Heel mooi! vind het erg stoer... helaas staan deze kleuren mijn meisje niet. Maar vind het een super set!!
Mama to be: ook heel leuk, allebei! Wat heeft je mannetje een stoer kapsel ook babydream:Wta leuk zeg, wat netjes ook Vlinder: Ja hoor staat schattig!
@ mispoes, Je dochter vind ik erg leuk gekleed. De kleding van je zoon in niet mijn smaak! vooral de combatbroek niet mijn ding. Maar dat ligt aan mij. Bij jongens is mijn stijl denk ik erg Kak! liest polo met stoere jeans.. Molo vind ik ook erg leuk..
@mamatobe: ik heb je toegevoegd nu kan je mijn album zien @mispoes: leuk jurkje voor je dochter! @Miekje: lekker vrolijke kleuren!
jééé wat wordt hier veel gepost de laatste dagen! Ik weet helemaal niet meer op wie ik moet reageren Maar heel veel leuke setjes gezien en weer wat inspiratie opgedaan. Twijfel wat ik mijn meisje vandaag aan zal trekken. Het is wel warm (20graden), maar vies (grijs) weer...hmmm..
Bedankt voor jullie reacties! @mispoes;wat een leuk jurkje van je meisje! @miekje;Jaa dat is een gave combi!Erg leuk en fleurig!!Leuk! @frederike;lief hoor zo saampjes!
@ Jo79, erg leuk!! @ Babydream, vandaag ziet ze er weer prachtig uit!!! @ mamatobe, ik zou voor dat blauw gaan als je dat kan vinden en anders paars. Leuk dat hun jassen zo goed matchen. @ Vlinder, ik vind de kleuren haar goed staan hoor, staat schattig. @ Miekje, leuk! @ Mispoes, erg gaaf jurkje van je dochter zeg!!
mispoes ik ben niet zo een fan van roze bij jongetjes. Voor je het weet wordt ik voor meisje uitgemaakt Verder wel schattig hoor!
jo, o wat een leuke set!!! Mooi gecombineerd. mama32, ach gut wat een mopke. Leuk die felle maillot. Ik hou ervan bij die kleintjes. mama to be, wat een leuk gekleed stel. vlinder, ik vind het haar heel lief staan, maar zelf ben ik niet zo van de felle broekjes. frederique, leuk hoor. miekje, het staat haar super, maar de kleuren zijn niet helemaal mijn ding. mispoes, dochtertje super leuk, maar ik ben niet zo van de legerprints. Het staat hem wel onwijs stoer. debby, weet je wat mijn man altijd zegt: echte mannen kunnen roze hebben haha Nu ga ik nog even bij Lynn kijken. Onze foto komt later, ze ligt op bed en ben vergeten een foto te maken.
Leuk mijn oudste heeft dat rokje in maat 152 aan vandaag, alleen in het lichtgrijs. Wat een verschil.
Nou dit was mijn compromis voor het warme, maar grauwe weer: zomerjurkje Minimyo, longsleeve Hema, Jeans legging H&M
leuk hoor! mamatobe schattig staat het en hartjes zijn ook hier erg in bij mijn meisje! en je zoontje ook leuk!