
hihi thnx !! Ben ook onwijs trots op mijn mini mannetje !! hij heeft nu 2 keer model gestaan voor Feetje .. En kreeg vandaag de vraag of ze zijn foto's mochten voorstellen aan Noppies .. Dus ben heeeeeel benieuwd
Klaar om naar de verjaardag van opa te gaan Broekje van Next, shirt van Name It, schoentjes van Adidas.
M'n meisje maandag bij oma (mijn ouders thuis) en even kleertjes passen van C&A Bekijk bijlage 449634 Bekijk bijlage 449635
Gisterenavond maar nieuwe kleertjes besteld voor de Paasdagen, 1ste Paasdag gaan we naar mijn schoonmoeder en 2de Paasdag hebben we een verjaardag. Aangezien we in maat 50 niet echt veel hebben en alleen maar van die zachte kleding heb ik toch maar iets nieuws besteld want denk dat hij nog wel eventjes in maat 50 zit. We hebben in maat 56 echt kei veel maar heb het hem gepast en het is hem echt veel te groot nog Deze broek heb ik besteld Name It Jesper goedkoop bij Ik & Mijn Kind Dit truitje voor erop heb ik besteld Born To Be goedkoop bij Ik & Mijn Kind Heeft hij tenminste iets stoers aan Vindt het trouwens ook echt een hele leuke site en betaalbaar.