@ Vlinder nee hij is half turks Silvana wat een moppie is het! Sowiezo wat een mooie kindjes allemaal
Hier is het drama in Elin haar kledingkast. Broekjes maat 56 zijn te kort geworden. maatje 62 is nog te lang en/of te breed. Net dus tig keer omgekleed haha maar ik heb iets passends gevonden. Morgen kom ik ff een foto showen. xd24, stoere broek ! Vestje is niet echt mijn smaak Mirell, leuk ! Die ketting vindt ik heel erg leuk.lekker vrolijk
Silvana, Wat een leuk koppie heeft ze! En een leuk jurkje heeft ze aan! Staat leuk zo! XD24, super leuk! stoer vriendje! Tesske, Wat voor merk is C&O? Of bedoel je C&A? Mirell, wat ziet ze er weer leuk uit! Helemaal mijn stijl zo met dat bloesje en schortje! Tulip, hihi kon toch kleertjes.com heeft veel leuke dingetjes hoor! Ons wondertje, dat verklaart een heleboel. Wat een super knap mannetje.. En die oogjes, wow!!
heel leuk mirell. Ik heb geen foto van mare, wilde hem vanmiddag maken, maar toen ging er een beker sap overheen.
@ Emmamick, wat een leuk setje. Erg schattig @ Vlinder, leuk hoor en idd erg blij ziet ze er niet uit. Wist vast wat er allemaal mis ging vandaag. @ Sweetchocolate, wat een stoer ventje. @ Wonderteam, wat ziet ie er weer stoer uit, leuke schoenen, wat een schattig jurkje van Fay @ Madeliefke, toch wel zo'n short. ga toch daar nog even voor kijken. @Geke, wat zitten ze daar gezellig. @Kaatje, wat een schatje, lekker slapen @Miekje, normale foto's heb ik op het moment ook heel weinig. gek doen enzo, maar wel leuk setje zeg en nog zo'n heerlijk slapende baby. @fredrike, die laarsjes van Bente zijn leuk @ onswondertje, zo wat een bos haar zeg @Silvana, wat een schatje @ xd24 , stoer zeg! @Mirell, wat ziet je dametje er weer leuk uit Hoop dat ik niemand ben vergeten. Hier geen foto vandaag, crechedag, dus geen tijd voor gehad.
meiden lief dat jullie reageerden ik ben vandaag zelf niet zo lief heb er net 50 minuten crosstrainer opzitten ben ff kapot
Haai meiden hier ben ik ook weer eens Wat een leuke dingen voorbij zien komen zeg!! Mirell;Die ketting is leuk zeg!! Tulip nog gefeliciteerd met je meisje! Hier vandaag Blouse;H&M Bolero;Shoeby/Jilly Broek;We Schoenen; Uggs (en ik vind ze super) Dr outfit van vanmiddag vond ik minder maar die wilde ze perse aan, ging helemaal flippen toen ik dr om wilde kleden
Mamatobe; ze heeft sinds gisteren ontdekt dat ze boos kan kijken.. dan doet ze haar lipjes op elkaar en kijkt ze boos, heel grappig! Maar ze was niet echt boos hoor Mirell, wij hebben ook een crosstrainer en moet er eigenlijk ook echt op.. maar ik heb zo geen zin! Hoe zet jij je er toe? Babydream, ik vind haar eerste outfit toch het leukste En wat een stoere Uggjes, erg leuk! Ik vind d'r prinsessenjurkje ook erg leuk hoor!
Wat een leuke kleertjes weer allemaal! Ik zie dat sommigen van jullie foto's in hun album plaatsten, ik zou die graag ook willen zien, kan dat? Doe hier veel altijd inspiratie op en vind het nog best lastig shoppen voor mijn dochter.. ik zat helemaal in de jongenskleding en vind die overschakeling lastig. @Babydream, echt super gaaf!!!!!!! Dochter vandaag in: Rokje: Bakkaboe, Bolero: Jottum en de rest Hema. Zoontje in: Trui: IKKS en broek: Retour Excuus voor de slechte kwaliteit foto's!
Lob, wat een leuk bolerootje! Wat een mooie blonde kindjes heb je! En jeej wat een wijs ding dat dochtertje van jou voor 10 maandjes! Ze heeft ook al zulke lange haartjes, mooi hoor!!!! Isabeau vandaag in haar zondagse kleertjes, haha We zitten nog heerlijk samen in onze pyjama!
@zustertje, wat ligt ze daar heerlijk. Leuk rokje! @silvana, leuk jurkje zeg! @xd24. Leuk die blouse en dat vest. @mirell, wauw die outfit staat haar echt geweldig! @babydream, heel erg leuk die 1e foto. Ook die uggs @lob, leuk, vooral die bolero. Je zoon ook erg leuk. @vlinder, wat is het toch een heerlijk meisje.
Hier vandaag vrij dus weer een foto... in album: maillot en rok jottum longsleeve BF en vestje Prenatal Zie weer allemaal mooie dametjes en heertjes voorbij komen... het is niet allemaal bij te houden als je dagen niet hebt gevolgd.
Hier de kids ook op de foto gezet. Levi nog super moe en Elin met grote ogen van de flits Levi draagt een gevoerde broek van Hema en een shirt van Zeeman. http://i41.tinypic.com/k52ziv.jpg Elin draagt een maillot en romper van Hema, rokje van H&M en shirt van Lief http://i44.tinypic.com/124jwpf.jpg Mirell, goed bezig zeg 50min. op de crosstrainer babydream.schattig toch zo'n prinsessenjurk Dat bontje is niet echt mijn ding.Laarsen zijn wel super ! Vlinder, lekker toch in pyjama als je nergens heen hoeft
lieve dames.. thanks allemaal voor de superlieve reacties in mijn album..... madam zit nu in een fase dat ze niet meer op de foto wil...zodra de telefoon of fototoestel tevoorschijn komt gaat het hoofdje de andere kant op... ongeacht wat ik zeg of doe...
glimlachje ,mooi hoor! @kaatje, hartstikke stoer is levi. Elin ziet er ook heel mooi uit. Shirt van lief is erg leuk. Mason vandaag: (volledig h&M) Bekijk bijlage 193126
Wonderteam.Leuk ! Dat overgooiertje van je dochtertje heb ik ook gekregen als kraamcadeau. Maar dan met witte hartjes ipv stippen geloof ik.
@ Lob leuk allebei! @ wonderteam leuk allebei zo matching @ Kaatje leuk allebei! Ik had alleen onder het shirtje van je dochtertje een broekje gedaan.. @ Hier Mila in C&O en Evi in Little feet: Bekijk bijlage 193147 Bekijk bijlage 193148