@mama32;wat een schatje!Leuke bolero heeft ze aan.. Hier vandaag ; jurkje van Nono, legging Hema en dr elfenstafje
Hier het rokje waar ik het gister over had..Zelf dacht ik al wit shirtje met een kort spijkerjasje oid
Oh wat een leuk rokje babydream! Ik zou alleen echt niet weten hoe ik dat nou moest combineren..... Wat jij zegt, zal best leuk staan! hihih
@mispoes;nee dat weet ik ook niet echt goed, vandaar dat ie al een tijd in de kast hangt...De stipjes lijken wit maar zijn het niet helemaal, en bv groen staat haar niet mooi..En die blauwe kleur kan ik niet echt vinden, lastig..Rokje is trouwens van Doerak
mama32 leuk zeg! hellokitty vind ik niet slonzig hoor maar het is absoluut mijn smaak niet. Vind het echt niet mooi. Maar ieder zijn ding. Ik denk zelf dat emma het wel leuk vindt want als ze het in de winkel ziet roept ze "poesje!"
als er iemand altijd denkt dat ie beter dan de rest is..... dan moet je echt eens in de spiegel kijken alstublieft zeg!!!
ik had niet verwacht dat jij het zo moeilijk zou vinden om feedback te incasseren. Dank voor je feedback op mij.
Tesske jij weet heel goed dat ik goed tegen andermans mening kan. maar gisteravond vloog mijn inbox hier vol dus ik ben niet de enigste die je een beetje raar vond overkomen iedereen reageerd ook meteen op je! dat zie je zelf toch ook. en dat je haar kleding niet mooi vind dat mag maar hoe jij het omschreef..... ging mij wel even te ver je hebt het wel over MIJN kind. en ja dan ben ik een bitch........... als ik op jouw hyves kijk dan zie jij er ook niet zo heel hoog segment uit hoor!
Correctie mirell ik heb het niet over je kind, ik heb het over dat setje kleding en de mening die oa jij over anderen hebt. Niet de boel groter gaan maken dan het is hoor meid. Waarom word je trouwens zo boos? het is voor jou wel oké om kritisch te zijn op de kleding van anderen maar als een ander dat bij jou doet mag dat niet? Klim eens van die kast af joh.
Over haartjes niet gedaan gesproken...hoe krijg jij jouw jongste zo ver dat ze speldjes/stiekjes in haar haar toelaat? De haartjes van jouw meisjes zijn altijd met veel zorg samengesteld, maar als ik alleen al zou proberen bij Liv iets met haar haar te doen dat langer duurt dan 30sec begint ze al te gillen. Daarbij haalt ze de laatste dagen helaas steeds haar speldjes uit haar haar. Hoe lost men zoiets op??
@ Emmamick: Terug stoppen, terug stoppen, terug stoppen! Dat was hier uiteindelijk de oplossing. Nu houdt ze alles meestal wel in, maar nog is er soms ineens een knipje weg! @ Mirell: Leuk geworden dat jasje van de We! En gave schoenen draagt ze erbij zeg!!
@Elfje81 haha ja dat probeer ik ook..stop het meestal een keer of 5 terug, maar geef dan op Ze haalt ze er ook heel rustig uit en geeft ze vervolgens met een grote lach heel trots aan mij, dus volgens mij denk ze dat het een spelletje is.
mooie kleertjes allemaal meiden, iedereen mag overigens zijn eigen smaak hebben en je kan het mooi of lelijk vinden, maar iets 'slonzigs' of 'bij elkaar geraapt' spul ben IK hier niet tegengekomen hoor
ben trouwens al op zoek naar een mooie winterjas voor ons meisje, maar echt veel keuze is er nog niet... iemand een ideetje?