Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag? deel 2

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door woezeltje1, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ mirell, mooi jurkje van mim-pi. ach en als je hem zat bent zet je hem terug op MP. Dan beur je als je mazzel hebt nog hetzelfde.

Hier vandaag kleine man in ducky beau en little feet. Meisje in Mim-pi. Ik weet dat veel mensen niet gecharmeerd zijn van de wintercollectie, maar ik vind dit jurkje wel leuk. Heb op 86 gegokt en ze past hem prima!

Bekijk bijlage 192001 Bekijk bijlage 192002

2. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Hier vandaag in haar nieuw hm setje. Foto in album

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Miekje, allebei super gaaf zeg! En je mannetje, wat een grappig setje! ze passen zo mooi bij elkaar!

4. tulip

tulip Niet meer actief

@ shoppen voor mijzelf. Ik geef aan mijzelf ook graag geld uit, maar liever voor mare. Ik winkel het liefst bij esprit (de kakafdeling;) ik zeg het zelf maar vast;))maar ook bij de open 32, dat is wel weer meer stoere kleding. Pas ook beter bij mn kapsel:) Maar ja die zijn beide helaas niet super goedkoop.

wonderteam, mason staat ook super met die bloesjes hoor.

mirell, ik vind het hem leuk die jurk

kaatje, ach wat een leuke kindjes. En dat jurkje vind ik erg schattig.

miekje, o super dat jurkje. Vind het setje van je zoontje ook erg grappig. Zo zie je dat niet vaak bij jongetjes.

@skinny's ben ik het wel met mirell eens, ze horen bij een standaard garderobe. Ik heb er 5 oeps;) Maar ik moet zeggen, het zijn ook de enige broeken die ik heb, verder alleen jurken en rokken.

Ik maak vanmiddag een foto van mare.

5. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ tulip en Lynn, ja wilde wat anders, maar toch stoer!! Ik vind dit bij een baby leuk. Maar niet bij een grotere baby..
    Papa vind het btw niks.. Maar die speelt graag op safe. Ik heb zijn kledingstijl ook al kunnen veranderen.

@ shoppen voor mezelf. ik hou van shoppen voor de kids, maar ook voor mezelf. Ik draag ook veel jurkjes. Maar na de zwangerschap draag ik nu weer graag broek. Heb mijn zwangerschapsbroeken aan een nichtje meegegeven. Ik heb ze nooit aan gehad. Droeg mijn gewone broeken nog bij beide zwangerschappen. Ik heb nu 3 chino's gekocht. Ik vind blazers en jeans jacket een musthave dit seizoen.

Wie kijkt er naar trinny en Susana? Ik vind hun stijl niet echt heel mooi. Sommige vrouwen lijken in de gestylde kleding nog dikker. Vind het wel een leuk programma. Zitten zomaar op straat aan iedereen te plukken.

Ik daag zelf: dept, king louie, Only, expresso, Mexx en soms H&m

6. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Hier vandaag helemaal bakkaboe.

Ze was lekker aan het spelen op haar slaapkamer

7. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    mirell, heel gaaf weer, jij trouwens ook! en ik blijf het zeggen jouw meisje staat echt alles!

Miekje, ik vind het een erg leuk jurkje hoor!

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

moet eerlijk zeggen dat ik de jurk wel heel erg leuk vind staan
    gaat twijfelen over mim-pi:)
    hij is me ook niet echt opgevallen
    maar jasje wat Lynn toen besteld had van mim-pi vond ik op zich ook best leuk
    je zoon ziet er leuk uit hoor!

en idd die jurk als ie zat is marktplaats;)

9. tulip

tulip Niet meer actief

esmee, lief hoor.

miekje, ik kijk ook t&s. Maar dat ze gewoon even met dr handen in je shirt grijpen hoppa. Ik moet er altijd om lachen maar hoop toch dat ik ze niet tegen kom;)

10. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Wonderteam, jeetje 39.7 dat is nog vrij hoog! Wat een vrolijk moppie dan zeg! Heel veel beterschap in iedergeval met je kleine meisje! Hopelijk is ze snel weer beter!!
    Mispoes, goed idee! Bij de H&M heb je al hele leuke! Je moet gewoon eens proberen en durven! Nou en wel een foto laten zien als je er eentje hebt he ;)
    Kaatje, erg schattig dat jurkje!! Maar heel persoonlijk lijkt mij een lichtroze maillotje er iets leuker onderstaan! Maar dit kan ook hoor! Stoer mannetje die Levi! De ondeugendheid straalt er heerlijk vanaf! Of valt dat wel mee :)?
    Mirell, super leuk 2 nichtjes die ook vriendinnetjes zijn! Staat leuk wat je aanhebt! Ik heb ook veel zwarte jurkjes.. Vind ze zo ideaal! Leuk voor overdag, maar ook voor als je een avondje weggaat En dan net wat meer accessoires!
    Tulip Chino's ben ik ook fan van! Maar krijg er wel een dikke kont in :) Vooral in de beige :D
    Miekje, beide heel leuk!

Isabeau vandaag in een roze bloesje van Benetton
    Grijs truitje Benetton
    Maillot, Bonny Boon (ofzo :D)
    Shortje, CKS

Vind het zelf super schattig staan!

Verdikkie de foto is te groot om te uploaden!!!

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

dankjewel lief van je!

:)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net schoentjes gekocht voor Levi. Van het merk Maxi Doni. Kennen jullie dat ? Heb het nog niet ergens online kunnen vinden maar hier op het dorp verkopen ze dat merk. Goede stevige schoenen.lekker gevoerd voor in de winter. En ook nog eens met 50% korting :) Tot nu toe heb ik daar elk jaar winterschoenen kunnen scoren voor € 15 :D Zal ze morgen even mee fotograferen.

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @esmee: heel lief setje zeg!

@trinny&sussana: ik kijk het ook vanaf de laptop een beetje mee, maar ik ga altijd halverwege naar bed dus zie nooit het eindresultaat. Maar ik vind het altijd wel grappig ja hoe ze aan iedereen zitten maar soms zeggen ze wel behoorlijke botte dingen hoor :$

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

nou de eerste de beste die aan mijn borsten zit midden op straat!!!
    en zelf zijn het 2 overdatumdames die moeten een ander vertellen wat wel en niet mooi is:D

15. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Hier mijn kindjes ook weer een keertje:

Dochter:
    Gymp rokje & Feetje bolero.
    Zoontje:
    Tumble and dry polo (kleur is heel anders in het echt, is een hele mooie kleur blauw) & Retour broek

16. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ...

17. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Wonderteam, jeetje 39.7 dat is nog vrij hoog! Wat een vrolijk moppie dan zeg! Heel veel beterschap in iedergeval met je kleine meisje! Hopelijk is ze snel weer beter!!
    Mispoes, goed idee! Bij de H&M heb je al hele leuke! Je moet gewoon eens proberen en durven! Nou en wel een foto laten zien als je er eentje hebt he ;)
    Kaatje, erg schattig dat jurkje!! Maar heel persoonlijk lijkt mij een lichtroze maillotje er iets leuker onderstaan! Maar dit kan ook hoor! Stoer mannetje die Levi! De ondeugendheid straalt er heerlijk vanaf! Of valt dat wel mee :)?
    Mirell, super leuk 2 nichtjes die ook vriendinnetjes zijn! Staat leuk wat je aanhebt! Ik heb ook veel zwarte jurkjes.. Vind ze zo ideaal! Leuk voor overdag, maar ook voor als je een avondje weggaat En dan net wat meer accessoires!
    Tulip Chino's ben ik ook fan van! Maar krijg er wel een dikke kont in :) Vooral in de beige :D
    Miekje, beide heel leuk!

Isabeau vandaag in een roze bloesje van Benetton
    Grijs truitje Benetton
    Maillot, Bonny Boon (ofzo :D)
    Shortje, CKS

Vind het zelf super schattig staan!

Jippie uploaden toch gelukt ;)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vlinder, leuk setje !
    Lichtroze zou idd ook leuk zijn,maar die heb ik verknoeid in de was dus die heeft nu paarse vlekken haha. En die ander zit in de was.

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    vlinder staat leuk bij elkaar en gaaf die maillot

20. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Mila vandaag met nieuwr laarsjes, komen niet helemaal tot hun recht... Ze vond dat ze al genoeg gelopen had!

Deel Deze Pagina