Hey meiden, al weer langer niets gepost hier. Echt teveel om op te reageren, maar een paar die ik nog onthouden heb: Mirell: verjaardagsjurkje van vorig jaar staat haar nog heel leuk! Handig als ze niet meer zo snel groeien he Future: zoals gewoonlijk..super! Dat cakewalk setjes ziet er nog helemaal niet klein uit hoor. Madeliefke: setje waar Puck dat emmertje in haar handen heeft vind ik heel gaaf! Zoiets zoek ik ook nog voor Liv Babydream: jammer dat het jurkje te kort is geworden want hij is echt leuk Hier mijn ondeugende meisje vandaag in Jottum/Vingino/Shoesme Binnenkort komen haar eerste paar laarsjes binnen! Kan ik eindelijk een boel setjes aandoen die nu nog in de kast liggen te wachten op de laarsjes
Deelight, gave shirts ! Zwarte rokje is het idd net niet. Vlinder, blauwe vestje vindt ik neit zo. Roze jas is erg schattig ! Zag verder heel veel schattige kindjes met super outfits voor bij komen ! Vanaf maatje 74 ga ik voor Elin ook merk shoppen. Echt zoveel leuker als wat ze nu steeds heeft. Voor Levi ga ik volgend seizoen ook eens anders shoppen.
@vlinder24 wat een schatje heb jij zeg! @klentjuh staat m erg leuk en lekker buitenspelen heerlijk! @mamatobe jij hebt ook een mooie dame en wat een lang haar al zeg!! @kaatje 85 ze zien er lief uit en gekke bekke trekken hahahhaha @obabydrem0 wat heb je ook een poppie en leuke set weer zeg en ze heeft een lalaloopsie(vind ik zelf zooooo leuk!) ik zou er een kort broekje onder doen als je m te kort vind wand hij is te leuk om weg te doen hoor! gewoon een korte 3/4 vingino of bij vend een grijs shortje @mermaid wat een scheetje zeg en leuk deze set vooral bolero is erg lief! @wonderteam leuk je zoon je meisje staat rood erg leuk zeg! @mama 32 supergaaf jurkje en leuk met het gilet erover maakt m een beetje stoer! @delight niet mijn smaak die shirtjes maar smaken mogen verschillen @ahhh miekje wat word je meisje lang zeg!! ik weet nog een foto dat ze op dat stoeltje zit en nu die lange beentjes wauwwww je zoontje ziet er ook heerlijk uit zeg!! mooie kids @futuremama tja gewoon weer superleuk zo saampjes en ik vind het shirtje echt niet te klein hoor! moet er toch niet in zwemmen ze heeft ruimte zat ook op armpjes je man heeft gewoon gelijk!!! @emmamick leuk zeg dat rood ook!! tja die dingen die ze nog past van vorig jaar maken het er ook weer niet makkelijker op ze hebben zo veel dat ik niet eens weet wanneer ik wat moet dragen bij haar!
futuremama, de mouwtjes binnen aan de korte kant te raken idd, maar verder kan hij nog wel echt goed.... jammer he, hij staat echt super! (heb m weleens eerder voorbij zien komen geloof ik en toen vond ik hem ook al helemaal leuk). Lynn, geeft niet hoor... we hebben nu eenmaal een heel andere stijl allebei. babydream, bedankt voor het meedenken. Eer dat ik tijd heb om iets te halen en het erop heb gefrutst is ze eruit zat ik me te bedenken. Misschien kijken voor iets donkergrijs....
thnx voor de reacties @mama32, leuk jurkje is dat van de H&m hé. Hier hebben we hem ook Erg leuk gecombineerd heb je het. @vlinder, Ik vind de kleren supermooi en vooral dat blauw met witte vestje. Wauwwwwwww @deelicht, grappig zeg die truitjes. Ik denk eigenlijk dat een spijkerrokje wel heel leuk staat. @mermaid, leuk zien ze eruit zeg! Mooi boxkleed ook trouwens. @miekje, leuk zeg. Vind vooral het vest van je zoontje erg leuk. En die stoel van je dochter is ook super @futuremama. ERg leuk allebei, maar ik vind het rokje van Evi echt helemaal super. @emmamick, leuk en idd wat een heerlijk koppie
Goedemorgen dames Dank jewel voor de reacties! Isabeau heeft vandaag een maillot aan van de Hema Roze vestje van de Hema, Tuniekjurkje van Lief! Roze sokjes van Bambino En een rompertje van Petit Bateau Twijfel alleen of het tuniekje niet te kort is voor een maillot en dat is dus beter een broekje aan kan doen! En ze komt net uit de douche
@vlinder, leuk zeg en lekker fris Het tuniekje is wel iets kort ,maar ik vind het persoonlijk niet raar staan.
Dank jewel Wonderteam.. Ik weet eigenlijk ook niet wat ik er anders onder moet doen... Tipje? Spijkerbroekje kan wel, maar vind ik net weer wat minder leuk!
Mason vandaag: Bekijk bijlage 191668 blouse wit met een blauw streepje = van Benneton Broek = van H&M
@ emmamick: leuk! @ vlinder leuk hoor! Ik zal een roze legging eronder doen. @ mama van Mason,sorry naam even kwijt. Mooi ventje en leuke blouse Hier vandaag weer kdv suus jurk molo. Th nog hetzelfde als gister gaan zo naar babymassage.
Goedemorgen Elin heeft haar setje van gister nog een keer aan. Levi heeft een blauwe hema spijkerbroek aan en daarop een simpele blauwe trui van zeeman. Vlinder lief ! tuniekje is erg leuk, idd wel aan de korte kant Wonderteam, Mason ziet er weer netjes uit vandaag !
wonderteam, stoer hoor. Emmamick, ook in vind dat rood haar leuk staan. vlinder, bij een kleintje van 8 maanden vind ik dat makkelijk kunnen hoor. Super schattig. Als ze 2 is moet je dat niet meer doen, maar voor nu, prima! Hier vandaag de gestreepte bf jurk, maar die kenden jullie al. Maar wij gingen vanochtend om 9 uur de deur uit naar de markt en toen was het nog heel koud. Dussss, ik heb de winterjas aangedaan: Bekijk bijlage 191738
@ Futuremama, heel leuk weer!! @ Vlinder, super leuk! En wat een mooi kleed! Ik vind het nog wel kunnen zo hoor. @ Wonderteam, helemaal mijn smaak, stoer! @ Tulip, schattig!