pfff en volgend jaar zeg je huhhhhh is ze alweer zo groot wat wel weer grappig is het vestje vandaag op haar jurk is maat 68 hahahahhhaha en past nog steeds goed vond m hier in een doos en denk o leuk even eroverheen doen
Goedemorgen dames, Babydream, ben je kraamverzorgster? Dat is ontzettend leuk zeg! Lijkt me zo'n dankbaar werk! Wij waren in iedergeval zo blij met de onze, dat ik het wel iedere dag tegen haar verteld heb We hadden dan ook een echte schat! Over het algemeen vallen jasje wat ruimer indd. Deze is ook vrij lang en bij dr armpjes nog ietsjes te lang, maar qua breedte is hij niks te groot.. Ach ja, we zien wel.. Anders moet ik ergens deze winter gewoon weer op pad voor een winterjasje! Nu nog op zoek naar een leuke muts, sjaal en wantjes.. Wit denk ik! Sweetbel, Leuk dat je hem nog hebt gevonden! En ik moet je eerlijk bekennen dat ik de leukste kleertjes nog bewaar voor eventueel ooit een 2e dochtertje Hij is echt heel erg leuk! Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? En je stalkte me niet hoor! haha Geke, sorry zal het Isabeau de volgende keer aantrekken Mirell, dank je! Ben er ook blij mee! Lynn, , wat ziet ze er weer beeldig uit! En hoe krijg je het weer voor elkaar om dezelfde kniekousen te krijgen als het jurkje.. En niet eens hetzelfde merk.. Erg leuk! Dr haartjes zitten ook weer mooi! Ben bang dat Isabeau haar haartjes altijd vrij simpel zullen zijn, ik ben daar niet handig in! Isabeau ligt lekker te slapen in d'r pyjamaatje, dus nog geen foto! Ons avondje uit is gisteravond helaas anders verlopen dan gepland.. We reden thuis weg met mijn vriend zijn auto en zo'n 300 meter verder een enorm lawaai onder.. Nu is waarschijnlijk iets kapot aan de versnellingsbak.. Konden geen meter verder! Pap kwam met zijn auto om ons te slepen, maar dat ging zelfs niet! Nu staat hij er nog en zal waarschijnlijk vandaag weggesleept moeten worden! Dat gaat nog een hoop geld kosten om dit te laten maken, vrees ik Toen met pap zijn auto verder gereden, een half uur een parkeerplek gezocht (binnenstad Eindhoven), maar we hadden er eindelijk een!! Komen we bij de bioscoop aan, zijn alle films uitverkocht Toen maar een broodje doner gegeten en weer naar huis...
Vlinder, balen zeg... Hoop dat t niet al te duur is!!! Auto's zijn fijne dingen als ze t doen .... Anders maar ondingen!
mama32, inderdaad!! echt dikke pech! maar we hebben heel veel geluk gehad.. s'middags zijn we naar Utrecht geweest en dat is een dik uur rijden voor ons en Isabeau was daar ook bij! Als het daar was gebeurd hadden we een groter probleem gehad..
@vlinder: dankjewel! Nou heel toevallig had ik die kniekousen gewoon zomaar gekocht en ze blijken dus perfect bij dit jurkje te passen, was helemaal niet bewust gegaan haha. Balen zeg van je auto!! En van je avondje uit
Leuk mama32, zowel jij als Mila!!! Isabeau vandaag in een truitje van S&D le chick met donkerblauw rompertje met lange mouwen eronder Een spijkershortje van Imps & Elfs En een donkerblauw maillotje van Bakkaboe
@mama32; prachtig jurkje!!Staat haar heel mooi, en voor jezelf ook leuke outfit!! @vlinder: je meisje ziet er ook weer super lief uit!
Staat heel lief vlinder! Heel leuk broekje, ga ook nog zoiets zoeken, vind dit mooier dan de populaire vingino's Jaaa... Ik wacht op een foto van het jasje aan Lynn, heel leuk, ik vind deze iets sportievere look toch leuker maar kwestie van smaak natuurlijk. Mama32, jurkje van je meisje is niet mijn smaak maar jij hebt goed geshopt voor jezelf! Hier een pittig nachtje achter de rug dus had nog geen puf. Meisje slaapt nu weer dus ga zo mezelf maar eens aankleden. Jurk van king Louie die niet tuttig is
Lynn, dank je! Geke, de aanfoto volgt Pittig nachtje achter de rug? Kindjes veel wakker geweest? Hier (even afkloppen) slaapt ze nu gelukkig weer 3 nachten door.. De laatste weken s'nachts ook een keer wakker geweest..
Ja, kleintje veel wakker en wilde niet slapen. Ze had gisteren ook een hele rode gloeiende wang. Is al een tijdje drama. Zal dus wel een tandje aankomen. Overdag is ze wel gewoon vrolijk, merk je er niks van. Maar het is telkens gillen als ze in bed moet. Daarvoor ging ze gewoon lekker loggen en slapen Ik probeer straks nog even te slapen maar zoon is natuurlijk wel wakker en man is nog herstellende en ligt ook in bed...
Foto in Album: romper lange mouw: hema Giletje: persival rokje z8 maillot: Ter stal beenwarmers Prenatal schoentjes: Babypaws.
mama32: mooi je meisje Vlinder: Gaaaf en dat broekje is heeeel mooi Geke: ooh arme jij, hier gelukkig (afkloppennnn) vannacht wel goed geslapen.. maar naar bed gaan is hier ook sinds een paar weken drama.. volgens Oei ik groei een sprongetje (zie dat je meisje ook al 1 is)
Geke, oh nee dat is absoluut niet fijn! Je man was ook ziek? Dan leg je je zoontje dadelijk bij jullie lekker op bed en zet je de tv aan? En ga jij heerlijk langs je mannetje liggen!! Glimlachje, ik kan je foto's nog niet bekijken, maar heb een vriendschapsverzoekje verstuurd Ik heb gisteren dus een donkerblauw winterjasje gekocht, wat voor kleur sjaal muts en wantjes zal ik er bijkopen? Wat staat leuk???
Vlinder: heb je geaccepteerd... Sjaal etc: Ik zou om in de winterkleuren te blijven gaan voor Grijs...maar vind zelf fuchsia roze ook heel mooi.