@ Vlinder mooi je meisje weer donkerblauw staat haar goed! @ mama 32 leuk je meisje en voor jezelf ook! @ Glimlachje ik reageer zo even in je album! @ Hier Mila al aangekleed.. Evi ligt op bed hebben net pas gedoucht.. Heerlijk zo relaxed opstarten! Bekijk bijlage 192375
Oh wat mooi future! Ik hou ook zo van rood. Waar heb je die laarsjes gekocht? en Lynn, dat setje van Danique is geweldig op elkaar afgestemd zeg! Jammer dat er hier geen bakkaboe winkel in de buurt zit, anders was ik meteen langs gegaan om die kniekousen te kopen. Is het jurkje van de nieuwe collectie H&M?
@vlinder: dan zou ik voor roomwit gaan.... @futuremama: oooh dat is rood is gaaf joh. hoe ze er ook bij staat ..cute
Glimlachje, wat een super leuk rokje van z8! Staat haar erg lief! En wat een heerlijk koppie! Indd roomwit! Futuremama, wow wat een geweldige outfit! Dat staat haar mooi zeg Welke kleur zijn haar laarsjes? Staan iig er mooi!
Bedankt meiden!! @ Vlinder haar laarsjes zijn ook rood komt door het heerlijke zonnetje wat onze kamer binnen schijnt dat ze anders van kleur lijken..
Super mooi Dames vraagje, wat vinden jullie van dit sjaaltje en zelfde mutsje voor bij een donkerblauw jasje: LIEF Sjaal V&D
Ja klopt zit ook wel blauw in maar vroeg me af of het echt donkerblauw is.. Ik ben namelijk zo`n zeikerd dat het precies dezelfde kleur donkerblauw moet zijn als het jasje! Maar ik vind het erg leuk!!!
Haha nou zo eentje ben ik ook hoor! Twijfelde eerst om er gewoon simpel wit bij te doen.. Maar dat vind ik ook weer zo...... wit
Hahhaha ja wit is wit maar ik vind het ook mooi! Als je meer van een klasieke look houd is wit heel mooi als je meer van sportief houd vind ik die laatste van lief erg leuk!
En dan nog een vraagje, mijn dochtertje is 8.5 maand.. En ik kan kiezen uit maat M of maat L.. Welke maat heb ik dan nodig??
Mama32, mooie rok hoor van jottum!! Vlinder, leuk setje staat je dochter goed! Future, gaaf dat rood staat haar goed!
future wat leuk dat rood bij je dochter super!! mama32 je meisje ook mooi en vlinder wat een moppie is het zeg!
Hoi. Elin vanochtend alsnog moeten omkleden ivm doorlekluier. Levi heeft zich heerlijk vermaakt.Oude kleding en laarsen aan. Hup lekker stampen door de modder en rennen op het strand. Vlinder, ow jee dat zal idd een dure reparatie worden aan de auto Mama32, leuk setje ! Mila is ook een echt dametje
Kaatje, indd daar ben ik ook wel bang voor ja.. We zullen zien.. Gelukkig heeft mijn vriend een garagebedrijf met goede monteurs