Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag? deel 2

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door woezeltje1, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

debby> *gooi naald en draad en knopen* succes :p

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Thx allemaal voor jullie lieve reacties :D

Lisa is ook gek op verkleden, loopt ook het liefst hele dagen in prinsessenjurken (het liefst 3 over elkaar heen..)

3. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ik heb voor dochter idd ook die van bakkaboe! Echt heel leuk. Als ze hem weer draagt zal ik een foto maken. heeft ze laatst aangehad naar een bruiloft, en bekijks dat ze had, hihi

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    verkeerde topic

5. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Mispoes : heb je een foto van de bakkaboe petticoat...
    ik heb nu die van SD op me verlanglijstje maar vind m nog aan de prijzige kant ook als die met korting is.
    Kan je me misschien ook vertellen wat de prijs is van die van bakkaboe...

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mispoes moet toch binnenkort maar weer eens langs bakkaboe...
    eens even kijken of ik "toevallig" weer eens bij iemand op visite moet die in de buurt van zo een winkel woont... (zowie 18 december maar dat duurt me te lang ;))

7. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Mijn meiden vandaag Mila in Vinrose en maillot van Tako en Evi in S&D le chic maillot Bakkaboe:

Bekijk bijlage 189764

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @debby: ik kan hem hier ook voor je kopen vij de bakkaboe winkel?

@Mispoes: leuk zeg!! trots gevoel he?

@hier vandaag ook bakkboe setje (foto is niet van vandaag hoor):

Bekijk bijlage 189768

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn thnx! eerst ff kijken hoe hij eruit ziet...

10. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Is dit de petticoat van Bakkaboe die jullie bedoelen?
    Bovenste plaatje rechts?

11. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Wat een super leuke setjes komen er weer voorbij!

Futuremama, wow wat een prachtige setjes voor je dochtertje! Koop jij je kleertjes vaak online?

Lynn, wat een leuk setje van Bakkaboe! Laatste tijd kan ik niks meer leuks vinden van dit merk.. Idem bij de Hema slaag ik de laatste tijd niet zo goed!

Mijn dochtertje is vandaag weer lekker makkelijk gekleed in een roze broekje van Imps & Elfs en een wit truitje van Gymp..

Op onderstaande foto zijn de kleertjes niet zo goed te zien, maar ik vind hem veelste leuk om niet met jullie te delen..

Isabeautje was zelf naar de bijkeuken gekropen en was aan het genieten van een draaiende wasmachine en de stofzuiger!!

12. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Ooh wat een lekkerding joh!! Een klein huisvrouwtje!!

Ik koop veel online maar ik koop ook veel in winkels maakt mij niet uit :D

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Laatste tijd niet zoveel tijd gehad om fotos te bewerken enzo maar vind het toch wel even leuk om hier weer te komen kijken.

Lynn, wat word je meisje opeens lang zeg!
    futuremama, ziet er goed uit.
    Vlinder24, wat een grappige foto idd.
    Debby, die jas is echt supermooi zeg!
    babydream, wow dacht dat mijn meis lang en slank was.....:)
    Tulip, leuk jouw kindje eens te zien ook.
    Benvastweliemandvergeten, sorry :)

Hier groot meisje in Chaos and order, met noppies rokje en prenatal maillot.
    Klein meisje in Bakkaboe broekje (pijpjes naar binnen omgeslagen hihi) en Cakewalk shirt uit de oude collectie.

14. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    @Future..pff, alweer zo mooi. Het lijkt wel of je oneindig veel setjes hebt. Elke keer ben ik weer benieuwd wat je gaat laten zien :p
    @Lynn: leuk!
    @Vlinder: hele schattige foto! Haha :)

Oh hier wordt ik een beetje gek. Onze woning is ZO KOUD, er valt ook niet te stoken, warmte vliegt meteen uit de enkelglas ramen..dus dan kan ik mijn meisje zo leuk aankleden als ik wil, uiteindelijk moet er een dikke warme fleece overheen gegooid worden... wil zo graag verhuizen!

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Die petticoats zijn echt leuk, geven gelijk een feestelijk gevoel!

@Debby, mooie jas!
    @Tulip, ze straalt echt in haar prinsessenjurk! Leuk vest hoor! Ik ben dol op die borgvesten, heb ze ook voor Luc, ideaal.
    @Lynn, leuk setje, vind vooral het gilet leuk!
    @Futuremama, je meiden zien er weer geweldig uit!
    @Vlinder, ja, die wasmachine blijft interessant hè? Lief vestje heeft ze aan.
    @Deelight, leuk gekleed allebei, die legging van Prenatal heb ik ook, valt nogal lang, dus die draagt ze nog steeds.

Gisteren was de kleine man in een shirt van Zara gekleed met een broek van C&A en schoenen van Brakkies.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Vandaag blauw wit geruit overhemdje van de Hema, spijkerbroek Cars (het merk dan hè, geen Disney Cars ;)) en schoenen Beegles.

17. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Jo ik heb hier nog 2 leuke dochters zitten!! Uithuwelijken??

Wat een heerlijk mannetje zeg!! En die rode broek echt gaaf!

18. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ emmamick :):):)

Kan je niet in verschillende lagen werken bij je meisje? Romper met lange mouwen dan jurkje met lange mouwen en daarover een vestje best warm toch?

19. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Emmamick, een vriendin van me heeft het altijd over warme badstof rompers.... volgens mij zei ze bij de Hema. Moet er ook nog voor kijken want wij wonen in een tochtgat (wel dubbelglas). Binnenkort hier ook huisje te koop.

Jo, ja die leggings vallen echt heel groot daar, de broeken trouwens ook. Leuk ventje zeg, zo netjes issie met zijn overhemdje :)

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier is 't ook snel koud in huis. Boven enkelglas. Verder niet goed geisoleerd en schuifpui aan de aanbouw tocht ook erg.
    Hier is 't nu 18 graden zonder verwarming. Kleden ons er nu even op, onder de 17 zet ik 'm wel aan. Maar anders blijf ik me suf aan't stoken de winter door.
    Danique beweegt veel dus die is niet zo snel koud. Heb haar nu vandaag romper lange mouw, overgooier en bolero aan.
    Als 't echt koud is, heb ik haar een romper lange mouw, longsleeve en vest/trui aan. En zonodig een maillot onder een broek.

Leuke foto's weer! Danique hier vandaag in Bakkaboe maar 't gaat op marktplaats. Blijkbaar wat gekrompen in de was maar 't is nu echt hoogwater.

Deel Deze Pagina