Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag? deel 2

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door woezeltje1, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

van de kast afgeklommen........

Tesske volgens mij ben jij degene die altijd roemt over hoog segment enz
    en de manier hoe jij je hoger voor wil laten komen dan je bent
    het zegt mij gewoon genoeg dat anderen het ook opvallen

maar ik kan wel hebben als je iets niet mooi vind dat gebeurd genoeg in dit toppic

maar hoe jij het neerzette was meer dan respectloos

dit is het laatste wat ik er over neerzet.
    plaats leuke fotos van je kind in dit toppic
    wand daar is ie voor bedoeld.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    tesske persoonlijk vond ik het ook niet heel aardig over komen, maar misschien had je het zo niet bedoelt...

babydream ik vind dat jurkje echt heel leuk.

mirell die strikjes zijn echt heel leuk! Hoe heb je die gemaakt?
    Ik wil ook meer met het haar van emma gaan doen maar ik ben er niet zo goed in... Ik vind het jasje echt leuk geworden!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lalalindsey ik vond de winterjassen van bakkaboe erg leuk!

4. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Je moet t jurkje ook in het echt zien, dan zie je ook dat het echt hele mooie kwaliteit is. Mooi gevoerd en dikke stof echt niet te vergelijken met hema (alshoewel hema spullen ook altijd mooie blijven) maar dat is toch anders kwa materiaal.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    silvia ja dat zal het waarschijnlijk zijn! dat is het nadeel van internetaankopen, soms zie je de kwaliteit ervan niet...

6. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Tesske buiten dat ik snap wat je bedoeld met oordelen, vind ik jou ook altijd een beetje bot uit de hoek komen. Mischien bedoel je het niet zo, want via internet kunnen dingen heel anders overkomen dan als je het gewoon zou zeggen tegen elkaar. Maar je zou soms de woorden wat zorgvuldiger kunnen uitkiezen.

Slonzig vind ik te grote of kapotte kleding.

7. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@Mirell;wat ziet ze er gaaf uit!Geweldig die jurk!Als je hem ooit kwijt wil;)

@rokje;ik denk indd dat ik weer op zoek ga naar dat blauw, lastig om te vinden shirtje gaat meestal wel maar een legging;)Dus als iemand zon kleurtje ergens weet?

@haren;Debby je ging toch een vlechtcursus doen?Weet je daar al wat meer over?

Hier zit het vandaag zo;)

8. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Baby ik heb zo'n soort blauwe legging hier liggen! van de hema. Nog nooit gedragen dus als je m wil? dan stuur ik het wel naar je toe.

Zal ik anders een foto eerst maken? dan kan je kijken of je het erbij vind passen..

9. 0babydream0

@syl;ooh dat zou geweldig zijn!!Mail maar

10. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

tesske> was een klein beetje ontactisch van je hoe het er stond. Want ik val niet snel over dingen maar vond dit niet goed beschreven van je. Al is typen best lastig en zal je het vast anders bedoelt hebben.

Speldjes> gaan hier niet in. Ze glijden eruit. En als ze erin gaat trekt ze ze er ook uit. Soms ook met staarten. Opeens zitten ze niet meer lekker vind ze :-s momenteel heeft ze losse haartje. Ja dat staat slonzig maar ik kan even niet anders. Ik kam ze wel als we ergens binnen komen. hahaaha de kam gaat wel standaard :)

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik had het zeker niet respectloos of gemeen bedoeld.
    Overigens wil ik nog wel gezegd hebben dat ik me zeker niet anders voor doe dan dat ik ben.

Baby dream wat leuk zo haar haren, heb je ook een foto van de achterkant??
    ik kom niet verder dan een haarband, knipje of twee staartjes...

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    @Debby ik heb een lint boven de knopen vastgemaakt op de stof aan beide zijden
    en dan strik je m gewoon
    de bloem ik een haarspeld waar ik de speld vanaf heb gehaald en op het jasje genaaid.
    ik vind m ook goed gelukt
    en heb net al in de supermarkt complimenten gehad over haar kleertjes.

de jurk is een maat 86 van kiezeltje maar hij is nog steeds goed hij valt erg groot.

13. Sweetlakecity

mirell> super leuk idee zo! Ik moet dat oppimpen ook eens onder knie gaan krijgen.

Rokje Z8, het lint heb ik gemold met strijken....waar koop je linten eigenlijk? Ik dacht tuincentra met de kerst...maarree vast verkeerd en een beetje blond gedacht?

tesske> dan is het bij deze uit de weg geholpen. :)

14. 0babydream0

@tesske;Ik zal dalijk een foto maken ze ligt nu te slapen.Ik verzin haast elke dag wel wat anders met haar haar maar deze is zo gedaan en leuk resultaat

15. 0babydream0

@swlc;op de markt staan vaak van die fournituren kramen met geweldige soorten lint ed!

16. Sweetlakecity

ja de markt...kom ik dus nooit. Hahahaa...mij te druk. Nou als het goed weer is ga ik maar eens. Dinsdag, dus vandaag, is er markt. Rokje mee en gaan :)

17. 0babydream0

Je hebt online ook veel van die shops alleen dan zie je de kleur niet echt goed en dat vind ik persoonlijk dan een nadeel..Dus daarom de markt, gelukkig is hij hier nooit zo erg druk;)

18. MvdW

MvdW Niet meer actief

Oh wat een supersetje!

Waren die bolero van de Wibra en het Bakkaboe broekje nu in de winkel te verkrijgen?

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    bij de stoffenwinkel:)
    en bij de xenos

20. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    slc hier su hetzelfde probleem met de haartjes van de meiden.. Halverwege de middag trekken ze alles eruit en noway dat ik ze dan nog erin krijg.

Met Daan is het een ander verhaal, ze heeft krullen maar dat pluist ook heel erg dus naarmate de dag springt het alle kanten op.. Dan doe ik het wel opnieuw maar dan toch weer hetzelfde verhaal. Ja ik denk dan ook jammer maar het is even niet anders..

Zolang dr gezichtjes en kleertjes maar wel verzorgt eruit zien vind ik hun haren dan maar even geen probleem.

Deel Deze Pagina