Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag? deel 2

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door woezeltje1, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik had afgelopen week een rok en blouse van sd le chiq binnen gekregen en ging het vanmorgen even passen.
    ik vond de rok niet mooi staan, veel te lang!
    Maar tess vond hem geweldig dus ze mocht m toch aan laten en ik dacht dat ik gewoon even aan de lengte moest wennen.
    We gingen borrelen en eten bij vrienden die haar er prachtig uit vonden zien dus ik klaag over die rok.
    Zegt mijn vriendin ineens dat ik m ook helemaal niet goed aan had gedaan.
    Blijken er touwtjes binnen in te zitten die je aan moet trekken waardoor er een ballon rok model ontstaat.
    En zo staat het rokje beeldig haha!

Heb weer erg leuke kindjes gezien!!

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Zoë had vandaag haar Minnie Mousse jurkje aan, vandaag mijn verjaardag alvast gevierd, ze moest natuurlijk wel een feestjurk aan :D

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    kaatje ik vind h&m voor jongens juist leuker dan voor meisjes. Ik hou van nostalgische kleding en dat hebben ze bij de h&m.
    (zal ff een voorbeeld foto uploaden, alleen het overhemd is niet van h&m)
    zeeman koop ik nooit. Kleuren vind ik altijd zo raar.
    wibra heb ik wel eens wat van gehad maar valt meestal wel tegen.
    Ik moet eerlijk zeggen dat als ik een klein budget had, ik persoonlijk liever via marktplaats zou kopen. Heb laatst ook een leuk setje gekocht voor een 10tje via marktplaats. Dat vind ik erg leuk.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    tesske haha! kan gebeuren ;)

5. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    #3105 Vlinder24, 16 okt 2011
    Laatst bewerkt: 16 okt 2011
    Mirell: Wat leuk samen in het rood. Ik vind het ook erg leuk om een klein beetje hetzelfde als Isabeau gekleed te gaan.. Al zijn het alleen maar dezelfde kleuren :)
    Madeliefke: wat een super leuk setje
    Debby: Super! Vind het rood erg leuk staan.. Mim-pi vinden wij ook erg leuk!
    Yessie: Klopt je moet overal goed zoeken.. Bij de Hema slaag ik de laatste tijd ook niet meer zo goed..
    Mermaid: Super leuk setje. En wat schattig die 2 staartjes!
    Babydream, wow wat een super mooi jurkje. Leuk dat kraagje er ook onder.. En wat een mooi keukentje!! Helemaal super!

Isabeau heeft vandaag een jurkje van de Zara aan, een maillotje van de H&M en minnetonka's van de Prenatal :)

We zijn vandaag een dagje naar Bataviastad geweest. Onderweg zijn we even gestopt om te lunchen.. Mijn vriend wilde Isabeau gaan verschonen, tilde haar op en ze zat helemaal vol.. Ik verwacht dat ze tandjes krijgt.. Maar dat denken we al 3 maanden, hihi! Nu echt! :) Gelukkig had ik reserve kleertjes bij.. Het leek wel net een pyjamaatje (roze badstof broekje en simpel wit truitje) maar oh wat was ik blij hiermee!! Anders konden we weer huiswaarts :) en dat was zo'n anderhalf uur rijden

6. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Oeps sorry, we hebben sinds kort een nieuwe computer waar ik nog absoluut niet handig mee ben. Weet niet hoe ik de foto moet draaien.. hihi

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @tesske: hihi! Maarre foto van de rok? ben wel benieuwd!

@debby: ik vind die setjes voor sam altijd zo leuk, ik hou ook van ciske look!

@vlinder: wat een schatje!!!!

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Tesske: Oh, hahaha, gelukkig dat je vriendin je erop wees. Ben nu wel benieuwd naar de rok.

@ Vlinder: Jij blij idd dat je extra kleertjes mee had.
    Leuk die minnetonka's, ik vind dat altijd zo schattig.

9. tulip

tulip Niet meer actief

haha tesske, ik wil ook wel een foto zien;)

debby, dat zou ik zo'n kunnen kopen als ik een zoontje had gehad.

vlinder: wat een schatje zeg!

10. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Bedankt voor de lieve reacties! Indd erg blij met de reservekleertjes :) en ik twijfelde vanmorgen nog of ik ze uit de luiertas zou halen..nooit eerder nodig gehad, tot vandaag :) nu ga ik nooit meer weg zonder

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de waarschuwing :D Op het moment hard op zoek naar werk dus "gelukkig" geen geld om besmet te raken

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vlinder ik heb voor sam heeeeel vaak reservekleertjes nodig gehad. Paste ook niet altijd bij elkaar maar was maar wat blij als ik het bij me had.
    Voor emma heb ik een keer gehad dat ik niks bij me had en ze zat helemaal onder. Heb een romper van sam (die gelukkig wat groot was) aangedaan bij dr en dr rokje die gelukkig niet vies was en ben naar ons hotel geweest (was op vakantie). Baalde erg want ze hadden ook geen verschoonruimte... dus moest ergens buiten op de trap haar verschonen :(

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Debby,schattige foto ! maar qua kleding niet mijn smaak.
    Levi heeft eigenlijk altijd een spijkerbroek met een shirt er op.sinds kort ook regelmatig overhemden.staan hem echt super en hij vindt het zelf ook erg leuk.
    Vindt het super dat je voor meisjes gewoon meer kan combineren en meer keus heb ( broek,legging,rok,maillot etc )

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wow, veel pagina'ste lezen weer.
    babydream enmama32, gefeliciteerd!

babydream, je meidziet er echt super uit!! Zou het zelf niet kopen maar het staat haar echt geweldig. De haarband ook erg leuk!

madeliefke, leuke set, en je meisje staat er lief op zeg.

debby, dat rood diet iets met je dochter, heel mooi!

weet zeker dat ik mensen vergeet....

kaatje, ik koop zelf ook alleen in de uitverkoop en met kortingscodes. En verkoop soms dingen door. Dan lopen mijn meiden in merk voor een "prenatal" prijs. En ik vind dat merk toch vaak een mooiere pasvorm heeft (zeker voor mn oudste die supermal is) en langer mooi blijft. En ja, de combi. Heb regelmatig een duurder shirt met goedkopere legging/maillot en rokje bv. Welke maat heeft je meisje nu?

Vandaag de oudste in legging met jurkje van Kidz-art en de jongste in een (gekregen) broekje van Frends en een wikkelvestje van Prenatal (met witte romper eronder). Foto van kleintje in album.

15. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
  16. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Kaatje, wat lijken jouw kids op elkaar, die mondjes helemaal. Leuk om te zien!
    DeeLight leuk jurkje, lekker fel kleurtje.

17. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Babydream em mama32 nog gefeliciteerd!
    Wonderteam, wat een leuk setje voor je jongste en wat een bekkie, je zoon. Super

18. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Debby die jurk staat haar geweldig!
    Mirell, leuk zo op elkaar afgestemd. Vond dat jurkje ook wel leuk, heb hem nog in handen gehad, maar de mouwtjes stonden me niet zo aan.
    Mermaid, wat een schatje. Die laarsjes zijn geweldig.
    Madeliefke, wat een leuk setje.

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@all, thnx voor de leuke reacties :)

@mirell, prachtig dat rood. Staat erg mooi.
    @mdeliefke, erg leuk setje en die regenlaarsjes zijn ook te schattig :D
    @debby, het staat je dochter prachtig!
    @kaatje, ik heb het rokje bij de winkel Hier gekocht ( die verkopen bij ons dirkje en bakkaboe) Hier overigens bijna geen merkkleding hoor en kom ook rustig wel een sbij de zeeman binnen ,al moet ik zeggen dat ik de kwaliteit wel stukken minder vind.
    @yessie, haha dat truitje met die konijn heb ik hier ook. Vond hem zo leuk.
    @mermaid, die laarsjes van aapies zijn leuk zeg! Trekt ze die makkelijk uit? Fay trekt alles uit wat aan haar voeten zit en wordt er helemaal gestoord van :(
    @@babydream, de beenwarmers zijn niet mijn smaak ,maar voor de rest echt een prachtige outfit!! Het keukentje is ook heel leuk :D
    @tullip, ik zie dirkje ook wel eens via webwinkels ,maar hier verkopen ze het bij de winkel "Hier"
    @debby, super leuk die kleding van je zoontje.
    @vlinder, leuke kleertjes en wat een heerlijk onschuldig koppie zeg :) oh lang leve de reservekleertjes :D
    @deelight, leuk zeg die mouwtjes van het jurkje.
    @mamatobe. leuk zeg en die maiilot maakt het helemaal af. Vind die knipjes ook leuk zeg.

Nou kids gaan zo naar het KDV ,want er moet weer gewerkt worden :(. Zoonlief gaat spelen in het bos samen met alle kindjes van het kdv ,dus die heb ik een wat "oude"outfit aangedaan. Zal kijken of ik zo nog een foto van dochterlief kan uploaden.

20. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Deel Deze Pagina