oooo groen is ook leuk... o ik kan niet wachten tot ie er is!!! Als ie er morgen is kan ik hem zondag bij dr aan doen dan heb ik een verjaardag... (of toch wachten tot kerst hihi...)
suenne, wat ziet ze er leuk uit, echt een stoere meid!! Ik koop idd hele sets, heb het ook wel eens niet gedaan en dan aan het einde van het seizoen kom ik dan dingen tegen die ze helemaal niet aangehad heeft omdat ik toen niks had om het mee te combineren. Dat vind ik pas echt zonde. Wat ik uitgeef?? Dat is wel verschillend. Aan het begin van het seizoen wat meer, omdat er bv van persival heel veel nieuwe dingen komen en bij ons hebben ze van elke maat maar 1 of 2 dingen. Ik heb een bedrag van 100 euro ervoor, maar daar koop ik ook voor ons van. Maar wij hebben natuurlijk van de voorgaande jaren ook liggen, dus dat is meestal maar een los enkel dingetje.
Zo had nu pas weer tijd bij te kijken. ik heb vanavond en afgelopen week nog weert even flink geshopt. GAt in mijn bankrekening nu ,maar ik Moest even de herfst/winteroutfit aanschaffen. Zal morgen even het 1e setje laten zien. @jo, wat een leuk stoer setje. Ik vind de laarsjes ook erg gaaf! @babydream, leuke outfit en wat een mooi koppie! @Guusje, erg leuk zeg. En die tandjesgeweldig! @mirell, heerlijk zo low budget en wat een onwijs leuke blouse! @LYnn, erg mooi vooral het 2e setje! @tullip, leuk zeg. Vind die rok erg gaaf.
Dit had Elin vandaag aan Maillot Hema Rokje Hans Textiel Shirtje Mexx Ballero Mexx. Heb het rokje zelf gekocht.De rest gehad. Koop zelf eigenlijk geen merk kleding.Hoe leuk het ook is, ligt helaas boven het budget. Bij Levi kocht ik nog wel eens wat shirtjes van LIEF via mp.Zal ik nu ook nog wel een paar keer doen
@all;Bedankt voor al jullie lieve reacties op mn meissie!! @jo;Wat een lekker wijffie zeg, ze ziet er leuk uit! @Suenne;Wat een stoere meid!!
@Suenne, leuk!! Danique had hier als baby ook vaak een romper lange mouw of longsleeve eronder. Hier leg ik 150 euro per maand apart voor kleding voor ons 3en + kinderbijslag voor Danique. Maar moest nu veel voor mezelf hebben en voor Danique bijna alles nieuw dus dan gaat het hard. @Mirell, erg leuk setje zo!! @Emmamick, staat haar erg leuk! @Lynn, leuke setjes beide! @Rest, ook erg leuk! ben even de namen allemaal kwijt. Danique had hier vandaag Noppies spijkerbroek aan (maar die vind ik niet zo mooi haha) en longsleeve Hema. Lekker makkelijk voor bij de oppas. Moet vannacht weer op wacht dus komende 8/9 dagen weer aan het werk
hoi meiden! Wat zien jullie kinders er toch leuk uit! ik kom ook weer eens even showen! Esmée in een jurkje van lief! met lief! legging.. beetje vreemde foto maar madam wilt niet meer op 1 punt staan / zitten / liggen.. alleen maar achter die loopkar aanhollen!
Thanx @babydream. Hey Dyoni is ook een heerlijk meisje hoor. En zie haar altijd in de meeste leuke, schattige en stoere kleertjes langs komen op hyves.
Jo79, helemaal super en stoer. Die schoenen vind ik echt gaaf! suenne, helemaal mijn smaak. Ook een lange smalle meid zo te zien. Emmamick, die kleuren.....echt super. mirell, echt leuk bij elkaar gezocht. Zelf zoek ik ook altijd alles los bij elkaar. Meestal past ze bepaalde dingen van een set niet (bijv te breed). Rokjes koop ik nog lekker voordelig in maat 80 of 86. En de rest 92/98. Vandaag romper hema, legging name it, rokje prenatal en shirtje van muck. Grijs is dezelfde kleur maar lijkt anders door de flits.... Ze waren naar het kdv trouwens. Jongste heeft spijkerbroekje en shirtje aan van name-it, even geen foto van.
En oja, die sokken.... ze had net haar regenlaarsjes uit en dan vind ik het wel handig als ze over dr legging zitten haha Trouwens ook budget winkelen dit hoor! Romper in de aanbieding 3,50 ofzo, legging gekregen, shirt muck 6,50 oid, rokje met code gekocht voor 7 euro sokken gekregen Jongste ligt in gekregen broekje en shirt van de oudste Kaatje, wat een poppetje is Elin, lief!
kaatje> ja waarom wel? Ook handig Mp vind ik. Doe ik ook wel eens, en sale met de merk. Rokje heb ik ook Ook sale bij de hans toen. Hihi. Leuk ding is het he.
@red;Zo te horen werk jij ook in de kraam!Leuk!!Ik werk in rooster en heb vaste dagen, erg ideaal! @honey;Leuk zo'n eigenwijs meisje! @kaatje;Thanx!Leuk je nu ook hier tegen te komen hihi, nu nog een foto van je mannetje posten he! @deelight;Wat grappig dat shirtje!
@honey: schattig!! @wonderteam: ben benieuwd naar al je aankopen @kaatje: schattig setje hoor @deelight: leuk!! shoppen: heb geen vast bedrag, ik shop van het geld wat ik krijg van het verkopen van kleding en ik shop als ik wat extra's heb, van de kb. Varieert dus tussen 100 euro p.m. of soms wel 400 euro p.m.
kaatje, ach wat een schatje!! honey, haha jij moet dan wel je best doen voor een foto Maar leuk hoor. deelight, ik doe dat ook hoor met die sokken Leuk setje!!