@vlinder24: geweldig setje dat roze! @emmamick: heel lief setje dat rood met vingino! @tulip: gaaf zeg, die jas staat haar goed! ik heb geloof ik dezelfde laarsjes besteld! @mirell: heel leuk en idd leuke maillot! @jingels ik ga even in je album kijken!
@diddle: mooie setjes, je meiden zien er altijd fantastisch uit samen en ik vind dat feetje setje op de eerste foto ook erg leuk zeg!
dames, gezien de outfits die jullie kindjes aan hebben, waar zullen jullie dit mee combineren? Dirkje rok | Meisjeskleding Heb dit rokje pas gekocht, maar waar ze het in de winkel mee hadden gecombineerd vond ik lelijk (zwart met witte stippen vestje, leuk, maar niet in deze combinatie). Had er van de week een wit shirt van de hema bijgedaan (iets bewerkt) maar vond het best saai... Moet ik dan op zoek naar iets wits wat nog bewerkter is? of wat? weet het even neit meer... (vandaar dat ik liever complete sets koop)
Leuk rokje. Ik zou het zelf denk combineren met een grijs/zwart shirtje met een leuk roze/rood printje er op.
Wit blousje of wit basic shirt. Zwart vestje erover. Zwarte malliot of beenwarmers. Bij beenwarmers Dan een witte malliot.
Ik had het al aangepast naar zwart. Vestje van mim-pi kan. Maar zelf zou ik het langere vest van babyface nemen. Die valt een beetje open.
Even in niet volgorde wat ik kon onthouden: Jingles, leuk hoor, schattig meisje zo. Mij een beetje te kostschool-achtig maar het staat haar wel heel mooi! Mirell, leuk die twee dametjes zo logeren, en ze zien er mooi uit! Diddle:mooie matchende setjes weer! Mason ziet er stoer uit, wonderteam toch? Tulip: hele leuke jas, lekker vrolijk! Ga hier ook maar de echte winterjas eens passen, ze draagt nu steeds al de Benetton jas van wol (staat in dat ie niet in de wasmachine mag... ) maar heb ook een cakewalk jas nog. Emmamick: wat een leuke boef heb jij ook! En zeziet er super uit! Qua kleertjes hoop ik dat mijn meisje ook gaat lopen gauw... Staat zo mooi dan. Ze had vandaag donkerblauw broekje aan van Little Label en shirtje van Cakewalk, en dr nieuwe Aapies. Ze krijgt ze dus gewoon uit hè... Morgen weer foto! Mispoes: zullen we een nieuw topic openen dan? 'wat draagt mijn mama vandaag?' ik zal in mijn album weleens wat posten, draag van alles... Spijkerbroek met jasje, rokken met blouse, jurken met laarzen... Mirell post ook nog weleens mooie mama-outfits Even off topic maar ik vond het zo lief: ik ging een zelfbedacht liedje zingen voor Ro terwijl ze dronk voor slapen gaan.. Ging over slapen en Robin en mama... Elke keer dat ik 'mama' zong liet ze de borst los en zei ze 'mama'
Hier is mijn werkweek (deze week 4 dgn) weer begonnen dus ws de komende dagen geen foto's...Misschien dat t van t weekend gaat lukken..Vandaag had ze iig een skinny jeans van Levi's aan met een shirtje en bolero van Gap.. @mirell;Wat leuk zo die meiden!Ja ik ga er denk ik indd een vingino onder doen, vind hem nog zo leuk..Normaal heb ik dat niet zo hahaha..Jaa die lalaloopsy is zo super leuk!Die heeft ze zondag, met dr verjaardag, van m'n zwager gehad @diddle;Wat matchen jouw meiden mooi zeg!!Echt super leuk!Vooral die 2e combi errug leuk! @vlinder;Wat een mooi meisje is het toch!En ik vind dat het wel kan hoor bij een baby, moet ook nog lekker zitten @wonderteam;Stoere bink die Mason! @tulip;Wat een gave jas!Ze kijkt er ook zo lief bij, volgens mij is het echt een moppie! @mamaoutfits hihi; Ik heb tegenwoordig een hele andere kledingstijl, ben sinds februari 60 kilo afgevallen, dus nu draag ik veel rokjes en jurkjes en laarzen..Ook spijkerbroeken met blousjes of giletjes..Heb momenteel niet alleen een kooptic voor madame maar ook voor mezelf..
@geke: dat is zeker lief zeg! leuk he, als ze zo gaan kletsen! Hier trouwens ook altijd die slofjes uittrekken heel vervelend...
60 kilo afgevallen wtf en ik moet er 10 kwijt en loop maar te truttebollen wat is je geheim vertellllll
@mirell;Ik heb een sleeve gehad en sindsdien kan ik zeg maar per dag 2 beschuitjes en een koppie soep eten hahaha dus ja dan val je wel af...zal zo eens een foto met mn meissie samen in mn album zetten..
kleding advies....... wil niet opscheppen maar hier komt de buf en vriendin maar ook schoonzus met regelmaat even vragen wat ik er van vind laat me maar eens een foto zien of omschrijf jezelf als persoon en figuur!
60! kilo Dat klinkt wel heel indrukwekkend. Ik wil ook de foto zien, dus heb je een vriendschapsverzoek gestuurd Ben altijd zo benieuwd wie er bij een naam hoort.
@babydream.. 60 woowwwwwwwwwwwwww wat goed van je. En ik zit hier met me 10 kilo te veel waar ik maar geen discipline voor kan opbrengen...pff