Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag? deel 2

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door woezeltje1, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Erg leuk jurkje en mooi gecombineerd met de legging van HEMA. Valt dit jurkje wat groot of goed op maat?

Wonderteam, lief hoor!

Vlinder, wat een mooi meisje heb je!

Hier vandaag een Mim pi rokje + shirt. Foto staat al in het album. Puck helemaal gelukkig dat ze haar rok met de poes aan mocht... ;):D

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mama to be: Leuke outfits van je kids. Mooie kleur groen wat je dochter aan heeft.

@ Wonderteam: Ayla zit ook altijd overal aan te trekken wat aan haar voeten zit, maar deze krijgt ze (tot nu toe) niet uit. Ze frunnikt wel aan het klittenband (zit aan de binnenkant van het laarsje van boven naar beneden) en trekt het ook wel (gedeeltelijk) los, maar helemaal uit krijgt ze ze niet.
    Wat een popje zeg je dochter. Lief!

Ayla heeft vandaag aan:
    - jurk Zara
    - vestje H&M
    - maillot Terstal
    - de zilveren laarsjes

Heb geen foto, want ze is al naar de g.o.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Zo kids op het kdv. Kan ik zo werk zoeken,boodschappen doen en het huis aan kant maken

Deelight, lekker kleurrijk ! Elin groeit nu net in maatje 62. Truitjes passen maar broekjes zijn nog te groot haha.
    Levi is idd ook erg smal en merk dat merkkleding hem ook beter valt. Had vorig jaar op de kledingbeurs voor 1.50 een super gaaf name it broekje voor hem

Mama to be.Thanx. ja lijken op elkaar he :)
    Leuk om te zien hoe je kleuren combineerd ! zou er normaal zelf nooit aan denken om een groene jurk met blauw./roze malloit te combineren maar als je het zo ziet staat het erg leuk !

Wonderteam,leuk setje !

Vanochtend vergeten een foto te maken.Zal het vanavond nog ff doen.
    Elin heeft een setje van de zeeman aan ( kraamcadeau ) paars broekje met een wit shirtje + paars poesje erop
    Levi heeft een spijkerbroek aan met daarop een door mij zelf gemaakt hotfix shirtje

4. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Ook ik vind het een erg leuke combi voor je dochtertje khb de maillot ook misschien effe een groen jurkje erbij scoren :D

5. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Leuk setje madelief! Ik doe hem vandaag ook aan bij Evi van miekje overgenomen.. Evi zegt ook de hele tijd poesje als ze hem aan heeft! Ik heb alleen de jurk versie! Zal zo ook even een foto plaatsen we gaan nu eerst in bad.. Heerlijk 1 1/2 week vrij maar ik ben samen met de meiden niet vooruit te branden s`morgens hahaha

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wat lekker, 1,5 week vrij :). Hier nog een weekje werken en dan is het hier herfstvakantie. Heb je nog leuke plannen? Wij gaan dit weekend aan de babykamer beginnen... Ben benieuwd naar je foto van Evi.

7. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Deelight ik vind het jurkje in combi met een legginkje erg leuk! De roze sopjes erbij vind ik persoonlijk iets minder.. Maar het is wel lekker kleurrijk en vrolijk
    Mamatobe! Super leuke combinaties van je zoon en dochter! Leuk jurkje ook!
    Wonderteam, superleuk! Ik vind sopjes altijd zo leuk als die matchen met het truitje :) Mooi koppie zeg!
    Madeliefke, dank jewel :)

Isabeau vandaag in een beige broekje van Benetton.. Iets te groot nog bij de taille eigenlijk en een licht roze truitje met konijntje van Obaibi! en roze sopjes van Bambino!

8. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Mila's verjaardagsoutfit!

9. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Gisteren zijn we met zijn drietjes naar Bataviastad geweest en heb ik een leuk jurkje gekocht voor Isabeau.. Er hing een prijskaartje van 92 euro aan.. En was nu afgeprijsd naar 39 euro.

Ik weet het, nog duur, maar ik dacht, ach voor een broekje en truitje ben ik soms ook dit bedrag kwijt.. :)

Alleen nu de vraag dus, hoe kan ik deze leuk combineren, hebben jullie tips???

Het is een donkerblauw jurkje

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Mama32, ze ziet er helemaal jarig uit! Hebben jullie een leuke dag gehad? Het is zo'n bijzondere dag de eerste verjaardag vond ik...

Vlinder, mooi jurkje hoor. Donkerblauw kun je met veel kleurtjes combineren. Lichtrose draagt jouw meisje veel toch? Daar kun je het ook mooi combineren.

11. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ja inderdaad, ze draagt best veel lichtroze.. Maar kan er dan een rompertje met lange mouwen onder?

En dan een licht roze maillotje????

Alvast bedankt!

12. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ madeliefke eigenlijk heb ik verplicht vakantie omdat ik geen oppas heb.. Mijn ouders zijn op vakantie en die passen eigenlijk altijd op.. Dus ik doe gewoon leuke dingen met de meiden.. Vandaag denk k lekker zwemmen samen met mijn broer ( alleen met 2 kids is niet te doen).. Lekker als je juf bent heb je gewoon alle vakanties lekker mee!

@ Mama 32 wat een ontzettend leuk jurkje.. Een echt jarig jetje!!

@ Vlinder idd wat madeliefke zegt met licht roze! Erg leuk jurkje! Een bolero is ook leuk erover! En een leuke outfit van Isabeau!

Hier Mila in retour en Evi in Mimpi:

Bekijk bijlage 190840

Bekijk bijlage 190841

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Future, WOW, wat een gave tuniek van Retour *wordt enorm hebberig :cool:*. Is die van de afgelopen zomer of winter?

Jurkje met de poes staat Mila ook echt leuk. Grappig dat de meiden het zelf ook zo leuk vinden :)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heel gaaf !

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mama32: Mooi verjaardagsjurk.
    Ik vind dat donkerblauw altijd wel chique staan met wit.

@ Futuremama: Mooie outfits hebben je meiden weer aan!

16. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik weet niet wat ik met dit broekje moet, vind het echt zo'n wijd ding, wat vinden jullie?

17. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Op een wijd broekje vind ik een strak shirtje of idd zoals je het nu hebt, een shirtje met een bolero erg leuk. Als je er nog iets wijds bovenop doet, wordt het snel pofferig.

18. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Suenne is toch hartstikke schattig zo!

@ Madeliefke Tuniek van Retour is van de afgelopen zomercollectie.. Had hem voor de zomer gekocht maar toen was hij nog veelste groot en ik vind hem zo ook erg leuk..

Bedankt voor de lieve reacties!

19. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Madeliefke volgens mij hebben ze ze nog wel.. Ze hadden hem ook nog in een andere kleur.. Kga effe voor je zoeken!

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ze hebben hem supergoedkoop nu nog bij KKTK, maar helaas alleen in de grote maten 164/176... Wie weet duikt hij nog ergens op ;)

Deel Deze Pagina