Vlinder, balen van je auto. maar gelukkig kan je vriend het zelf repareren! Logisch toch, dat je de mooiste dingen bewaard voor een evt. tweede? doe ik ook hoor! Ik heb het broekje besteld bij kidding.nl (zoiets). Later zag ik het ook bij kleertjes.com, had het beter daar kunnen bestellen, dan was mn kaart vol geweest! Isbeau ziet er vandaag ook weer mooi uit. Donkerblauw is cool! Mama32, leuk geshopt zeg. Mila ziet er ook mooi uit. Ik vind je tafel ook errrug leuk! Futuremama, jouw dochter is ook weer leuk vandaag. als mn meisje ouder is, ga ik haar ook zo aankleden. Ik ga even wat vriendschapsverzoekjes rondsturen, ben erg benieuwd naar de andere kindjes... Mijn dochter heeft vandaag een soort boxpak aan van Ralph Lauren. Ik moest studeren, maar er is weer weinig van gekomen.. Ik zal proberen een foto in mn album te plaatsen.
Nou Fay hier gelukkig weer bijna helemaal opgeknapt :d Vanmiddag kon ze dus mooi even naar buiten ,met haar nieuwe jas dacht ik Helaas was maat 80 echt nog te groot en verzoop ze erin. Van de week maar even omruilen dus. Verder had ze vandaag haar nieuwe jurkje aan. Hij is van Bakkaboe Bekijk bijlage 192450 @mirelle, heerlijk koppie heeft ze en ook al zo'n leuk keukentje Ook haar ketting is erg leuk. @mama32, ik heb dus maat 80 van het jasje ,maar dat is echt te groot ohhh dat jurkje van Jottum is ook geweldig!! Mooie kleur broek heb je ook geshopt. @vlinder, ohhh wat een pechavond zeg Dat is ook een leuk jasje zeg! Leuk hoor vandaag gekleed. @geke, ik heb je ook even een verzoek gedaan a,nders kan ik je outfit niet zien @glimlachje, ik heb jou ook even een verzoek gedaan @futuremama, wat is het toch een prachtig stralend meisje. Rood staat haar ook erg leuk zeg. @lynn, ohh ik vind dat z8 rokje wel erg leuk ,maar ik weet niet zo goed wanneer Fay in maat 86 zal zitten.......
@lynn, ze gaat nu net maat 74 in. Kun je voor mij ( ja lastig ben ik ) de omtrek van de taille meten, gewoon als die plat ligt zeg maar? Dan vergelijk ik het even met een rokje wat nu goed zit bij haar
wonderteam heb je toegevoegd hoor maar staan nog geen foto's van mezelf in album. wel veel van dochter - wintersetjes Jurkje van bakkaboe is mij te druk... future: leuk dat rood! leuk setje zo frederike: leuk zeg! ook mooie trui van je zoon... wij hadden vroeger een sledehond dus brings back memories. waar is die trui van? cygnet, lekker huispakkie zo! lijkt me heerlijk zitten. hier nog foto van vandaag: alles van Cakewalk, en donkerblauwe Aapies sloffen.
@ iedereen mooie sets. Doe het even snel. Hier weekend druk met kraamvisites en genieten van mooie weer. Wij zijn vandaag lekker gaan wandelen in sonsbeek park in Arnhem. Morgen een foto. Ze hadden kabouter thema. Onze dame vond er alleen nog niet veel aan. Hier vandaag. Jeans rokje noppies. Bomba vestje en legging Hema. Z8 vest.
@geke het is een longsleeve van de H&M maar dan wel al van eventjes terug... zo nu even alle andere creaties bekijken
@geke, hihi ,ik bedoelde ook je dochter Ja jurkje is idd erg druk ,normaal ben ik daar juist ook niet van ,maar vond deze weer helemaal leuk haha. Vind het broekje wat ze aan heeft erg leuk en het matcht ook leuk allemaal met elkaar. @frederike, leuk fleurig zo dat jurkje van je dochter