Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag? deel 2

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door woezeltje1, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Emmamick, mooi dat donderblauw bij je meisje. Goed gematched alles zo bij elkaar!

Vlinder, lief weer hoor, vond het setje van gisteren ook leuk met de stippen!

Wonderteam, stoere bink!

Hier vandaag (2e set, want ik was even een wasje in de machine stoppen en mevrouw had een tube zonnebrand over haar kleren geknepen :$:D)

Trui > Retour
    Short > Vingino
    Maillot > ?
    Laarsjes > Bo Bell

(zit nog een watervlekje van het gezichtwassen op haar shirt zie ik nu :))

PS heb weer wat spulletjes te koop in maat 80 en 86. Zal even foto's in mijn album zetten. Bij interesse, graag PB

2. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    leuk vlinder!
    en mooie schoenen van mason.
    sweetchocolate, mooi mannetje! en idd leuke spencer.
    sloppyslayer prima kdv outfit lijkt me! jasje kan nog hoor. was hier aan het twijfelen met zoons jas...

vandaag mijn kindjes:
    dochter in jurkje name it (waar ik nog een leuke applicatie op wil maken), maillot van jingles :D en aapies.
    zoon in broek van hema en shirt van esprit.

wat is het toch mooi foto's maken van etende kindjes he ;)

3. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0

die jurk/trui is echt leuk!

4. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    madeliefke, ze wordt echt groot! zal het goed doen als grote zus! :)

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Geke, dan blijven ze lekker braaf zitten :)
    Aapies zijn echt helemaal leuk!!

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Vlinder, lekker zijn die boxkleden he! Ik heb bijna alles van Koeka, het bijft ook zo ontzettend mooi! Dat vestje met die stipjes is echt super! Ik ga meteen even op de Bijenkorf-site kijken! Jij bent echt erg voor mij haha. Outfitje van vandaag is ook errrrug leuk. Vanaf welke maat gaat Benneton? Pfff, wat een dag. Sterkte!!!!

Tulip, wat een leuk cadeau! Echt super, zoiets wil ik ook als mn meisje groter is.

Emmamick, ik heb echt gelachen om je supermarktfilmpje. Leuke kleertjes had ze aan! Ik vind dat Z8 heel erg leuk, mooie kleurtjes. Staat leuk.

Wonderteam, gelukkig viel het ziek zijn mee gisteren! Ze heeft niet meer gespuugd, en verder was zo ook erg vrolijk. Je meisje is wel klein he? Die van mij is juist erg groot, zit nu in 68-74. Maar ze heeft ook een grote papa.. Ik heb een jasje van S&D le chic voor haar, maat 74, is erg leuk vind ik zelf. Het is donkergrijs met een mooie kraag. Foto staat in mn album. Wat staat je zoontje stoer op de foto!

Sweetchocolate, wat een lekker ventje zeg!

Sloppyslayer, ook een lekker moppie. Vrolijk bekkie.

Madeliefke, wat een stoere set! Heel erg leuk zeg, dat broekje. Haha, een tube zonnebrand. Gelijk heeft ze, heb je toch niets meer aan dit jaar!

Geke, wat zitten ze lief samen. Leuke kleur jurk!

Foto van mijn meisje staat in mn album. Ze is net opgehaald door mn zusje, ik moet echt even uren maken met studeren. Zal blij zijn als het donderdag geweest is!

7. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Madeliefke, ik heb eventjes snel gekeken naar wat je te koop hebt. Ik vind het heel erg leuk, maar het meeste is toch maat 86.. En maat 80 is nu nog vrij ruim voor Isabeau.. Dus denk dat het nog wel even duurt voordat ze in maat 86 zal passen!
    En wat zie je dochtertje er erg leuk uit! Wat een leuk shortje! Ik ben gek op shortjes met een maillotje :)
    Geke, leuk kleurtje het jurkje van je dochter!!! Erg leuk indd kindjes die eten.. Isabeau had gisteren een rijstewafeltje in haar mond op de foto :D

8. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Sweetbel, ja erg fijn boxkleed indd, heerlijk zacht! We hebben echt dezelfde smaak haha! Dat vestje heb ik niet zo heel lang geleden gekocht (2/ 3 maandjes geleden) maar volgens mij hebben ze het niet meer! Ik wil het wel voor je bewaren als Isabeau het straks niet meer past! Het is maat 74.. Benetton hebben ze bij de V&D vanaf maatje 50/ 56.. En bij de Bijenkorf (in Eindhoven tenminste) vanaf maatje 74

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi :)
    Levi draagt zijn hema setje van gister. ( heeft nu zelf zijn muts, sjaal en wanten aan getrokken haha )
    Elin dit : ( sokken bambino, legging Prenatal, romper en overgooier zeeman. )
    http://i53.tinypic.com/2j5z593.jpg

Dat setje wat Elin gister aan had ook niet zo snel zelf kopen hoor.Kreeg het als kraamcadeau, dus zo lullig om dan niet aan te trekken

Vlinder,Heel leuk wat je dochter vandaag aan heeft.

