@ Future, super leuk!!! @ Y&D, ach ja die van mij heeft ALTIJD dr vingers in dr mond, dus tja... @ Jo79, leuk en lekker stoer! @ Ikkie, schattig! @ Lynn, leuk!
mirell heel gaaf!! mijn dochter had vandaag ook een tijgerjurk aan van rebel Q zie mijn album. Hele leuke setjes voorbij zien komen.
Super cute! Dit broekje heeft mijn kleinste ook, maar ik weet niet goed hoe ik het moet combineren en dat het ook leuk eruit ziet.. Maar dit is leuk! Is het een blousje of gewoon een shirt met lange mouwen?
Weer veel mooie setjes voorbij zien komen!Erg veel gepost vandaag leuk! @mirell;wat een super jurk!Die vind ik echt geweldig staat je meissie ook heel gaaf! @yend;wat leuk!! @lynn;ze ziet er weer prachtig uit!! @debby;leuke combi;s! @jo;wat mooi zeg!Staat lief @futuremama;wat een gaaf setje! Zal ik nu even de foto van vandaag op de comp gaan zetten
wat een leuke jas zeg!!! ik heb ook een set king louie samen met amy-lynn maar wil een nieuwe set kopen
@babydream: gave jas!!! @iedereen super bedankt voor alle leuke reacties op mijn meisje en vooral haar maillot
Thanx allemaal! Mirell; ze heeft aardig wat jurkjes van Petit Louie en ik ook van King Louie maar we hebben nog geen matchende al ben ik hard op zoek vind het zo leuk!
wonderteam lief! leuk he die verjaardagen. Vind de haartjes ook erg leuk gedaan! babydream ik vind die jas op foto 1 echt heel erg mooi. Vooral die roezels onderaan zeg maar. Maar die rozen vind ik persoonlijk een beetje to much. Is niet helemaal mijn smaak. Al zou ik hem misschien toch kopen omdat ik het model zo mooi vind...