@Cygnet, lekkere comfi set. @wonderteam, leuk jurkje! Hou daar wel van. @frederike, mooie foto's zeg!! Shirt van je zoon vind ik echt gaaf. @geke: erg leuk, dat bont hou ik niet zo van maar over de broek heb ik ook zitten twijfelen. Heb hem uiteindelijk niet genomen maar heb wel een shirt in dezelfde kleuren en de sokken @tulip, gefeliciteerd, ze ziet er feestelijk uit. Heb jij nou het zelfde keukentje als babydream? Vandaag mijn oudste de nieuwe tuniek van WE aangetrokken die we gister ook nog gekocht hadden. Dacht in de winkel aan grijs erbij, maar toen ik de foto's van Emmamick zag leek wit me leuker T is nu een beetje saai maar heb nog een broche deze in het wit erbij gekocht. Romper hema, legging name-it. beenwarmers persival en shoesme. Oja, heb ook voor het eerst ingevlochten! Woohoo het is gelukt!
@ deelight, mooi de haren zo ingevlochten. mooie sets van je meiden. hier een foto van vandaag in het Park. Bekijk bijlage 192524
@deelight, wat een leuke setjes. Prachtig koppie heeft je jongste. Beterschap met haar. De oudste zie ik geen gezicht van, maar de haartjes zijn echt heel leuk gedaan! @miekje, leuk zo. Vind roze met blauw altijd erg fleurig!
Deelight, je meiden zien er leuk en lief uit! Miekje, toch echt leuk dat Z8 vestje. Heb jij hem in 92/98?
Bekijk bijlage 192534 Bekijk bijlage 192535 Mijn kinders vandaag Evi: spijkerbroek H&M, shirt geen idee en bolero MimPi Thijs: broek H&M, Blouse Villa Happ(krijgertje) en schoenen Adidas Kom straks even verder reageren, eerst naar de peuterspeelzaal.
Tulip, wat mooi! Een echt verjaardagsprinsesje!! Gefeliciteerd met je dochter! Diddlemouses, heel erg leuk!! Deelight, wat een leuke laarsjes! Erg mooi ook haar haartjes! Het is niet te zien aan je jongste dochter dat ze ziekjes is, wat een vrolijk koppie!!! Miekje, super leuk! Wat een mooi jas ook in combi met de sjaal!!! Is deze van Z8? Mamatobe, ik vind het bloesje van je zoontje erg leuk! Hier leg ik Isabeau zo weer in bed, ze was om 6.00 wakker.. Daarna zal ik eens kijken wat haar aan ga doen..
Goedemorgen. Elin heeft vandaag een kraamcadeausetje aan.Denk van de zeeman http://i52.tinypic.com/29bmu6b.jpg Levi is vandaag helemaal in Hema, had alleen een beetje spijt van het overhemd toen ik net hoorde dat ze gingen schilderen op het kdv... ( en ja er zit nog pindakaas op zijn gezicht ) http://i52.tinypic.com/1606k3q.jpg Ook de winterkleding naar beneden gehaald want was koud hier vanochtend. Muts en wanten zijn van Name-It. Sjaal van zeeman. Jas is van H&M. En zijn nieuwe schoenen zijn van Maxi & Doni http://i51.tinypic.com/aw7sip.jpg Cygnet, leuk setje, en wat wordt Pom alweer groot ! Wonderteam.super schattig die jurk Frederike, gave laarzen ! Tulip,gefeliciteerd met je dochter.ze ziet er prachtig uit Deelight, helemaal hip je dochter.Gaaf dat invlechten ! Gelukkig kan ik nog een paar jaar oefenen haha. Super dat hema setje van je jongste dochtertje
Tulip, gefeliciteerd met Mare! Wat zag ze er prachtig uit! Heerlijk, die bos met krullen. Frederike, inderdaad, het zijn net foto's uit een boekje, heel erg leuk! Diddlmouses, ik vind het zo leuk dat je je meiden zo op elkaar afstemt, echt schattig. Deelight, wat ligt je jongse er heerlijk bij! Miekje, die jas van je dochter is super. Heel leuk. Mama to be, wat een leuke kleur, dat groen van het vestje van je dochter. Kaatje, wat een mooie kindjes heb je zeg. Je zoontje ziet er heerlijk warm uit, lekker vrolijk die set! Mijn dochter begon vanochtend in een Z8 setje, maar na amper 10 minuten heeft ze zichzelf gigantisch ondergespuugd. Heb het nog nooit zo erg gezien, ze lag op haar speelkleed, en het kwam tot haar voetjes! Alles zat onder, dus de wasmachine draait weer. Tweede setje van vandaag is dus aan! Foto in album.
Wat een mooie outfits allemaal weer. Ik heb hier ook een tijdje geplaatst (onder een andere naam), maar had een meelezer uit mijn omgeving (FIJN! :x), dus nu andere naam en geen foto's van de kindjes meer op zp. Dus ik beperk me weer tot meelezen om inspiratie op te doen.
@Sweetbel, ach wat zielig, gaat het nu weer beter met haar? Hier hadden ze dat afgelopen week ook hoor, flink overgeven en de jongste kreeg nog diarree, misschien heerst het. @Kaatje, lief hoor en een stoere jongen! Hier ook de winterjassen sinds dit weekend aan, vanmorgen vroor ik haast van mijn fiets! @Mamatobe, stoer, vind vooral die villa Happ blouse leuk! @Tulip, nog gefeliciteerd, ze zag er mooi uit! @Diddl, leuk hoor dat grijs! @Wie ik vergeten ben, sorry, heb nog aardig wat leuk geklede kindjes gezien. De oudste in een truitje van V&D, rokje en maillot Hema, kousen met grijze linten V&D, roze geruitje strikjes heb ik er zelf opgenaaid en laarzen Taboo. Zou eigenlijk wat anders aan hebben getrokken, een jurkje, maar het bleek vandaag 's middags wat warmer te worden en anders moet ik haar weer halverwege omkleden.
En de jongste klaar om naar buiten te gaan in zijn Name-it jas en Name-it broek. De schoenen zijn van Scapino en hij draagt daaronder een truitje van Babyface in het grijs met wit wat je niet kunt zien.
Amethist, vervelend zeg een meelezer Ik zal er misschien ook wel één of meer hebben.(zwaai ! )Ben niet echt anoniem hier. Is jouw zoontje ook nog net uit juli ? Jo, leuk ! Die strikjes er op is ook leuk bedacht. Hier lijkt de temp idd ook iets op te lopen.Zonnetje breekt iig een beetje door Gaaf die jas ! Wil volgend jaar ook voor zoiets gaan kijken.
Jo en Kaatje, na het spugen was ze meteen weer aan het lachen, dus ik denk dat de voeding verkeerd gevallen is. Heb haar nu weer aan de borst, we zullen het zien. Jo, leuk die kniekousjes zeg! Schattig ventje is je zoontje.