Bekijk bijlage 191117 Bekijk bijlage 191118 Evi: shirt en rokje z8, legging Bakkaboe en lelijke Winnie the Pooh sloffen. Thijs: Alles Hema, sloffen Oxxy
@ Mama to be Grappig dat jouw zoon dan ook Mila had geheten! Hhahaha en die winny de pooh sloffen GEWELDIG ! Maar verder heel erg leuk! @ Geke beterschap met je man! @ Vlinder schattig jasje zeg! En roze is altijd goed toch!
@ Mama to be: Leuk! En die sloffen maken het helemaal af, hahaha . @ Lynn: Me like! Ayla vandaag in een rokje Hema baby ballonrok - HEMA, witte longsleeve Hema, roze bolero Bakkaboe en roze legging Hema. Foto komt vanavond, want ze is nu bij de g.o.
@geke;Beterschap met je man!Als volwassene moet t erg heftig zijn @mamatobe;Jaa die sloffen maken het setje af hoorNee grapje, ze zien er leuk uit! @Vlinder;Oooh een lekker flitsend jasje in de donkere dagen!Erg leuk! Hier vandaag een setje uitgekozen en gekocht door papa, helemaal Vingino (alleen een oude foto)
@mermaid;Oooh dat rokje heb ik vd week nog mee in mn handen gestaan, ze hadden hier alleen geen 92 meer..Erg leuk!
@mermaid: ik ben heel benieuwd hoe je het nu uiteindelijk hebt gecombineerd, dat rokje, wacht op de foto hoor!! @babydream: lekker stoer en leuk van papa!! @mama to be: leuk dat blauw/wit en leuk ook die set van je zoon! @tnx meiden voor de berichtjes in mijn album!
Goedemorgen Deelight, ja gaat hard he.Elin is vandaag alweer 3 maanden.Heb idd ook haar 50/56 te koop staan. Als ik straks richting 74 ga ga ik wel even neuzen bij je Heb tot die tijd nog genoeg op zolder Geke, o jee halve avond in het ziekenhuis.niets ernstigs hoop ik ? o ik lees het al. Keelamandelen.Ook geen pretje Mama to be. Leuke setjes weer ! Lynn,vindt je kledingsmaak echt super ! Babydream.Stoer ! papa heeft ook smaak O Elin wordt wakker, laat ik mezelf maar eens uit bed slepen dan Kids hebben hier weer hetzelfde als gister aan. Morgen weer een nieuw setje.
@ Babydream erg leuk lekker stoer! @ Tesske heerlijk nog in bed hebben wij de afgelopen dagen ook gedaan! Hier Mila in tuniek H&M Giletje Hema broek little feet en laarsjes Clic en Evi in vestje Hema broekje Zara en Maillot Hema: Bekijk bijlage 191134 Bekijk bijlage 191135
Babydream, erg stoere outfit zo! Future, waar haal je de inspiratie toch vandaag. Zo leuk en zo meisjesachtig weer. Super! Hier de beloofde foto van Puck, geloof niet dat het vandaag nog lichter wordt, wat een prutweer . Zometeen komt het zoontje van mijn beste vriendin ( bijna 1 jaar) . Kan ik een dag je proeven hoe het is met 2 kids
@ Madeliefke en Babydream Thnx!! Puck is ook weer helemaal super wat een onwijs gaaf broekje!! Enne succes vandaag met 2 kids komt vast goed! Hier regent enorm wilde eigenlijk naar de kinderboerderij maar kdenk dat dat er niet van komt!
Madelief, dank jewel ben ook erg blij met het jasje! Mamatobe, Super schattige kleertjes voor je zoon en dochter! Ik vind blauw wit ook altijd mooie kleuren Futuremama, ja roze is altijd goed dat klopt, maar ik vind donkerblauw toch net iets mooier voor in de winter.. Maar vond het jasje zo leuk en kostte maar 39 euro! De kleertjes van jouw dames zijn helemaal WAUW! En echt beide mijn smaak! Knappe meiden ook zeg! Babydream; Super leuk setje! Echt super stoer. Vind het ook echt een setje voor een papa, zo stoer! Staat haar erg leuk! Knap koppie zeg! Isabeau is al bij mijn moeder en ik aan het werk. Vanmiddag hebben we een uitje met een etentje vanavond.. Ik kan dus geen foto plaatsen Isabeau heeft vandaag een wit bloesje van de Zara aan. Een donkerblauw spencertje van Benetton en een donkerblauw broekje van Benetton. En blauwe sokjes van de Hema met lichtblauwe stipjes Mijn moeder vond het helemaal geweldig!