Tulip, dank jewel! Toen ze wat kleiner was, droeg ze eigenlijk alleen maar (licht) roze of/ en wit.. Nu voor deze winter valt het me op dat ik veel donkerblauw heb Zelf vind ik stipjes ook erg leuk en vrolijk!! Miekje, dank jewel hoor!
Een foto bij 1 van dr verjaardagscadeau's, alles van h&m (jurkje, maillot en shirt) Bekijk bijlage 192766
dank je, ze is er helemaal blij mee. Om de 10 minuten: mama jij bent beurt. en daar ga ik weer met mn boodschappen mandje.....
tulip nog gefeliciteerd met je meisje! en jij ook veel plezier met het verjaardagskadoo van je dochter hahaha
Hahaha, prachtig zo'n kado! Ik moet hier ook vaak naar d bakker Morgen weer foto's. Vandaag Hema jurkj met legging en jottum bolero. Erg schattig. Vlinder, heel leuk vestje! Frederike: ze zijn wel dol op elkaar hè? Leuk!
Zoveel setjes weer! Echt teveel om op te noemen. Dit topic staat volgens mij met stip op 1 kwa populariteit Vandaag was ons meisje een beetje ziekjes Ze droeg haar tuniek/trui van Z8 (valt tot net boven haar knietjes, op de foto is hij omhoog gekropen) met een maillot van de Hema en haar tweede nieuwe paar Shoesme laarsjes die ze van opa heeft gehad. Ohja, en mandarijntje die wilde ze alleen maar vasthouden, ik mocht hem niet voor haar pellen
Isabeau vandaag in een lichtblauw bloesje van Benetton Grijs vestje van Babyface (nog een tikkie te groot) Spijkershortje van Imps & Elfs En een donkergrijs maillotje van Bakkaboe Ze staat er ook ontzettend vrolijk op hahaha
@mama to be,leuke bolero! Blouse van je zoon is ook erg leuk. @kaatje, setje is niet mijn smaak ,maar de kleur staat haar erg mooi. leuk zeg je zoon!! Jasje hebben we hier ook @sweetbel, je dochter al opgeknapt? @jo, wat een superleuke jas heeft de jongste! leuk ook die kniekousjes. @frederike, gave trui van je zoon zeg! @vlinder, echt heel leuk de outfit van gisteren. I love het vestje heel leuk dat spijkershortje, ze ziet er weer super uit. @tullip, leuk dat zwart/grijze. Wat een geweldig verjaardagscadeau ook. @emmamick, heel erg leuk zeg!
XD24, thanks. jij mag dat!! Wonderteam, dank jewel!! Lief! Sweetchocolate, stoer mannetje, leuk spencertje! Sloppyslayer, dat is makkelijk dat het jasje nog past! Staat leuk! Ik ben inmiddels op mijn werk, heb Isabeau naar mijn moeder gebracht... en wat een ochtend! Ik stond heel vrolijk en fit op, dacht echt YES! Vervolgens ben ik mijn sleutels kwijt, nergens te bekennen Vergeet ik de MaxiCosi mee te nemen naar mijn moeder, die vandaag op pad wilde met Isabeau.. en niet in mijn auto durft te rijden.. EN ben ik de melkpoeder vergeten voor Isabeau haar fles!! "GOOD"MORNING!! *zucht*
@sloppyslayer, leuk en wat een lekker vrolijk bekkie @sweetchocalate, idd stoer binkie en wat staat hij al snel goed zeg! @vlinder, oef dat is wel een waardeloos begin zeg. Hopelijk gaat de rest van de dag voorspoediger