loesjuh ik vind die eerste foto erg leuk! mirell weet jij of mim-pi gestopt is met mama jurken? kan het nergens meer vinden... ik vond het vorig jaar erg leuk...
Ikkie en loesie leuk hoor!! gewoon jullie zoontjes blijven showen! Miekje oh jij heb de ddd jurk! heb je er voor "gevochten" Ik vond die ook zo leuk!! ook met die grote stippen!! Maar weet hoe het er daar dan aan toe gaat en daar had ik niet zo'n zin in..
Debby, thnx! Deze is van vandaag: Mn oudste: Vingino broek, BFC shirtje en CKS bolero en mn jongste geheel in Noppies
ik heb trouwens die jurk waar ik de 80 euro niet van af kon zien in het echt gezien, of tenminste niet die jurk maar het rokje ervan (blauw met glitters) bij kixx in alkmaar. En ik moet zeggen dat het er inderdaad anders uit zag dan ik dacht. De stof is echt heel erg dik... Nou is het niet perse mijn smaak maar nu snap ik het
Wat een stoere knul .. leuk ook dat tuinbroekje en dat voor de Zeeman.. Broekje van de Hema heb ik ook..staat echt schattig. Meestal vind ik het niet echt leuk bij de Hema alleen sommige broekjes wel. Heb een paar leuke korte broekjes en zie dan vervolgens heel veel jongetjes in die broekjes.. Vooral in de blauw wit geruiten en blauw gestreepte. Waar koop jij meestal zn kleertjes?
nee, bij de bijenkorf gekocht!! Maar vorig jaar ging hij voor 50 euro weg. Hij wordt nu kort, maar ik draag 'm door op een strakke jeans.
Ja bij de bijenkorf zaten ze vorig jaar in de dolle dwaze dagen! voor 35 euro dacht ik en die andere voor 50 euro. Maar jij heb het niet tijdens de ddd gekocht? Dat bedoelde ik met gevochten omdat ze dan echt voor de deuren staan om de jurkjes ed als eerst te kunnen kopen, meestal kopen ze er een paar zodat ze ze duur kunnen verkopen op mp. Debby ja de kwaliteit is heel mooi inderdaad. Ja je moet het mooi vinden natuurlijk en ook het model. Nou moet ik zeggen dat ik die blauwe glitter ook niet zo vind hoor. Die rode daarintegen weer wel!
zag dat van die rode al bij een aantal sites heel veel maten weg zijn.. Die vind ik namelijk ook leuk.
Ja Hema is heeeeel verschillend! En idd, je ziet het overal! Ik koop wel veel bij de 'Hier'...die heeft voor jongens Just Small...ik vind het soms redelijk prijzig, maar wel hele mooie kleren! Verder ben ik heel verwend, want mijn moeder haalt heel veel kleertjes altijd! Dan is ze weer in Duitsland geweest (ze wonen vlakbij de grens in Twente) en dan heeft ze weer van alles bij zich! En leuk joh! Wil nu alleen nog wat leuke blousjes erbij! Maar hij zit tegen het randje van 80 aan, dus vind het nu zonde om 74 te halen! Liefs
loesie ik koop ook veel just small voor mijn zoontje. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar juist voor rij omdat ik het juist zo goedkoop vindt... shirtjes zijn iets van 6 euro normaal toch? Ik had in de sale nu een hele berg shirtjes voor 2 euro per stuk... En ik vind de spijkerbroekjes erg leuk (waren nu ook in de sale 7,50!)
Och wat zijn jullie kindjes allemaal weer mooi gekleed. Zoƫ had vandaag nog een keer haar jeanslegging van Friendz aan, wit shirtje van (? geen idee), Bakkaboe bolero en babypaws. (zie trouwens nu dat het witte shirtje nou niet helemaal mooi zit op de foto, nou ja kleinigheidje ) Bekijk bijlage 170931
Wat komen er weer veel leuke kindjes voorbij!! En leuk om ook wat meer stoere jongetjes te zien! Miekje, heel erg leuk dat Bengh jurkje!! Ik vind Bengh ook zo leuk, maar zooo duur! Ik ga ook maar wachten tot de sale en hopen dat er dan nog wat leuke dingen tussen zitten... Jara had vandaag haar 4FF jurkje aan! Eigenlijk is hij nog steeds een beetje te groot, maar ik wilde hem weer even passen en ze was zo blij toen ze hem aan had, dat ik hem maar aan heb gelaten vandaag! Er onder draagt ze nieuwe Bergstein laarsjes die helaaaaaas te klein zijn. Ik had gelezen dat ze groot vallen, dus een maatje kleiner besteld. Maar ze zit met haar tenen echt al tegen de voorkant aan, dus ik ga toch maar een maatje groter bestellen. Zucht... Heb daar altijd zo'n hekel aan om dingen weer in te pakken terug te sturen en dan weer te wachten... Haha, gewoon geen geduld!
Ik zou het echt niet weten, heb hem van MP gehaald Was nieuw zonder kaartje voor 5 euro. Kon ik niet laten natuurlijk.