Lyn, kan het niet zien omdat we geen vriendjes zijn denk. Mooie naam heeft je dochter trouwens. toen ik 16 was riep ik altijd dat mijn dochter Danique zou gaan heten.Is het niet geworden,maar wel Milou
Hoi Kaatje, wat grappig zeg van die namen! Ik had als jonge meid hele andere meiden namen in mijn hoofd haha, maar ik vind de namen die we nu gekozen hebben gewoon perfect bij haar passen! Ik heb je toegevoegd nu kan je in mijn album kijken! *edit* ik zie nu een sterretje bij de naam Milou, is je dochter overleden? Ach jee meis.....wat verdrietig....
@ Lynn: Danique ziet er weer erg mooi uit! Ayla is vandaag simpel: spijkerrokje Hema, maillot Terstal, shirt Mexx en vestje H&M (laatste 2 zijn krijgertjes van een vriendin). Het is altijd een beetje lastig foto's maken van Ayla's outfit, want ze kan nog niet staan enzo, dus het zijn altijd zittende foto's. Zie je het toch minder goed.
Dankje Mermaid! Maar zittende foto's zijn prima hoor, toen onze humpies nog niet konden lopen had ik ook alleen maar zittende foto's Wij zitten namelijk eigenlijk niet in de goede rubriek meer We begonnen met baby's maar de meesten van ons horen eigenlijk in peuter topic maar we blijven gewoon met zijn allen gezellig hier!
Ach, waarom weg gaan als het gezellig is toch?! Nou, ik zal zo straks eens kijken of ik een beetje een fatsoenlijke foto kan maken. Nu eerst Tobin maar eens op bed gooien en mezelf onder de douche zetten, anders kom ik nooit meer aangekleed vandaag .
Ik heb een foto van ma flodder in mijn album .. had voor mijn meisje de laarzen van haar broer tevoorschijn gehaald en nu wil ze ze dag en liefst nacht aan..
hier vandaag vingino maria, shirtje en giletje bakkaboe maillot bonnie doon en schoenen replay. zal straks foto plaatsen in album
@elsie, wat een leuke stoere schoentjes! @LYnn, ik kan geen foto's zien bij je. @mermaid, ik vind zittend idd ook altijd minder duidelijk. Hier kan fay net lang genoeg blijven staan voor de foto haha. Zoonlief al op de foto gezet ,alleen dochterlief nog (maar die slaapt nog en is nog in de pyama haha)
Mila vandaag in het zwart roze en Evi vandaag in het antraciet rood: Bekijk bijlage 190460 Bekijk bijlage 190461
@futuremama, vind van die onderste foto het rokje erg mooi leuk. Wat een mooie gezichtjes hebben je dochters ook! *edit wow ,wat lijken de zussen enorm op elkaar *
en dochterlief: Bekijk bijlage 190464 Legging: zeeman rokje: bakkaboe truitje: bakkaboe spijkervestje: h&M
@futuremama: super mooi weer allebei, dat zwart met roze is mooie combi! @mermaid: wat een lief grijs vestje heeft ze aan! @wonderteam: je dochter ziet er prachtig uit! Wat je zoon draagt is niet echt mijn smaak...
@lynn, thnx en wat betreft zoon, we kunnen ook niet allemaal dezelfde smaak hebben Moet wel zeggen dat de foto, de kleuren wel een beetje flets maakt en de broek lijkt ineens heel wijd. Leuke outfit had je dochter gisteren aan. Vind de laarsjes echt geweldig!
@ Futuremama: Wat zien je mooie meiden er weer prachtig uit. @ Wonderteam: Met dat rokje heb ik gisteren ook nog in mijn handen gestaan. Leuk!
@wonderteam: klopt hoor, we hebben hier niet allemaal dezelfde smaak hoor, en dat geeft ook niks! Hier nog een fotootje, ik heb nog even grijze bloemen voor haar haar bijgehaald want die kleur mistte ik in mijn assortiment: Bekijk bijlage 190474