@ vlinder, mooi hoor! Lichtroze staat haar mooi. @ mama32 . Mooi! Hier heb ik het rokje ook. Vind hem in de winter leuker. Ik heb hem in de zomer niet gedragen.
@mama32: leuk hoor de nieuwe laarsjes! @vlinder: heel erg leuk setje zo samen! @lob: leuk zeg, lief rokje ook! Je zoon ook weer netjes gekleed! @Hier heeft ze haar hema grijze jurk aan met zwarte maillot en zwarte bolero bakkaboe, foto staat al ergens in mijn album
@mirell, ohhhhh die jurk is echt heel leuk!! Staat je heel leuk die outfit en mooie verzameling riemen @LYnn, oh zie dat ik het er niet bij gezet heb. Nee alles van h&m en het jurkje heb ik voor 3,95 op de kop getikt heb het setje even opgezocht, maar dat is ook heel erg leuk. vind haar laarsjes trouwens ook zo ontzettend leuk. @miekje, ik vind beiden echt supergaaf! @vlnder, o echt heel erg leuk die outfit. Die maillot? Is ook super. @mama32' leuk zeg! @lob, stoer kereltje zo! Ik heb zo een geweldige foto voor jullie, van een fantastische outfit en die wil ik jullie niet ontnemen. (moet wel eerst manlief van de pc zijn ,anders kan ik hem niet uploaden)
Ik doe het even makkelijk: Mooie outfits allemaal weer. Ayla vandaag in jurkje Hema en maillot en vestje Bakkaboe: Bekijk bijlage 192122
Meiden; wat super lief al jullie reacties!!*Bloos* @wonderteam;Staat Mason ook leuk, zo'n blouse!Beterschap met je meisje! @kaatje;Wat zien ze er weer leuk uit!Knapperds!Goed gescored die schoenen! @mirell;Leuk!Ik heb dat jurkje ook nou ja zelfde printje ander model maar die is helaas nog te groot voor Dyoni.. Jouw eigen combi is ook erg gaaf! @miekje;Ooh maar dat jurkje vind ik wel heel erg leuk staan bij dr zeg!En je mannetje ook zo'n knappe bink! Dat shirtje is echt gaaf! @esmee;Lief zeg! @lob;Zo wat lijken jouw kids op elkaar zeg!Leuk! @vlinder;oooh wat een mooie maillot!Hier ook fan van Bonnie Doon! @mama32;Lieve laarsjes hoor! @mermaid;Das een leuk vestje zeg!
We zijn net eventjes met z'n 3 tjes naar de stad geweest! Ben weer goed geslaagd, haha nee hoor valt mee! Een maillotje bij de Hema en een Bermuda broekje van Imps & Elfs.. Ik heb overigens die roze winterjas teruggestuurd.. Dus keek ook even voor een leuk donkerblauw winterjasje! Heb er eentje gezien bij de Bijenkorf.. En volgende week komt haar maat binnen Deze foto wil ik jullie ook niet onthouden.. Isabeautje keek eventjes tv in de winkel
Mama32, leuk setje heeft Mila aan! Mooie laarsjes ook! Ik zat naar je foto's te kijken en ik vind dat Mila een klein beetje dezelfde oogjes heeft als mijn dochtertje.. Miekje1979, dank je! Lynn, dank je! Vind het ook wel een setje voor jouw dochtertje! Zoals ik de foto's zie Wonderteam, dank jewel! Ja is een leuk merk Bonnie Doon ipv Bonnie Boon haha! Hebben ze veel leuke maillots hoor (Tip ) Mermaid, zelf leek mij grijs met blauw heel saai.. Maar als ik het zo bij je dochtertje zie, vind ik het erg leuk staan! Babydream, leuk he! Heb hem besteld bij Kinderkleding koop je bij kleertjes.com | kleertjes.com daar hebben ze er veel!
@mermaid, superleuk vestje zeg. @vlinder, wat een heerlijk koppie heeft ze toch. Ben benieuwd naar het nieuwe jasje. (deze is overigens ook leuk)
In album foto's van allebei: foto 1: benetton/hema foto 2: vingino/zara foto 3: nieuwe giletje passen, welbekend hier (beetje te groot nog)
@vlinder;Wat zit ze er lief bij!Dus nu laat je een jasje wegleggen bij de bijenkorf?Ja er zit hier ook 2 winkels die ze verkopen dus ik ben erg blij..Overigens vind ik de effen gekleurde van ewers weer mooier..
Wonderteam, ik word soms moe van mezelf. Nu zag ik het jasje staan op de site en dacht ik weer hmmm, is dat hem nou? Ik kan soms zo truttig zijn om bepaalde dingen! Doe al een week over een winterjasje zoeken.. Bestel ik er eentje ook weer niet goed! haha, dit is hem overigens: http://www.debijenkorf.nl/page/product_flypage?product=5494020002&fh_eds=ß&fh_start_index=0&fh_session=jrko24rcvvid9b7hnulkhpu607&tsm=1&fh_maxdisplaynrvalues_brand=1000&fh_secondid=5494020002&fh_lister_pos=10&fh_location=//catalog01/nl_NL/categories%3C{catalog01_100}/categories%3C{catalog01_100_1080}/baby_geslacht%3E{meisjes}/categories%3C{catalog01_100_1080_4860}&fh_refview=lister Babydream, ja lief he! De foto moest ook snel gemaakt worden, want anders was mn vriend bang dat ze viel! haha dus zo lang zat ze niet hoor Ewers ken ik niet.. Waar verkopen ze dat?
@wonderteam;hahaha geweldig!!! @vlinder;Oh die blauwe is denk ik in het echt wel heel schattig!Zeker als je veel blauwe kleertjes hebt..Die maillots verkopen ze hier bij ons in een winkeltje met ewers en le big maillots enzo.Ze hebben effen gekleurde in zoveel verschillende tinten, dus altijd wel de goeie! Sokshop verkoopt ze ook Maillots / panty's :: BABY :: Beenmode online; legging, maillot, sokken en kousen
Wonderteam, wat een flitsende outfit haha! Vermeld je nog even waar alles van is Super leuke foto! Babydream, ja in het echt is het jasje wel veel leuker en ook vrij dik gevoerd!! Had er ook eentje van Benetton gezien, maar die glimde weer! En dat vind ik niet mooi bij een baby van 8 maanden! Ohhh verdikkie ze hebben veeeeeel! Daar gaat mn budget!
@ wonderteam wat een leuke outfit vooral die schoenen Maar echt een heerlijk ventje!! @ Vlinder mooie dame hoor!
ach meid, das nog niks, weet je hoeveel jassen ik deze winter al heb gekocht en weer heb terug gebracht om weer een andere te kopen en uiteindelijk na al die ruil-beurten alsnog de jas gekocht die ik als eerste had gezien en gelijk mooi vond...ik heb dus 4 jassen terug gebracht en in totaal 4 jassen gekocht voor deze herfst/winter. Ik heb dus in totaal 8 jassen gekocht deze afgelopen 2-3 maanden waarvan en 4 terug naar de winkel zijn gegaan
@vlinder: deze heb ik dus IKKS Winterjas met stippenmotief - deBijenkorf.nl maar heb er ook nog 1 van jottum deze Jottum jas - Jassen -4bj1H Maar die van IKKS die had ik in juli al gezien op een webshop en toen vond ik hem eigenlijk gelijk al leuk, maar uiteindelijk heb ik dit jasje pas als laatste gekocht. Voor de herfst(nu heeft ze een ongevoerde wollen mantel van benetton en nog een jasje van z8 voor naar het kdv.