dankje! Ja klopt danique heeft nog 46 cm als hoofdomtrek... @de rest dankjewel! @mama32: de foto is ook erg donker hoor want het was nog niet echt licht...maar nu zo met het zonnetje erbij kan het wel hoor al dat blauwe... @tulip: lief setje zo zeg! @wonderteam: fijn dat ze al iets opknapt!
Bedankt meiden. Vlinder: die poppenwagen vind ik zelf ook super. Heeft ze van mn ouders toen ze 1 werd.
Hoi allemaal, Ik kijk elke dag even hoe mooi jullie kindjes er bijlopen. Ik ben zelf ook verslaafd aan het mooi aankleden van m'n meisje, en doe hier leuke ideetjes op. Helaas heeft m'n man liever niet dat ik foto's plaats, dus kan niet showen. M'n meisje droeg vandaag een donkergrijs/ wit gestreept jurkje van s&d le chic, met een legging van bakkaboe, sokjes met een kantje van Bonnie doom en zilveren babypaws. Vandaag alweer een s&d le chic jurkje, donkerblauw/wit gestreept, met kleine strikjes, een spijkerlegging van name- it en witte sokjes met een kantje. Vlinder, wat een mooi meisje heb je! Ik ben echt helemaal weg van het broekje, wat ontzettend gaaf. Heb al even snel gekeken op internet, maar kan het niet vinden. Is het van afgelopen collectie? De rest ziet er ook heel leuk uit hoor, vind Danique ook altijd erg mooi!
Hoi meiden ik wilde even heel trots mijn meisje showen, voor het eerst in laarsjes (Shoesme) en verder vestje Nono, blousje Vinrose, rokje Jottum en maillot H&M
Ga ook maar even vanaf vandaag mama32: lief hoor. vlinder, erg netjes, wat een lief koppie. lynn, supernetjes weer! tulip: ook heel leuk. Emmamick: echt helemaal super! Die kleuren bij elkaar, ik ben er gek op!! Vandaag de jongste in shirt van Design heroes (paars met poes) en dbruin stoer broekje van Prenatal (geen foto). Oudste in shirt van Moodstreet, rokje van Feetje, legging Name-it, beenwarmers Persival en Shoesme schoentjes. Foto in album. Vandaag ook muts en sjaal gekocht bij WE, die showt ze ook even
Leuk emmamick, dat is wel een super rokje. Is het van de huidige jottum collectie of van een eerdere.
Tulip het rokje is van een eerdere collectie, volgens mij van vorig jaar winter. Heb hem hier en daar nog online te koop zien staan, dus hij is nog goed te krijgen geloof ik
ik zie hier bijna alleen maar hele mooie meisjes voorbij komen, dus zal er eens 2 stoere mannen bij zetten Beide heren hebben een broek van Retour aan en Sam een trui van Bor*z en Thom een blouse en shirt, ook van Bor*z oh en heel belangrijk... ze wilden stoer op de foto Bekijk bijlage 192247
@ iedereen. Mooie sets @ Lynn, vind zwart het mooist onder de jurk. Hier vingino spijkerpak. Eerder al eens foto geplaatst.
Hier net thuis uit mn werk, morgen nog 1 dagje en dan heb ik weer vrij.Zal dus vanaf maandag weer een foto posten, want vandaag heeft paps geen foto gemaakt.. @mama32;Leuk zo met die kniekousjes! @vlinder;Ooh wat ziet ze er weer schattig uit! @lynn;Wow die jurk is prachtig!En die laarsjes ook erg lief, mooie meid!! @wonderteam;Gelukkig knapt je meisje alweer op, en je ventje lekker zwemmen! @tulip;Ik vind grijs en roze zo lief bij elkaar, staat dr erg goed!Ze lacht altijd zo lief! @emmanick;Oooh wat staat dat paars haar mooi!Die blouse vind ik ook echt geweldig!!Super leuke combi! @marloes;Stoere mannen!!
Zo heb vanmiddag weer even geshopt. Ik heb ook een nieuwe winterjas voor fay gehaald. Ik zou vanavond even een foto plaatsen. @tullip, erg leuk rokje. Ik ben trouwens normaal nie zo van de beenwarmers ,maar vind dit super op elkaar afgestemd. @emmamick, echt een prachtig rokje! Die zou ik ook wel willen. @Marloes, zeker stoere mannen. @babydream, werkze morgen nog even! @deelight, ik kan je album niet zien dus heb je een verzoekje gedaan.
Hier gaan de kids morgen lekker zondags door het leven Had in mijn zwangerschap een schattig jurkje gekocht zonder mouwen.past nu,maar ja natuurlijk veel te koud. Is een rood shirtje met witte stippen.Heb er nu dus een wit shirtje onder aan gedaan en een witte maillot er onder. Verdiend geen schoonheidsprijs maar wel lekker warm aangezien we morgen naar het hondenstrand gaan. Levi krijgt een spijkerbroek aan, shirt en een lekker warm vest er over heen zodat hij lekker in het zand kan spelen met een emmer en een schep. Mama32, gaaf die laarzen. setje kleding is trouwens ook super Vlinder24,schattig dat jasje ! Ise, zag leuke kleertjes te koop staan in je album.Ga straks eens neuzen. Emmamick, Gaaf setje. Vindt die rok helemaal leuk. Stoer die laarsjes ! Marloes, stoer zijn ze zeker Wonderteam.leuk en deftig jasje vraagje Iemand nog een tip waar ik maillots kan kopen die niet mega groot uitvallen ? Heb nu van de week een maillot bij de Zeeman gehaald maatje 50/56 maar zelfs daar verzuipt Elin nog in ( en die voetjes zijn helemaal tig keer te groot )
@wonderteam: leuke jas... hier ook gehad maar dan van H&M.. Hier vandaag pyama dag omdat mama zich heel de dag niet lekker voelde...kon niet eens energie opbrengen om me kleine meid aan te kleden.... @kaatje: bakkaboe, H&M, Hema en v&D