Tulip, leuk zo'n winkeltje.wil ik volgend jaar sinterklaas aan beide gids geven

Emmamick, leuk setje

Sweetchocolate, zeker een stoere knul

Madeliefke, o jee hoop dat de zonnebrand er goed uit gaat.leuk setje

10. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Kaatje, super lief wat Elin aanheeft! Wat een schatje! Dat overgooiertje staat echt heel lief!

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Kaatje, idd heel lief!

Koeka boxkleed, ben heel benieuwd. Die van mij komt vandaag binnen. Voor Puck had ik een soort pip design boxkleed in het rose, dus die kon echt niet voor de kleine man :). Heb nu een lime/aqua boxkleed besteld. Past hier ook het mooist bij de kleuren van de woonkamer.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanx. vond hem ook zo leuk toen ik hem zag hangen.helaas begint hij nu te klein te worden :(

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Meiden ik doe het even zo: allemaal weer super leuke outfitjes!! Wat kletsen jullie veel zeg!Kan het niet meer bijhouden!

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Vlinder, leuk! Moet even kijken of het dan nog past, mijn kleintje heeft sommige dingen ook al in 74 aan, ze is heel lang. Maar laat het maar weten! Op de site stond het niet meer haha. Ik heb laatst al een keer gekeken, bij de v&D in Amstelveen hebben ze het pas vanaf grotere maatjes, maar nu ze zo hard groeit kan ik binnenkort wel weer eens kijken of ze het nu wel past.

Kaatje, wat een lieve foto van je meisje zeg.. Ze ligt echt lekker te slapen, wordt er bijna jaloers van haha.

Madeliefke, het zijn echt super boxkleden. Ik heb er twee, werd me aangeraden ivm spugen, maar dat doet ze bijna nooit (of gigantisch, zoals gisteren..;)). Klinkt ook erg leuk, dat Pipachtige kleed. Maar voor een mannetje misschien iets too much.

Bedankt voor de leuke reactie's trouwens! Wordt er helemaal vrolijk van. En nu ga ik ECHT leren..:x.

15. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik reageer zo! vandaag heeft ze wel een van mijn favoriete outfits aan. jurk bengh, mallliot prenatal en vest h&m. schoenen shoesme.

(alleen de foto is bagger. Ze wil niet zo graag op de foto momenteel. Dus zit de jurk een beetje opgekropen, maar hij is knielengte. skinny model.

ons mannetje in Noppies set. ( In diepe rust)

Bekijk bijlage 192884 Bekijk bijlage 192885

16. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ Emmamick erg mooi! Ik ga dat jurkje misschien kopen in de sale. Maar moet eerst van mezelf nog een berg verkopen.

@ vlinder!! leuk en mooi meisje heb je toch.

@ madelief. Echt een superpuck oufit, Staat haar mooi!! Zou ik zelf ook zo kunnen kopen.

@ geke, mooie outfits, vooral je meisje ziet er schattig uit.

@ rest ook mooie sets.

@ iedereen ik heb ik mijn album ook kleding te koop staan meisjes maat 86 en jongens 2 sets van huidig seizoen maat 56

17. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    Rubin en Bente

18. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Miekje, love it!! :D Kijk ook al teveel naar Bomba en Bengh, maar die prijzen :$. Maar aan de andere kant, de kleurtjes en het model :)

Frederike, je kindjes zien er mooi uit. Goed op elkaar afgestemd met de rustige kleertjes.

Sloppy, had jouw meisje vanmorgen helemaal over het hoofd gezien, schandalig!! ;) Leuk jasje hoor! Kan prima nog. Is het tasje toevallig van Bullby? Heb daar toen via Friso ook een tasje laten maken met haar naam in dezelfde kleurtjes.

Sweetbel, moet dus helemaal goed gaan komen met het boxkleed. Zal het je snel laten weten!

19. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    @ outfits met stippeltjes: echt heel leuk!

@ madeliefke, wat een mooierdje is Puck toch he. Leuk hoor die short.

@geke, die blauwe tuniek heeft mijn oudste ook gehad! :)

@kaatje, leuk gecombineerd alles!

@frederike, jouw kinderen lijken ook op elkaar.

Hier zijn de meiden allebei in een eerder geshowde set dus niet erg interessant. Oudste is bij de gastouder, ik ben met de jongste thuis. Die is al weer zo goed als opgeknapt.

20. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    straks wachten op de korting. Ik koop het ook vaak met korting, wacht bij koenflo vaak op de 20 of 30 procent korting.
    Ik heb nu 3 jurkjes van bengh, maar ze zitten zo mooi smal..
    Cakewalk vind ik ook leuk, maar is veel te breedt voor mijn meisje.
    Bij bomba kun je de rokjes van de babylijn ook gemakkelijk nog kopen. Heb ik ook gedaan. Scheelt ook weer!!

Deel Deze Pagina