Meiden wat een mooi kindjes weer! @ Miekje Helemaal SUPER!!! @ Madeliefke Puck ook weer helemaal geweldig! @ Emmamick staat haar erg schattig! @ Geke erg leuk zo saampjes! @ vlinder Leuk je meisje weer! @ Frederike Disney is niet helemaal mijn smaak maar staat je meisje wel leuk.. En je mannetje ook mooi! @ Hier Mila in cakewalk vestje met sijkerrokje en haar rode laarsjes en Evi in Jottum setje! De dametjes hebben geen zin in een foto jammer genoeg.. Misschien vanmiddag nog!
Ik plaats niet zo heel vaak, maar ik kijk zeker elke dag even naar alle leuke outfitjes die hier geplaatst worden. Jullie kindjes zien er echt allemaal prachtig uit! Jamie draagt vandaag een spijkerbroek van Vingino, trui van de H&M en schoentjes van Converse:
Helaas jasje niet meer in 74 @madeliefke, lekker vlot die outfit. De shorts is heel leuk. Vind dat noppies vestje in je album erg leuk ,maar helaas is Fay nu net maat 74 in. @geke, dat blauwe staat prachtig! @sweetbel, ja Fay is echt mini haha. Ik ga zo even in je album kijken. @kaatje, leuk die overgooier. @miekje, ach wat ligt hij heerlijk Je dochter ziet er heel erg leuk uit. @frederike, normaal ben ik niet zo van de "afbbeldingen ",maar dit staat je dochter echt heel leuk! Deze keer is de truin van je zoon niet mijn smaak @deelight,oh fijn dat ze weer is opgeknapt! @futeremama, ah jammer geen foto. Ze zien er altijd zo leuk uit. @onswondertje, ik vind het ruitje erg leuk ,alleen het model trui niet zo. Wat een mooie bos haar heeft hij ook. @ndreams, wat een blijerd
emmamick, idd heel leuk dat donkerblauw zeg. vlinder, wat een gaaf vestje, hadden ze die ook in grotere maten?? O zo'n dag komt dan ook niet meer goed, reken maar op nog meer pech sweetchocolate, wat een lekker manneke! sloppy, stoere meid, wat kijkt ze lekker wijs wonderteam, wat een bink die mason! Fay ziet er ook schitterend uit met dat haarbandje! madeliefke, leuk, ik vind die short echt gaaf. geke, leuk zo samen. Ik vind je dochtertje altijd zo'n lekker bekkie hebben... miekje, leuk!! frederique, ze passen goed bij elkaar zo! Hou alleen niet zo van disney future, krijg ze nog maar even zo ver andreams, vrolijk manneke ons wondertje, haha, dat koppie. Ik hou van spencertjes
Ik lees vaak mee in dit topic maar zal vandaag mijn dochtertje eens showen Ze wilde alleen niet echt blijven zitten voor de foto Romper Hema Shirtje V&D Rokje Z8 Legging Hema
Hahaha, de foto is er des te leuker door! Bedankt allemaal! Tulip, ja.. Lekkere bolle wangen hè?, (zeggen ze bij cb dat ze wel een extra boterham mag ) Allemaal mooie kindjes gezien ook! Mooie mannetjes onswondertje en andreams! Super broekje ook! Miekje, madeliefke: ja.. Mooi Bengh en bomba.. Maar op mp ook te scoren (of weer goed te verkopen, scheelt weer )
Fururemama, dank jewel! Ons wondertje, wat een knap koppie heeft hij zeg! Is hij 100% Nederlands? Super leuke kleertjes ook! Wonderteam, leuk Fay weer! Ze ziet er weer erg schattig uit! Zo'n lief snoetje ook! Tulip, ik heb het vestje besteld bij www.kleertjes.com Of bedoel je voor jezelf Zustertje, heel grappig hoe ze nu op de foto staat! Leuk rokje van Z8
Zie super leuke kleertjes voorbij komen. Kom morgen weer uitgebreid reageren.Levi roept dat hij naar beneden wil haha
Zal ik ook maar een x meedoen Ik lees altijd alles mee, dus ik moet wel een x he.. Spijkerbroek: h&m (horen bretels bij maar zo onhandig met verschonen dus die zitten er eigenlijk nooit aan, en staat ook niet bij deze kleren) blouse: zara vestje: h&m sokjes: bambino
Wat een plaatjes weer! Hier vandaag een jurk van c&o met paarse maillot ipv rood maar ook deze kleur is het voor mij niet...heb heel internet af gezocht naar de legging van c&o en besteld, nu hopen dat dat wel de goede kleur is.