@tullip;wat ziet ze er lief uit!Dat vestje heb ik hier ook in het donkerblauw, erg leuk! @mirell;ben benieuwd naar jouw combi van vandaag haha
Red, leuk hoor! Wat heeft ze toch een guitig koppie Hier vandaag een rokje van Lief! en een shirtje + legging van Noppies. Let niet op schaap, die moest ook op de foto
beetje afgepikt okeey maatje 74 petticoat shirtje hema het bekende gilet!! maillot van de ter stal en nieuwe laarsjes gisteren nog gehaald ze heeft nu 6 paar
@red;wat lief!Leuk rokje! @madeliefke;wat lekker vrolijk weer vandaag! @mirell;Oooh gaaf geworden zegHier was het rokje ook van vorig jaar nog hihi handig soms die smalle meisjes!Die maillot lijkt er ook erg op, erg leuk!!Hier moet ik ook nog zwarte laarsjes, heb nu bruine,grijze,rode,blauwe,camel dus ik mis nog zwart in de collectie en eigenlijk nog roze en zilver Vandaag op dr netVestje en rokje;Hema, Legging ; Bonnie Doon
het rokje zat al in de verkoopbak maar denk ff crea zijn knoopgatselastiek doorgeknipt en hij past weer anders had ik toch een nieuwe willen hebben nu even een shopstop heb gisteren een ketler crosstrainer gekocht en die was ook niet goedkoop maar altijd beter dan de sportschool betalen zonder heen te gaan dus heb met mijn man een afspraak om de dag gaan we 45 min op de crosstrainer
Mirell mooie set hoor!! Babyodream ook weer leuk.. Red leuk, dat shiirtje had ik ook nog willen hebben maar was helemaal uitverkocht hier. romy gisteren geheel in h&m foto in album. En vandaag mim pi spijkerbroek shirtje en vestje v&d.
Mooi! Wat heeft ze voor een mooi frutsel in haar haar? Eigen creatie of gekocht? Ach hier kan er nog steeds weinig in het haar. Best frustrerend aan het worden! Mijn meisjes haren zijn voor nog zo kort en in de nek groeit het heel hard.