Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag? deel 2

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door woezeltje1, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ mama2be. Erg leuk! bedie erg leuk gekleed.

@ mirell, Ik vind het ook een leuke set! Ik heb hier dure kleding, maar ook goedkope!! De prijs is niet alles zeggend. Je betaald vaak voor het merk. Soms heeft merkkleding ook een slechte kwaliteit.

Vooral dat blousje is geen geld...
    Ik ga op mijn vingers zitten,want ik mag niks meer kopen. Ik heb de kleding ook geteld. Mijn meisje heeft 16 rokken. 10 jurken. 14 vestjes. 3 blousjes en toen ben ik maar gestopt. Haar shirts durf ik niet te tellen. Maar ik heb echt onnodig veel. Ik ga mezelf voor de zomer ook een maximale aantal sets opleggen net als Lynn:D;)

Dus mijn max gaat worden 20 setjes...

2. tulip

tulip Niet meer actief

guusje, leuk zeg!!

Mirell, ze ziet er weer super uit, low budget of niet.

suenne, ik heb dat in het begin ook gehad. Dus nu werk ik uitsluitend met setjes. Dan heb je dat probleem niet. Is ook veel makkelijker met wassen. Ik had eerst altijd dat ik een bepaald shirt wilde en dat zat dan net in was. Nu zit de rest van de set dan ook in de was, dus geen probleem meer.

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Miekje, je weet ook dat ik me daar nooit aan weet te houden ;)
    ik zit nu al driedubbel eroverheen :)

4. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ lynn, ben iets minder streng voor mezelf als jij! Ik heb max van 20 setjes... Dat moet haalbaar gaan worden. hoop ik:)

5. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ babydream! In 1 woord Geweldig!

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ja echt waar 4,95 was afgeprijst bij de we van 17,95 voor 4,95:D

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    staat mooi die kleurtjes

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    Lynnn en je werd nog wel boos in het begin als we zeiden
    pas op je zit over je setjes heen hihihiihihih

agh daarom zei ik al
    kan ons t schelen lekker toch juist!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mirell heerlijk! en low budget maakt het nog net even leuker! Ik heb ook een paar setjes voor weinig... vind ik exta leuk!
    Wat had jij trouwens bij die mim pi jurk aan gedaan... rood? Dan moet ik morgen even naar de hema...

suenne ik heb een aantal kleuren die ik telkens terug laat komen. Donkerblauw, hardroze en creme. Daar heb ik verschillende setjes bij.
    Maar toen Emma nog kleiner was had ik dat ook iets minder. Dan gaan die maten zo hard. Nu doet ze rustig een maand of 8 met dr kleertjes...

guusje: lief!

babydream: he wat een leuk rokje zeg!

setjes: ja ik zit wel op ongeveer 25 setjes nu voor emma en ik vind het echt genoeg. Ik wil niks meer erbij. Ik vind haar kleertjes erg leuk en wil ze nog wel een paar keer aankunnen.

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @babydream: echt een super super leuk setje!!!

@mirell: ja huh is vind mezelf wel stom eigenlijk dat ik uberhaupt dacht dat ik me aan een limiet kon houden ;)

@Miekje: 20 setjes is wel mooi aantal ja!!

@de rest: tnx voor de leuke reacties!

11. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@aal;Bedankt voor jullie leuke reacties!

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    @Tulip, leuk, vooral de rok!
    @Miekje, lief zo die combinatie, leuk ook met die kousen.
    @Mirell, ik vind die blouse geweldig!
    @Lynn, beide setjes mooi hoor!
    @Babydream, staat haar mooi, leuk die blouse zo, sowieso een knap meisje hoor!
    @Mamatobe, leuk, stoer die kleine, die maillot van je dochtertje heb ik ook.
    @Guusje, schattig!

Vandaag matching met de hond:
    Longsleeve Hema, shirtje met streepjes Izzie ofzo? Zit een leuke stoffen roos op, maar die zie je niet. Rokje van Vinrose, maillot Persival en laarsjes Taboo.

13. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Mirell@ super leuke set en dat Low budget.. heerlijk is dat he super leuke kleertjes voor weinig. Ik ben ook altijd helemaal blij als ik iets goedkoops heb gescoord..

14. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Even de setjes die er voor mij uitsprongen, het is de laatste tijd teveel om overal op te reageren

@Lynn77 hele leuke setjes, vooral het 2e zoals de meeste al gezegd hebben!

@Mirell: super! Jij krijgt de prijs voor low-budget een geweldig leuk trendy setje bij elkaar zoeken :D

Setje van vandaag is niet erg origineel, want ik heb het van futuremama overgenomen :p maar wilde het toch eventjes komen showen.

Liv in het Carbone setje dat van Evi is geweest. Vandaag met het mooie weer kon ze het lekker aan!

15. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @emmamick: staat heel schattig dat setje bij haar!

@jo79: vind dat ook een hele leuke set!

16. tulip

tulip Niet meer actief

jo, o wat een stoere set, super leuk zeg!!

emmamick, staat haar heel goed!!

17. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ja, ok, koop je iedere keer dus een compleet stelletje bij elkaar? Mag ik vragen wat je buget per maand ongeveer is voor kleertjes? Als je niet zeggen wil dan laat maar hoor, maar ben gewoon wel eens benieuwd wat anderen er ongeveer voor reserveren. Wij hebben niet slecht ofzo hoor, maar ik moet toch wel opletten.

18. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik heb het trouwens nu zo opgelost dat ik een wit shirt onder een t-shirt doe. Dit is niet zo'n mooi shirt wat eronder zit hoor, slechte kwaliteit, mouwen lubberen. Normaal trek ik die alleen aan als slaapshirt, vanmorgen heb ik me vergist en ze heeft er een hekel aan als ik aan het aan en uitkleden blijf.

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

debby groen zwart rood alle kleuren kunnen wel vind ik persoonlijk

hier ff oud plaatje
    en hij is verstuurd hoor!
    dus hoop morgen bij je thuis

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    suenne is leuk zo toch?!
    Mooi opgelost hoor met een wit shirtje eronder. Dat deed ik ook vaak met emma of een romper met lange mouwen.

Mijn budget voor kleertjes is veel te veel ;)
    zowieso de kinderbijslag plus 100 euro per maand. Dus dat komt neer op 230 euro per maand voor 2 kinderen. Dus 115 euro per maand per kind plus wat ik weer verkoop op marktplaats (en dat kan zomaar ineens 200 euro extra zijn ofzo want mijn kleertjes leveren best nog wat op).
    Ik heb dit budget omdat ik me onders helemaal ongans koop haha en het lukt me tot nu toe goed om me er aan te houden.
    Ik zou ook wel met minder kunnen. Met alleen de kinderbijslag. Maar dit is nu eenmaal mijn hobby en 100 euro per maand voor hobby vind ik wel meevallen ;)

Deel Deze Pagina