mijn mannetje draagt vandaag een broekje van vingino en een shirt van h&m. Emma draagt niks bijzonders. Ze is met mijn vriendin naar een manege en heb r gewoon spijkerbroek met shirtje aangedaan.
Lynn kan me voorstellen dat ze zich omdraaien voor jouw kleine meid heeft ook zo een lekker snoetje... en ik geloof dat als ik de fotos hier zie van al die modebewuste kids dat iedereen er wel last van heeft!! stond bij het orgel en amy-lynn wou centje geven er stond een papa met kindje 3+ en die zat maar te kijken nou kijk maar denk ik dan!!
@ Geke: Leuke outfits! Het jurkje vind ik ook erg leuk. @ Babydream: Wat een gaaf blousje. En de rest van de outfit ook natuurlijk, haha. @ Ikkie: Heel leuk die geruite blouse met gestreepte spencer. Tof broekje ook! @ Debby: Mooi kereltje, mooie outfit.
Wat een prachtige outfitjes en prachtige dametjes en heertjes zijn hier weer voorbijgekomen... het gaat hier de laatste tijd zo hard dat ik echt geen tijd heb om op iedereen individueel te reageren..."" sorryyyyyy"
@ Geke, Leuk jurkje hoor! @ Madeliefke, heb je linkje ook maar even opgeslagen! Ben gek op haaraccesoires! Bij de Wibra hebben ze trouwens ook verrassend leuk spul @ Babydream, leuk setje zo! Wij hebben laatst ook even snel bij de WE gekeken maar idd, voor ons ook nog te groot! @ ikkie124, lief! Wat een lachebekkie ook, heerlijk! @ Debby, wat een heerlijk bos haar heeft je zoontje zeg! Prachtig! @ Ise, vroeg me af over de foto in je album: heeft ze een ketting om of zit het op haar shirt? @ Lynn, jaa... ik moet nog even geduld hebben... maar da's soms lastig hoor... koop zelfs wel leuke elastiekjes en zo haha, voor straks! Ze is wel een echt meisje-meisje wat dat betreft en roept bij alles 'moooooi', dat scheelt
Oke! Dat kan bij ons niet. Doen zoveel mogelijk 1 op 1 zorg. Werken maar weinig collega's op rooster. Als je zonder rooster werkt, maak je gewoon je zorg af, of dat nu 7 of 10 dagen is. Ik word ook eigenlijk nooit afgelost. Ben vanmorgen aan 't werk gezet t/m vrijdag en zaterdag nog wachtdienst bij drukte een partus of opvang uit ziekenhuis doen. Ik doe nu 1,5 zorg per periode, normaal 2 maar neem wat ouderschapsverlof op.
Wat een leuke foto's allemaal weer!! Mij ook teveel om apart op iedereen te reageren. Hier had Danique vandaag Retour spijkerbroek, BFC vest (zomercollectie) en witte longsleeve aan. Geen foto, moest werken.
@Madeliefke, echt superleuk helemaal mijn smaak. Vooral dat groen. @babydream, haha weet je wat mijn dochter zei toen ze een foto van jouw dochter zag? "Isse *eigennaam*!" Haha. Ze vind zich er kennelijk op lijken dus. @allemaal, mooi verzorgd allemaal hoor.
Thnx, voor de complimenten. @Kaatje, ze hadden idd ook kleinere maatjes. Dit is maat 80 en volgens mij was de 62 de kleinste. @LYnn, erg leuk ook de haartjes zo. @suenne, oef dat is wel een beetje balen van het gebreide vest @ mirell, leuk zo samen matching @ madeliefje, leuke maillot. @mermaid, dat groen witte staat heel erg leuk. @babydream, geweldige blouse! @debby, stoer en mooi kereltje zeg. @glimlachje, kan helaas geen foto zien.