Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag? deel 2

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door woezeltje1, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

vlinder, ik typ na elke pagina in snel reageren, plak ik weer op de volgende pagina en zo verder;) Wat een schatje trouwens!! En leuk jurkje wat je gekocht hebt.

suenne, ik vind het heel leuk zo! En zo grappig hoe ze er bij ligt, met een gezicht van: mam, wat doe je nu???

futuremama, heel gaaf zeg!! Vooral die retour tuniek. Wauw, maar ook de mimpi outfit is super.

mama32, ze zag er echt jarig uit.

wonderteam, heel leuk!!

Miekje, o dat is ook echt mijn smaak voor jongetjes.

mermaid, o oeps das toch jammer als hij net in bad is geweest;)

jo, het bovenste stuk is niet mijn ding, maar wel een sjieke outfit hoor. En je zoontje... ik zou er bijna bang van worden, maar hij ziet er erg leuk uit.

babydream, altijd leuk zo'n spijkerjurk. Heb er ook elk jaar wel 1 in de collectie. Hmm, alleen dit jaar niet bedenk ik mij. Maar mag geen jurken meer, alleen nog maar rokjes.

2. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Babydream, dat is een super leuk jurkje zeg! Leuk ook met dat rood zeg..
    Wij waren gisteren in een Vingino winkel bij Bataviastad maar vond het helaas erg tegenvallen voor maatje 80.. Heel druk en veel tierlantijntjes. Voor oudere kindjes wel wat leuker.
    En super bedankt voor de tip.. Dat ga ik nu voortaan doen, dacht al doet iedereen dat zo? :)
    Indd ze ZAG er leuk uit.. haha

Sweetlakecity; ik had het gisteren ook meteen in de Biotex gezet toen we thuis kwamen.. Maar ha dhet eerst in een zakje gedaan en toen zijn we dus nog een paar uur weggeweest, was dus al lekker ingetrokken :) Ook nog een Petit Bateau romper, zonde! Indd 60 graden was anders eens proberen, ik had 30 graden geprobeerd

3. tulip

tulip Niet meer actief

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

biotex is niets. Gewoon vanisch halen, serieus! Heb die tip ook van hier. LOL

babydream> leuk! Ik bedenk me dat ik me voor zomer 2012 geen spijkerjurk heb! hihi

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

tulip> hahahahaaaa grappig he. Ze zegt hier ik ben 2 dus....
    Maar mag jij niet testen of is banner aan vernieuwing toe?

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@tulip;Hier wel meer dan 1 vinginojurk momenteel in de collectie hihi ze zijn ook zo leuk!Wanneer is je moppie jarig?Leuk giletje!

@slc;Gauw aanschaffen zou ik zeggen hahahaha heb je er wel 1 voor deze winter??

@vlinder;Ik ben pas in Roermond geweest bij de Vingino en daar hingen toen wel erg leuke dingen, ben er dus ook goed geslaagd hihi..Wel andere leuke dingen gekocht?

7. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Tulip erg leuk setje. Dat roze staat haar mooi zeg!

SweetLakecity! Ja ik heb van dat oxi poeder van het merk van de Jumbo! Hopelijk werkt dat ook?

Babydream, Ja dat Ralph Lauren jurkje dus voor Isabeau. En voor mezelf een zwart winterjasje van Miss Sixty.. Ik heb een lange wollen chique jas, maar die is niet handig voor in de auto enzo.. Ik twijfelde, maar Marc vond dat jasje zo leuk.. Kostte normaal 170 euro en nu 40, een koopje dus :) En nog een wit bloesje van Benetton voor mezelf. Ik heb een vrij lang bovenlijf (ben 1.80) en meestal zijn bloesjes mij erg kort.. Deze was lekker lang! Verder een heerlijk kopje cappuccino :)

8. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@vlinder;Goed geslaagd dus!leuk!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Suenne, het is idd een wijd broekje maar vindt het haar niet verkeerd staan hoor.Idd wel de bovenkleding strak houden dan

Jo, haha hij kijkt idd niet vrolijk maar is wel super stoer gekleed !

Miekje, ahh zijn eerste prikjes, en dan ook nog last er van :( Ik mag volgende week voor de tweede prikjes. Gelukkig lijkt ze er tot nu toe net als Levi niet echt ziek van te worden.Slaapt alleen 6 uur achter elkaar ( even snel wakker voor een voeding )

hotfix Is idd met die glittertjes. Heb alleen geen aparaat. Doe ieder steentje met de hand.Ja doe ook bestellingen :)
    Doe het nog niet zo lang,maar hier wat voorbeelden die ik gemaakt heb Voorbeelden - Erika's hobby hoek

Vlinder, ik open op de pc een kladblok, typ daar met reacties en aan het eind plak ik alles op zp.Ook handig voor als de verbinding er op eens uit vliegt, ben je niet alles kwijt

Babydream, Dyoni ziet er weer op en top uit :)

Tulip, ahh schattige foto. Leuke kleertjes ! V&D heeft dus ook leuk meiden spul :) Kom daar echt nooit ( nu winkel ik sowieso niet veel )
    Spannende periode aan je banner te zien ?

10. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    @ Miekje,

Waar heb jij dat lief t-shirt gehaald ? Ik kan h'm namelijk nergens vinden op internet en ben al een tijdje opzoek! Vind ik zo qute ;)!

11. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik weet niet waar ze hem vandaan hebben? Heb hem 2x van kraambezoek gehad. Ik heb hem dubbel in maat 62! Maar ik weet niet of madelief hem over wil nemen? Maar jij zult 68 nodig hebben denk ik?

12. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ja! Mn ventje heeft al 68.. soms 74 ;)
    Jammer dat je 't niet weet... Zoek ik rustig door!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Vlinder: Ik heb ook altijd Word open staan. Als ik dan op veel mensen wil reageren, dan type ik mijn tekst in Word en knip en plak dat vervolgens in zp.

@ Tulip: Leuk setje. Wat schattig van Mare. Wanneer is ze jarig?

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.815
    4.194
    113
    Mocht madeliefje het shirt in 62 niet willen wil ik em wel overnemen.
    Wil je me dam pbén?

15. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    is goed! Ik wacht even madelief af en anders hoor je het van me!!

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @miekje: stere setjes hoor!

@vlinder: lief dat zachtroze bij je dochter

@mama32: mooie jurk hoor!

@tulip: leuke set enne heb je al getest???

@jo79: chique set hoor!! Mooi! En je zoontje ook leuke set!

@hier foto in album van vandaag

17. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Bedankt voor de tips, indd een stuk makkelijker dan eerst opschrijven! Dat ik er zelf niet op gekomen ben ;)

Dank je Lynn, ik vind licht roze ook erg mooi staan bij Isabeau! Zoiezo hou ik wel van lichte kleurtjes, vooral toen ze nog heel klein was. Nu vind ik donkerblauw ook erg leuk

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lynn,leuk setje weer. Leuk zo dezelfde kleur beenwarmers en vestje

Dit was Elin trouwens gister in haar huispakkie. totaal niet mijn smaak ( cadeau gehad )maar wel lekker warm tijdens de boswandeling in de mei tai
    http://i52.tinypic.com/2rha7eo.jpg

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @kaatje: dankje!
    nou lekker pakkie hoor, ik heb ook zo'n soort pakje toen gehad met kraamvisite, ook helemaal niet mijn ding, maar het stond danique wel heel lief!

@mermaid: lekker koppie! leuk dat streepje!

Deel Deze Pagina