Vandaag Evi in haar nieuwe kleren die ze zelf uitgezocht heeft. ''Er staat hartjes op mama''. Allemaal V&D Bekijk bijlage 189139 Let niet op d'r gezicht, haar versie van lachen (hihi) En Thijs vandaag in broek Hema, shirt Feetje, slofjes Oxxy Bekijk bijlage 189141
Oh ja en nu nog even de winterjassen. Thijs Little Feet en Evi Blutsbaby. Bekijk bijlage 189142 Bekijk bijlage 189145
@jo;wat onwijs leuk wat ze aan heeft! @mama32;wat een schatje! @dubbelopmama;ziet er erg comfy uit!Leuk hoor.. Hier vandaag gekleder dan gister (speciaal voor Mirell) Bolero; Gap shirtje&maillot;Hema rokje; Name-it
Enig idee wat leuk is bij de winterjas van Evi qua sjaal en muts? Die aqua kleur of paars, ik vind het wel moeilijk.
Jo79 wat een leuk setje. Die schoenen zijn ook mooi. Scapino? Zal daar ook eens kijken. Wil nog grijze of zwarte laarzen voor erbij. Nu alleen nog maar donkerblauw. Tesske, leuke jurk van C&O De rest beetje vergeten, sorry
Ik twijfel alleen nog of ik deze combinatie aanlaat Ikzelf vind deze kleurencombinatie erg mooi, maar bij ISabeau moet ik er een klein beetje aan wennen.. Wat vinden jullie? Het is een lichtgrijs truitje van Benetton En een aparte kleur roze spijkerbroekje van Imps & Elfs
@vlinderer; ik vind het haar wel schattig staan! @mamatobe: zo leuk zeg dat hun jassen zo matchen! leuke kleding! @Babydream: heel gaaf setje, vind die bolero erg mooi!
@vlinder;ik vind het ook lief staan! @lynn;thanx!Die heb ik dus ook uit amerika gekregen ben er ook heel blij mee , heel schattig!
Okee dank jullie wel! Dan laat ik het aan Straks gaan we even naar Prenatal en kijk ik gelijk voor grijze sokjes.. Die hebben we nog geen
Oh ik heb een hele pagina overgeslagen: @mama32: niet helemaal mijn smaak @Jo79: heel gaaf setje, wat een leuk rokje! @Duplomama: leuke foto zeg! Frederike: lieve setjes hoor!
Hier vandaag het Wild shirt in de combinatie zo als ik hem het leukst vind. Rood rokje feetje. paarse malliot van S&D le chic.bengh strik shirt en wild shirt... @ madeliefke ik heb hem bij Kixx gekocht. Merk dat ik daar het best kan slagen. combimaat 86/92 past hier prima. Ik wil de zwarte ook nog kopen, maar ik heb een shopstop voor mijn meisje. Bekijk bijlage 189161
Hier vandaag jongste zoon (beetje slechte foto): Romper lange mouwen: H&M Shirtje: Just small Broekje: prenatal Bekijk bijlage 189160
En dochter (kijkt lekker vrolijk haha ): laarsjes: Bristol Maillot: bakkaboe Jurkje: petit Louie Bekijk bijlage 189163