zeg kate mack heeft echt mooie jassen... had je dat niet even eerder kunnen zeggen Deze bijvoorbeeld, vanaf 6 jaar dat wel: Kate Mack "Coat Couture" Wool Coat - Denim & Daisies
Die rozen vind er ik er geweldig op, als je dan over the top gaat met zo'n jas doe ik t helemaal goed Er zaten ook nog allemaal glittertjes op die rozen van die steentjes maar die had mvr er na 2 minuten al afgetrokken, dat vond ik persoonlijk dan niet zo erg
ObabydreamO, wat een leuk jurkje! Jas vind ik ook leuk, model staat je dochter echt mooi! Dierenprintjes hangen hier niet in de kast, maar vind het bij andere kindjes soms wel leuk om te zien. Haartjes en staartjes, jullie meiden hebben echt al flinke bossen haar! Hier een meisje met dun haar met slag, wat makkelijk pluist. Gelukkig nu een grijs potje van de HEMA met krullenspul, waardoor het niet meer pluist. Thank god voor leuke speldjes, want zelfs staartjes zijn hier niet aan de orde Ben aan het dubben over een jas van Moodstreet ,et bijpassende das en muts, via marktplaats. Wil even jullie mening. Het vest van Billy en Lilly was te klein, dus moet echt nog een jas bij en het het budget is helaas beperkt...
Dankjewel voor de reacties, maar het gaat hem helaas toch niet worden. Krijg nl net een mailtje met de maten. Hij is net zo lang als het Bakkaboe jasje mt 86 en ik ben al bang dat ze daar de winter niet mee doorkomt, dus misschien een maat 98 van Moodstreet, even op zoek weer. Merk valt wel vaker wat kleiner, dus op zich niet zo vreemd Lynn, leuk setje zo! Grijs met rose vind ik altijd een goede combi
@ Madeliefke jamer van het jasje want dat vind ik echt een schatje!! Speurse voor een andere jas! @ Lynn heel leuk setje lekker vrolijk!! Wij zitten hier nog in pyama... Manlief is een lekker ontbijtje aan het maken zo lekker douchen en dan aankleeden.. Jullie zien de foto vanzelf.. We moeten vanmiddag naar een verjaardag dus we moeten wel op en top
@wonderteam;Leuke setjes! @lynn;wat ziet ze er mooi uit, leuk jurkje! @madeliefke;jammer van het jasje, ben benieuwd naar je verdere zoektocht.. @future;dat zal vast weer iets heel moois worden! hier vandaag simpel; een longsleeve van Persival en skinnyjeans van de hema
@Wonderteam: jij hebt nog zomerse setjes aan bij je dochter! Maar wel leuk hoor, dat vestje is mooi! @Future: ben benieuwd! @madeliefke: wat voor jasje zoek je nu? Dan kan ik even meezoeken? @de rest: tnx voor de reacties!!Ik vind dit zelf ook een heel leuk setje! Ben helemaal trots op mijn meissie!
@Babydream, wow, leuk hoor, vooral die jas vind ik geweldig! @Lynn, stoer hoor, leuk jurkje van V&D, die kende ik niet! @Wonderteam, ja, dat is jammer hè, dat de zomer maar zo kort was, hier sommige dingen ook te weinig gedragen door het weer, maar ze ziet er leuk uit, vooral het rokje van Bakkaboe vind ik leuk. En je zoontje ziet er ook stoer uit. Hier ZL vandaag herfstachtig in een bruie kabeltrui van H&M met een broekje van Mexx.