leuk futuremama, vooral de kleertjes van Mila's vriendin De laarsjes van Evi, van welk merk zijn die?? @Emmamick, leuk hoor! I love Trier!!!!!!!! @madeliefke, ook altijd stoer, een spijkerbroek. Met het merk Cars ben ik voor de kinderen nog niet bekend. Is het ook wat voor 4 jarige jongens??
Hahaha, mijn oudste gaat tegenwoordig naar Kindergarten en idd de mode...mijn zoontje loopt er altijd heel Hollands bij. Ik haal heel veel uit Nederland. Terwijl ze hier ook best leuke dingen verkopen, zoals Ticket to Heaven, Me too, Ralph Lauren, Hilfiger, Mexx etc. Maar de meeste mama's kopen de kleding volgens mij gewoon altijd op een Babybasar Er zijn uiteraard ook weer uitzonderingen trouwens. Ik zie ook wel eens goed geklede kleine Duitsers. En bij Ballorig kindjes in pyjama's
madeliefke schattig en bij jullie schijnt vast de zon!!! hier regen!!!!!! gatverderrie kijk op buienradar alleen boven kop van hoord holland regenbui zal straks wel droog worden en ik hoop zonnetje
Future wat een funky vriendin heeft mila en ze zien er weer prachtig uit. Dat hema bolero'tje is echt leuk, heb ik niet gezien afgelopen zaterdag toen ik daar was. En Evi wordt echt al groot zeg.
Jayden is vandaag gekleed in een spijkerbroekje en een shirtje met COOL DUDE tekst erop hihi. Alleen geen foto van gemaakt *zucht*
gisteren naar kinderdagverblijf de sterren shirt en vandaag setje vend en name-it combi met maillot van de ter stal hier nog steeds regen en heel donker weer bah!ik wou leuke dingen doen!
@Chebu, in pyjama?? Hier duurt het nog 8 maanden voordat Liv naar de Kindergarten gaat, maar ik ben benieuwd Volgens mij is bij de moeders hier shoppen bij de DM (duitse Etos) en Woolworth enzo erg in trek.
Bij Woolworths kan ik nu echt nooit iets vinden Bij Peek hier in de stad verkopen ze tegenwoordig Name It en Gaastra op de kinderafdeling. Ze worden nog wel eens modern. En o ja, we hebben tegenwoordig een TKmaxx in de stad. Helemaal vol met Noppies, Eager Beaver, Mexx, Hilfiger en allerlei Amerikaanse en Engelse kinderkledingmerken. I love it!
Future, echt knap hoe je iedere keer er hip en matchend uit laat zien. Dit zijn echt leuke stelletjes! (brabants he ) Emmamick, dat denk ik ook wel , vind jouw meissie er altijd top uitzien. Jij durft nog wel wat meer te combineren dan ik. Dat vind ik soms nog lastig. Mirell, heerlijk hoe jij als pimpt. Krijg je een heerlijk unieke look van! Mispoes, Cars is er ook voor jongens. Je kunt eens bij Amazing kids kijken. Ben erg te spreken over de pasvorm. Corina, de volgende keer weer showen!
Dames ik heb een vraagje. Ik kan mij herinneren dat jullie er wel verstand van hebben. Ik hoor eigenlijk alleen maar goede verhalen over Vingino broekjes. Nu wil ik het toch eens proberen er 1 te kopen via marktplaats. Maar hoe vallen die broekjes over het algemeen?
kan het niet laten om te zeggen dat deze vraag al heeel veel gesteld is maar ik heb een rede dat ik dat tegen jou zeg het valt smal tot klein heeft je kindje wel maat ruimer van nodig maar heeft knoopgatselastiek dus kan je kan m smaller maken
Meiden bedankt voor de lieve reacties en Mila`s vriendin is de mooiste he (zegt ze zelf die gekke doos!) @ Mirell echt weer een plaatje jouw meisje!! Dat sterren shirt is ook leuk zeg!! @ Mispoes laarsjes van Evi zijn van red rag.. Op het plaatje leken ze zilver maar het is meer een loodkleur maar ze kunnen echt overal bij en ben er dan ook echt onwijs blij mee! @ Vica Vingino valt meestal klein maar het is maar net welk soort vingino je hebt..